1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Servisné práce pre systémy TXS EMO
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 2025/15243
- Názov : Servisné práce pre systémy TXS EMO
- Opis: Zabezpečenie technickej podpory a servisných prác SKR systémov na platforme TXS na 3. a 4. bloku atómovej elektrárne Mochovce a prvkov prislúchajúcich projektovo k systémom TXS umiestnených na paneloch a pultoch BD a ND EMO34 a tiež Plnorozsahového výcvikového trenažéra EMO34. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií, tvorí prílohu týchto súťažných podkladov - "Technická špecifikácia".
- Druh zákazky: Služby
-
Doplňujúci druh zákazky
-
Doplňujúci druh zákazky
- Doplňujúci druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 943 887
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Údržba a opravy zariadení informačných technológií
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Slovenské elektrárne, a.s. závod Atómové elektrárne Mochovce
- Mesto: Mochovce
- PSČ: 93539
- Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Obnovenie zmluvy
- Maximálny počet obnovení: 0
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1. Obstarávateľ určil ako osobitnú podmienku plnenia zmluvy skutočnosť, že úspešný uchádzač (a ani žiaden jeho subdodávateľ nie je sankcionovanou osobou a uzavretie a/alebo plnenie zmluvy s ním by nevyvolalo porušenie príslušného Aplikovateľného sankčného programu (ako je tento pojem vysvetlený nižšie), ktorý sa na tohto uchádzača prípadne vzťahuje. Podrobnosti sú uvedené v bodoch 34.4 a 34.5 časti A1 Súťažných podkladov. 2. Informácie o obmedzenom počte záujemcov Vzhľadom na obmedzenie systému nie je možné vyplniť v požadovanej sekcii, preto dopĺňame nasledovne: a) Obstarávateľ si v Oznámení vyhradil právo uskutočniť rokovania v niekoľkých po sebe nasledujúcich etapách s cieľom znížiť počet ponúk, ktoré sa majú prerokovať na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk uvedených v Oznámení. Rozhodnutie uskutočniť rokovanie v etapách môže obstarávateľ prijať kedykoľvek po ukončení prvého rokovania a pred výzvou na predkladanie konečných ponúk v zmysle bodu 31.6 Časti A.1 Súťažných podkladov. b) Ak obstarávateľ využije možnosť zníženia počtu ponúk, počtom dosiahnutým v poslednej etape vždy umožní hospodársku súťaž, ak je dostatočný počet vhodných ponúk, ktoré neboli vylúčené. 3. Pozn. k časti: Jazyk predkladania ponúk: Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina, čeština.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
- Názov podmienky účasti: Osobné postavenie vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1 písm. e) a f)
- Opis podmienky účasti: 1. Tohto verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení §32 ods. 1 písm. e) a f) ZoVO. 2. Záujemca musí spĺňať nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a preukázať ich splnenie predložením nižšie uvedených dokladov (môžu byť nahradené aj jednotným európskym dokumentom): - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu, vo vzťahu aspoň k jednému predmetu zákazky, na ktorý predkladá ponuku / žiadosť o účasť; - doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu: - živnostenské oprávnenie alebo výpis zo živnostenského registra (napríklad podnikateľ - fyzická osoba, podnikateľ - príspevková organizácia), - výpis z obchodného registra (napríklad podnikateľ - právnická osoba, podnikateľ - fyzická osoba zapísaná v obchodnom registri), - iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov - nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, - doklad: čestné vyhlásenie 3. Záujemca zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZoVO môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov, pričom ak zápis uchádzača/záujemcu v zozname hospodárskych subjektov neobsahuje všetky doklady potrebné na preukázanie splnenia podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 2 ZoVO platného v čase vyhlásenia tohto verejného obstarávania, predloží tieto doklady v žiadosti o účasť. 4. Záujemca, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZoVO, preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 ZoVO. 5. Ak záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 ZoVO, alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 6. Ak právo štátu záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača/záujemcu. 7. Záujemca, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, za každého člena skupiny osobitne. 8. Obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu, a teda záujemca (ak nie je zapísaný v ZHS, alebo ak doklady dočasne nenahrádza predložením JED) predloží za účelom preukázania splnenia podmienok účasti osobného postavenia obstarávateľovi v ponuke všetky doklady podľa bodu 2 tejto časti súťažných podkladov. 9. Obstarávateľ nevyžaduje ani predloženie dokladu alebo dokladov, ktoré má k dispozícii z iného verejného obstarávania a ktoré sú aktuálne a platné. Záujemca alebo uchádzač na účely identifikácie dokladu podľa prvej vety uvedie v žiadosti o účasť alebo v ponuke identifikáciu verejného obstarávania v ktorom predložil doklad podľa prvej vety spolu s presnou identifikáciou časti ponuky alebo žiadosti o účasť v ktorej sa tento doklad nachádza. Kompletné podmienky účasti sú uvedené v časti A2 súťažných podkladov.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
- Podmienka účasti sa použije na výber záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: áno
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť podľa §34 ods. 1písm. a)
- Opis podmienky účasti: Zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZoVO. Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Zo zoznamu poskytnutých služieb musí vyplývať, že záujemca v relevantnom období poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v kumulatívnej hodnote min. 400 000 EUR bez DPH (slovom: štyristotisíc eur bez DPH). Za poskytnutie služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú servisné práce (opravy a údržba) bezpečnostných alebo riadiacich systémov pre jadrové elektrárne. Kompletné podmienky účasti sú uvedené v časti A2 súťažných podkladov.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
- Podmienka účasti sa použije na výber záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: áno
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť podľa §34 ods. 1 písm. g)
- Opis podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (expertov) v minimálnom počte 5 osôb, zodpovedných za riadenie realizácie služieb. Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Záujemca musí preukázať svoju odbornú spôsobilosť na poskytovanie požadovaného plnenia potvrdením, že má k dispozícii osoby určené na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (nižšie špecifikovaných expertov) spĺňajúcich stanovené požiadavky, v príslušnom počte. Záujemca predloží zoznam osôb, ktorými preukazuje svoju odbornú spôsobilosť, formou vyplneného formulára „Zoznam odborníkov“, ktorý tvorí prílohu týchto súťažných podkladov. Zoznam musí obsahovať aj informáciu o type zmluvného vzťahu týchto pracovníkov voči záujemcovi (zamestnanec, zamestnanec subdodávateľa, živnostník). Ak má záujemca sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt na území iného členského štátu Európskej únie, obstarávateľ uzná pre účely zaradenia do procesu verejného obstarávania aj ekvivalentné doklady o odbornej spôsobilosti v súlade s platným právom daného štátu záujemcu. Pred podpisom zmluvy, má úspešný uchádzač povinnosť predložiť obstarávateľovi ekvivalentné doklady vydané podľa platnej legislatívy iného členského štátu Európskej únie, ktoré budú autorizované príslušnými úradnými orgánmi alebo inštitúciami Slovenskej republiky. Záujemca preukáže splnenie nasledujúcich minimálnych požiadaviek na expertov: Expert č. 1: Samostatný elektrotechnik(v počte min. 2 osoby), ktorý musí predložiť: a) originál/overenú kópiu dokladu o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti samostatný elektrotechnik podľa §22 vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými, a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia alebo ekvivalent; b) v prípade, ak záujemca nie je súčasným zamestnávateľom príslušného experta, predložením písomnej zmluvy uzavretej medzi záujemcom a expertom o využití odborných kapacít experta pri plnení zmluvy záujemcom, ak sa záujemca stane úspešným v tomto verejnom obstarávaní. Expert č. 2: Elektrotechnik na riadenie činnosti alebo na riadenie prevádzky(v počte min. 2 osoby), ktorý musí predložiť: a) originál/overenú kópiu dokladu o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti elektrotechnik na riadenie činnosti alebo riadenie prevádzky podľa §23 vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny SR č. 508/2009 Z. z., , ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými, a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia alebo ekvivalent; b) v prípade, ak záujemca nie je súčasným zamestnávateľom príslušného experta, predložením písomnej zmluvy uzavretej medzi záujemcom a expertom o využití odborných kapacít experta pri plnení zmluvy záujemcom, ak sa záujemca stane úspešným v tomto verejnom obstarávaní. Expert č. 3: Špecialista (v počte min. 1 osoba), ktorý musí predložiť: a) profesijný životopis s minimálnym obsahom: meno a priezvisko experta / dosiahnuté vzdelanie / súčasná pracovná pozícia / prehľad profesijnej praxe vzťahujúcej sa k plneniu predmetu obstarávania / vlastnoručný podpis experta; b) v prípade, ak záujemca nie je súčasným zamestnávateľom príslušného experta, predložením písomnej zmluvy uzavretej medzi záujemcom/uchádzačom a expertom (v zmysle identifikácie nižšie) o využití odborných kapacít experta pri plnení zmluvy záujemcom/uchádzačom, ak sa záujemca/uchádzač stane úspešným v tomto verejnom obstarávaní; c) doklad preukazujúci odbornú spôsobilosť na vykonávanie servisných zásahov pre systémy TXS d) kópiu dokladu o dosiahnutom vzdelaní; e) doklad preukazujúci prax minimálne 3 roky. Osoby, ktorými záujemca preukazuje splnenie tejto podmienky, sa musia podieľať na realizácii zákazky. Títo pracovníci musia byť zároveň uvedení v zmluve. Kompletné podmienky účasti sú uvedené v časti A2 súťažných podkladov.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
- Podmienka účasti sa použije na výber záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: áno
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť podľa §35 ZoVO - opatrenia na systém manažérstva kvality
- Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Záujemca predloží platný certifikát systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality záujemcom podľa normy STN EN ISO 9001. Obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Obstarávateľ pripúšťa doklad vydaný len v slovenskom alebo českom alebo anglickom jazyku. Ak záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
- Podmienka účasti sa použije na výber záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: áno
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Technická a odborný spôsobilosť podľa §35 ZoVO - zdokumentovaný a funkčný systém riadenia bezpečnosti podľa štandardov ISO 45001
- Opis podmienky účasti: Zabezpečenie kvality plnenia zdokumentovaný a funkčný systém riadenia bezpečnosti podľa štandardov ISO 45001 Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Záujemca predloží platný certifikát systému riadenia bezpečnosti, ktorým záujemca potvrdzuje splnenie požiadaviek na systém riadenia bezpečnosti podľa štandardov ISO 45001. Obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov EU. Obstarávateľ pripúšťa doklad vydaný len v slovenskom alebo českom alebo anglickom jazyku Ak záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému riadenia bezpečnosti predložené záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému riadenia bezpečnosti sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém riadenia bezpečnosti.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
- Podmienka účasti sa použije na výber záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: áno
-
Informácie o obmedzenom počte záujemcov
- Postup prebieha v po sebe nasledujúcich fázach. V každej fáze môžu byť niektorí záujemcovia vylúčení: áno
- Minimálny počet záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: 1
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková predpokladaná cena vyjadrená v EUR bez DPH.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková predpokladaná cena vyjadrená v EUR bez DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov vytvorená na dodanie/realizáciu predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá obstarávateľom, musí vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy spoločnú právnu formu, napr. Zmluvu o združení podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov. Tento záväzok členovia skupiny potvrdia v ponuke "Čestným vyhlásením o vytvorení skupiny". Čestné vyhlásenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
Podmienky plnenia
- Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: Všetky informácie o podmienkach plnenia zmluvy sú uvedené v Súťažných podkladoch.
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na žiadosť o účasť
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Finančné podmienky
- Podmienky financovania: Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov obstarávateľa.
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (dátum): 28.07.2025
- Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (čas): 23:00
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://seas.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/14517
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/533877
- Označenie dokumentu/zákazky: 2025/15243
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: ERANET
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Slovenské elektrárne, a.s.)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)