Modernizácia a obnova vodných prvkov

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Modernizácia a obnova vodných prvkov
Kód zákazky: 531003
Kód oznámenia: 10370 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45233161-5
Predpokladaná hodnota: 132 608,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 23.7.2025 10:00
Vyhlásenie: 26.6.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Prešovská
82646 Bratislava
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Prešovská Bratislava 82646 Slovensko Vodárenské múzeum, Devínska cesta č. 1, Bratislava
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je modernizácia a obnova vodných prvkov ako aj spevnených plôch v areáli Vodárenského múzea, ktoré boli poškodené pri povodniach. Dôvodom obnovy je zhoršujúci sa technický stav vodných prvkov zapríčinený povodňovou aktivitou Dunaja, ktorý mal za následky zatopenie vodárenskej záhrady a jednotlivých vodných prvkov. Požiadavky na modernizáciu a obnovu vodných prvkov: - odstránenie nánosov spôsobených zaplavením, - zlepšenie technického stavu jednotlivých prvkov, - zlepšenie vizuálnej stránky jednotlivých prvkov. Jedná sa o vodné prvky: hlavná fontána „Kvapka vody", vodná veža s vyhliadkou, vedľajšia fontána „Chlapec s volavkou".

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1356787
1. Základné údaje
  • Organizácia: Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s. (ID: 53886)
  • Zákazka: Modernizácia a obnova vodných prvkov (ID: 531003)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 42a03fb4-88f8-4ded-af52-0788427ec059
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.
  • IČO: 35850370
  • DIČ: 2020263432
  • Adresa
  • Ulica: Prešovská
  • Číslo: 48
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 82646
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: monika.kovackova@bvsas.sk
  • Telefónne číslo: +421948993458
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Subjekt s osobitnými alebo výhradnými právami
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8415
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 531003
  • Názov: Modernizácia a obnova vodných prvkov
  • Opis: Predmetom zákazky je modernizácia a obnova vodných prvkov ako aj spevnených plôch v areáli Vodárenského múzea, ktoré boli poškodené pri povodniach. Dôvodom obnovy je zhoršujúci sa technický stav vodných prvkov zapríčinený povodňovou aktivitou Dunaja, ktorý mal za následky zatopenie vodárenskej záhrady a jednotlivých vodných prvkov. Požiadavky na modernizáciu a obnovu vodných prvkov: - odstránenie nánosov spôsobených zaplavením, - zlepšenie technického stavu jednotlivých prvkov, - zlepšenie vizuálnej stránky jednotlivých prvkov. Jedná sa o vodné prvky: hlavná fontána „Kvapka vody", vodná veža s vyhliadkou, vedľajšia fontána „Chlapec s volavkou".
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 132 608.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe chodníkov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Renovačné práce
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Devínska cesta č. 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Karlova Ves
  • PSČ: 84104
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Vodárenské múzeum, Devínska cesta č. 1, Bratislava
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO“) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) ZVO. Ustanovenie § 11 ZVO tým nie je dotknuté. Podrobné vymedzenie podmienok účasti je uvedené vo Výzve na predloženie cenovej ponuky.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Modernizácia a obnova vodných prvkov
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 531003
  • Názov : Modernizácia a obnova vodných prvkov
  • Opis: Predmetom zákazky je modernizácia a obnova vodných prvkov ako aj spevnených plôch v areáli Vodárenského múzea, ktoré boli poškodené pri povodniach. Dôvodom obnovy je zhoršujúci sa technický stav vodných prvkov zapríčinený povodňovou aktivitou Dunaja, ktorý mal za následky zatopenie vodárenskej záhrady a jednotlivých vodných prvkov. Požiadavky na modernizáciu a obnovu vodných prvkov: - odstránenie nánosov spôsobených zaplavením, - zlepšenie technického stavu jednotlivých prvkov, - zlepšenie vizuálnej stránky jednotlivých prvkov. Jedná sa o vodné prvky: hlavná fontána „Kvapka vody", vodná veža s vyhliadkou, vedľajšia fontána „Chlapec s volavkou".
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 132 608.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe chodníkov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Renovačné práce
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Devínska cesta č. 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Karlova Ves
  • PSČ: 84104
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Vodárenské múzeum, Devínska cesta č. 1, Bratislava
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 18.09.2025
  • Dátum ukončenia: 30.11.2025
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Opis podmienky účasti: Osobné postavenie podľa § 32 ZVO Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia: 1) podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO musí byť uchádzač oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v súlade s predmetom zákazky, ktoré preukáže doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, 2) podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO nemá uchádzač uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, ktoré preukáže doloženým čestným vyhlásením. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia môže uchádzač nahradiť predložením Čestného vyhlásenia o splnení podmienok účasti podľa bodu 13.3 Výzvy na predloženie cenovej ponuky alebo predložením náhľadu záznamu zo Zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie v súlade s § 152 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ZVO 1) Uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO predložením Zoznamu stavebných prác (referencií) na predmet zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia tohto obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia podľa § 12 ZVO. Ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie; b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, uchádzač alebo záujemca predloží vyhlásenie o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň: Obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil zoznam o realizácii min. troch realizovaných diel rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom hodnota aspoň 1 diela bola vo výške min. 30 000,00 EUR bez DPH za uvedené obdobie. Za predmet zákazky rovnakého alebo podobného charakteru je realizácia stavebných prác v oblasti Pozemné stavby alebo Inžinierske stavby – vodohospodárske stavby. Lehota piatich rokov sa ráta spätne odo dňa vyhlásenia predmetného obstarávania. Zoznam stavebných prác (podľa Prílohy č. 6 Výzvy na predloženie cenovej ponuky) bude obsahovať: • identifikačné údaje odberateľa, • predmet plnenia – názov zákazky a bližší opis realizovaných prác, • celková cena v EUR bez DPH, • lehota plnenia a dátum dodania, • kontaktná osoba odberateľa, s uvedením tel. čísla, e-mail adresy za účelom overenia si referencie. 2) Uchádzač preukáže technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač predloží aktuálny profesijný životopis a Osvedčenie o odbornej spôsobilosti zodpovedného stavbyvedúceho podľa osobitného predpisu v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov – autorizačné osvedčenie v kategórii Inžinierske stavby – pozemné stavby, postačuje predloženie kópie dokladu (obidve strany). 3) Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti predložením písomnej zmluvy uzavretej s touto osobou. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa bodu 13.1 Výzvy na predloženie cenovej ponuky a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa bodu 13.2.2 Výzvy na predloženie cenovej ponuky, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Uchádzač zároveň túto osobu uvedie v zozname subdodávateľov v Prílohe č. 7 – Zoznam subdodávateľov Výzvy na predloženie cenovej ponuky. 4) Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti Čestným vyhlásením (podľa Prílohy č. 8 Výzvy na predloženie cenovej ponuky), v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené obstarávateľom a poskytne obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré Čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v Čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak uchádzač použije Čestné vyhlásenie, obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača alebo záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených Čestným vyhlásením. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za predmet zákazky v EUR bez DPH uvedená v Návrhu na plnenie kritérií (Príloha č. 3 Výzvy na predloženie cenovej ponuky).
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za predmet zákazky v EUR bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Úspešný uchádzač má povinnosť k podpisu Zmluvy o dielo predložiť Poistnú zmluvu o poistení budovaného diela proti všetkým rizikám na svoju ochranu, ochranu Objednávateľa a kohokoľvek v jeho mene a/alebo v mene jeho subdodávateľov, proti akejkoľvek škode alebo zodpovednosti spojenej s realizáciou diela, podľa znenia obchodných podmienok uvedených v článku X. Poistenie Zmluvy o dielo. Úspešný uchádzač má povinnosť mať túto poistnú zmluvu uzavretú a platnú počas celej doby platnosti Zmluvy o dielo.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 23.07.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 23.07.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Opis otvárania ponúk: Ponuky sa otvoria elektronicky v rámci systému IS EVO.
  • Miesto otvárania ponúk: Ponuky sa otvoria elektronicky v rámci systému IS EVO.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povolené
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/531003
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/531003
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/531003