1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Bezpečnostno–technické kontroly, servis a náhradné diely pre zdravotnícku prístrojovú techniku I.
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Bezpečnostno–technické kontroly, servis a náhradné diely pre zdravotnícku prístrojovú techniku I.
- Opis: Predmetom zákazky je poskytovať/vykonávať pravidelné bezpečnostno–technické prehliadky, opravy porúch, záručný a pozáručný servis, nákup náhradných dielov pre zdravotnícku prístrojovú techniku verejného obstarávateľa na obdobie 36 mesiacov. Zdravotnícka prístrojová technika zahŕňa nasledovné zariadenia/prístroje: Defibrilátor GS Corpuls3 Slim 61 Defibrilátor GS Corpuls3 Classic 46 ks, Automatický KPR resuscitátor Corpuls CPR 46 ks, Ventilátor HAMILTON-T1 4 ks, Ventilátor Weinmann MEDUMAT Standard2 16 ks, Ventilátor Weinmann MEDUMAT Standard 5 ks, Automatický externý defibrilátor Philips FR2+ 2 ks. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti A.3 časť 1 Opis BTK I. súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Opravy a údržba lekárskych a presných zariadení
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Krajina: Slovensko
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia navrhovaná Celková cena za dodanie časti predmetu zákazky vyjadrená v eurách s DPH, uvedená v ponuke uchádzača podľa Prílohy č. 1(samostatne pre každú časť) týchto súťažných podkladov.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie časti predmetu zákazky v eurách s DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od tohto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili medzi sebou právny vzťah, napr. podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení – zmluva o združení, resp. obdobný právny vzťah podľa relevantných ustanovení súkromného práva, prípadne podľa ekvivalentných príslušných právnych predpisov platných v krajine uchádzača
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 28.07.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 9
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 28.07.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Miesto otvárania ponúk: Online v IS ERANET.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://kezachranka.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/68
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536766
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: ERANET
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Bezpečnostno–technické kontroly, servis a náhradné diely pre zdravotnícku prístrojovú techniku II.
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Bezpečnostno–technické kontroly, servis a náhradné diely pre zdravotnícku prístrojovú techniku II.
- Opis: Predmetom zákazky je poskytovať/vykonávať pravidelné bezpečnostno–technické prehliadky, opravy porúch, záručný a pozáručný servis, nákup náhradných dielov pre zdravotnícku prístrojovú techniku verejného obstarávateľa na obdobie 36 mesiacov. Zdravotnícka prístrojová technika zahŕňa nasledovné zariadenia/prístroje: Injectomat Agilia SP MC - 73 ks + servisné práce a opravy na danom prístroji v rozsahu 20 hodín. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti A.3 časť 2 Opis BTK II. súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Opravy a údržba lekárskych a presných zariadení
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Krajina: Slovensko
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia navrhovaná Celková cena za dodanie časti predmetu zákazky vyjadrená v eurách s DPH, uvedená v ponuke uchádzača podľa Prílohy č. 1(samostatne pre každú časť) týchto súťažných podkladov.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie časti predmetu zákazky v eurách s DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od tohto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili medzi sebou právny vzťah, napr. podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení – zmluva o združení, resp. obdobný právny vzťah podľa relevantných ustanovení súkromného práva, prípadne podľa ekvivalentných príslušných právnych predpisov platných v krajine uchádzača.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 28.07.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 9
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 28.07.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Miesto otvárania ponúk: Online v IS ERANET.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://kezachranka.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/68
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536766
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: ERANET
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: Bezpečnostno–technické kontroly, servis a náhradné diely pre zdravotnícku prístrojovú techniku III.
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Bezpečnostno–technické kontroly, servis a náhradné diely pre zdravotnícku prístrojovú techniku III.
- Opis: Predmetom zákazky je poskytovať/vykonávať pravidelné bezpečnostno–technické prehliadky, opravy porúch, záručný a pozáručný servis, nákup náhradných dielov pre zdravotnícku prístrojovú techniku verejného obstarávateľa na obdobie 36 mesiacov. Zdravotnícka prístrojová technika zahŕňa nasledovné zariadenia/prístroje: Injectomat Medrena SP50 PRO - 61 ks+ servisné práce a opravy na danom prístroji v rozsahu 20 hodín. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti A.3 časť 3 Opis BTK III. súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Opravy a údržba lekárskych a presných zariadení
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Krajina: Slovensko
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia navrhovaná Celková cena za dodanie časti predmetu zákazky vyjadrená v eurách s DPH, uvedená v ponuke uchádzača podľa Prílohy č. 1(samostatne pre každú časť) týchto súťažných podkladov.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie časti predmetu zákazky v eurách s DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od tohto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili medzi sebou právny vzťah, napr. podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení – zmluva o združení, resp. obdobný právny vzťah podľa relevantných ustanovení súkromného práva, prípadne podľa ekvivalentných príslušných právnych predpisov platných v krajine uchádzača.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 28.07.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 9
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 28.07.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Miesto otvárania ponúk: Online v IS ERANET.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://kezachranka.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/68
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536766
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: ERANET
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.4 Časť
- Názov: Náhradné diely a spotrebný materiál pre zdravotnícku prístrojovú techniku
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Náhradné diely a spotrebný materiál pre zdravotnícku prístrojovú techniku
- Opis: Predmetom zákazky je dodanie náhradných dielov a spotrebného materiálu pre zdravotnícku prístrojovú techniku k zabezpečeniu nepretržitej prevádzky ambulancií záchrannej zdravotnej služby verejného obstarávateľa na obdobie 36 mesiacov. Nevyžaduje sa, aby boli dodávané náhradné diely originálne a/alebo vyrábané priamo výrobcom dotknutých prístrojov, alebo dodávané pod jeho značkou, opatrené identifikačným štítkom potvrdzujúcim pôvod z obchodnej siete výrobcu prístroja okrem položky č. 3 Originálny papier do tlačiarne corpuls3, 106 mm x 22 m, ktorý je potrebný dodávať ako originálny. Dodané náhradné diely však musia spĺňať všetky kvalitatívne kritéria a zákonom stanovené normy. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti A.3 časť 4 Opis NDaSM súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Rôzne náhradné diely
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia navrhovaná Celková cena za dodanie časti predmetu zákazky vyjadrená v eurách s DPH, uvedená v ponuke uchádzača podľa Prílohy č. 1(samostatne pre každú časť) týchto súťažných podkladov.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie časti predmetu zákazky v eurách s DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od tohto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili medzi sebou právny vzťah, napr. podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení – zmluva o združení, resp. obdobný právny vzťah podľa relevantných ustanovení súkromného práva, prípadne podľa ekvivalentných príslušných právnych predpisov platných v krajine uchádzača.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 28.07.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 9
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 28.07.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Miesto otvárania ponúk: Online v IS ERANET.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://kezachranka.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/68
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536766
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: ERANET
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.5 Časť
- Názov: Spotrebné príslušenstvo MASIMO SpO2
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Spotrebné príslušenstvo MASIMO SpO2
- Opis: Predmetom zákazky je dodanie spotrebného materiálu a príslušenstva pre zdravotnícku prístrojovú techniku MASIMO k zabezpečeniu nepretržitej prevádzky ambulancií záchrannej zdravotnej služby verejného obstarávateľa na obdobie 36 mesiacov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti A.3 časť 5 Opis SP_MASIMO súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Rôzne náhradné diely
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Zdravotnícky spotrebný materiál
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia navrhovaná Celková cena za dodanie časti predmetu zákazky vyjadrená v eurách s DPH, uvedená v ponuke uchádzača podľa Prílohy č. 1(samostatne pre každú časť) týchto súťažných podkladov.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie časti predmetu zákazky v eurách s DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Verejný obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od tohto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili medzi sebou právny vzťah, napr. podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení – zmluva o združení, resp. obdobný právny vzťah podľa relevantných ustanovení súkromného práva, prípadne podľa ekvivalentných príslušných právnych predpisov platných v krajine uchádzača.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 28.07.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 9
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 28.07.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Miesto otvárania ponúk: Online v IS ERANET.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://kezachranka.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/68
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536766
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: ERANET
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)