4D dozimetria s príslušenstvom vrátane súvisiacich služieb

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: 4D dozimetria s príslušenstvom vrátane súvisiacich služieb
Kód zákazky: FNsP FDR/RVO/2846/2025/36659
Kód oznámenia: 10738 - WYT
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 38547000-1
Predpokladaná hodnota: 131 862,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 15.7.2025 09:00
Vyhlásenie: 2.7.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Námestie Ludvika Svobodu
97517 Banská Bystrica
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Námestie Ludvika Svobodu Banská Bystrica 97517 Slovensko Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D.Roosevelta Banská Bystrica, Nám. L. Svobodu 1, 975 17 Banská Bystrica, Onkologická klinika SZU
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je: 4D dozimetria s príslušenstvom vrátane súvisiacich služieb pre potreby Onkologickej kliniky FNsP F.D. Roosevelta Banská Bystrica Prístrojová technika musí byť nová, nepoužívaná, nerepasovaná, v originálnom balení s minimálnymi technicko-medicínskymi a funkčnými parametrami uvedenými verejným obstarávateľom. Požadujeme dodanie prístrojovej techniky, ktorá je schválená na dovoz a predaj v Slovenskej republike resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN, všeobecne záväzným právnym predpisom a ktoré majú pridelený platný ŠUKL kód (ak je to relevantné). Ponúkaná prístrojová technika musí spĺňať zadefinovanú technickú špecifikáciu. Verejný obstarávateľ umožňuje ak by v špecifikácii predmetu zákazky, súhrn niektorých z uvedených parametrov alebo rozpätie parametrov identifikoval výrobok konkrétneho výrobcu, možnosť predložiť v ponuke ekvivalent pod podmienkou, že také zariadenie bude spĺňať požiadavky na úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je zariadenie určené. Dôkazné bremeno identifikácie výrobku konkrétneho výrobcu a splnenie úžitkovej, prevádzkovej a funkčnej charakteristiky je na strane záujemcu. Súčasťou predmetu zákazky je: - dodanie prístrojovej techniky na určené miesto, - inštalácia, - funkčná skúška, - protokolárne prevzatie a odovzdanie prístrojovej techniky, - odovzdanie dokumentácie, - odborné zaškolenie obsluhy, - plná autorizovaná servisná podpora po dobu minimálne 24 mesiacov vrátane povinných preventívnych prehliadok a technických kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom na ponúkanú prístrojovú techniku Záujemca garantuje funkčnosť prístrojovej techniky tým, že dodá a ocení všetky komponenty, ktoré sú súčasťou prístrojovej techniky vrátane tých, ktoré nie sú špecifikované v opise predmetu zákazky a ktoré priamo či nepriamo súvisia s funkčnosťou prístrojovej techniky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na odskúšanie ponúkanej prístrojovej techniky za účelom overenia požadovanej technickej a funkčnej špecifikácie pred podpisom zmluvy s úspešným uchádzačom. Cenovú ponuku bude tvoriť cena za všetky činnosti súvisiace s dodaním, inštaláciou, servisom prístrojovej techniky a to v rozsahu, ktorý zodpovedá plnej funkčnosti prístrojovej techniky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v "Prílohe č. 3 - Opis predmetu zákazky" Výzvy.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1356716
1. Základné údaje
  • Organizácia: Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica (ID: 91887)
  • Zákazka: 4D dozimetria s príslušenstvom vrátane súvisiacich služieb (ID: 536948)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 886dce2e-ec99-4f64-a1a8-58ef64c809ca
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
  • IČO: 00165549
  • DIČ: 2021095670
  • Adresa
  • Ulica: Námestie Ludvika Svobodu
  • Číslo: 1
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97517
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: zvarmuzekova@nspbb.sk
  • Telefónne číslo: +421484413886
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Zdravie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/635
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: FNsP FDR/RVO/2846/2025/36659
  • Názov: 4D dozimetria s príslušenstvom vrátane súvisiacich služieb
  • Opis: Predmetom zákazky je: 4D dozimetria s príslušenstvom vrátane súvisiacich služieb pre potreby Onkologickej kliniky FNsP F.D. Roosevelta Banská Bystrica Prístrojová technika musí byť nová, nepoužívaná, nerepasovaná, v originálnom balení s minimálnymi technicko-medicínskymi a funkčnými parametrami uvedenými verejným obstarávateľom. Požadujeme dodanie prístrojovej techniky, ktorá je schválená na dovoz a predaj v Slovenskej republike resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN, všeobecne záväzným právnym predpisom a ktoré majú pridelený platný ŠUKL kód (ak je to relevantné). Ponúkaná prístrojová technika musí spĺňať zadefinovanú technickú špecifikáciu. Verejný obstarávateľ umožňuje ak by v špecifikácii predmetu zákazky, súhrn niektorých z uvedených parametrov alebo rozpätie parametrov identifikoval výrobok konkrétneho výrobcu, možnosť predložiť v ponuke ekvivalent pod podmienkou, že také zariadenie bude spĺňať požiadavky na úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je zariadenie určené. Dôkazné bremeno identifikácie výrobku konkrétneho výrobcu a splnenie úžitkovej, prevádzkovej a funkčnej charakteristiky je na strane záujemcu. Súčasťou predmetu zákazky je: - dodanie prístrojovej techniky na určené miesto, - inštalácia, - funkčná skúška, - protokolárne prevzatie a odovzdanie prístrojovej techniky, - odovzdanie dokumentácie, - odborné zaškolenie obsluhy, - plná autorizovaná servisná podpora po dobu minimálne 24 mesiacov vrátane povinných preventívnych prehliadok a technických kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom na ponúkanú prístrojovú techniku Záujemca garantuje funkčnosť prístrojovej techniky tým, že dodá a ocení všetky komponenty, ktoré sú súčasťou prístrojovej techniky vrátane tých, ktoré nie sú špecifikované v opise predmetu zákazky a ktoré priamo či nepriamo súvisia s funkčnosťou prístrojovej techniky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na odskúšanie ponúkanej prístrojovej techniky za účelom overenia požadovanej technickej a funkčnej špecifikácie pred podpisom zmluvy s úspešným uchádzačom. Cenovú ponuku bude tvoriť cena za všetky činnosti súvisiace s dodaním, inštaláciou, servisom prístrojovej techniky a to v rozsahu, ktorý zodpovedá plnej funkčnosti prístrojovej techniky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v "Prílohe č. 3 - Opis predmetu zákazky" Výzvy.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 131 862.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Dozimetrický systém
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Nám L. Svobodu 1
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D.Roosevelta Banská Bystrica, Nám. L. Svobodu 1, 975 17 Banská Bystrica, Onkologická klinika SZU
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZoVO a nesmie u neho existovať dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZoVO (konflikt záujmov). Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) ZoVO. Splnenie podmienok účasti podľa predchádzajúcej vety uchádzač preukazuje: i) § 32 ods. 2 písm. e) ZoVO – doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, ii) § 32 ods. 2 písm. f) ZoVO - doloženým čestným vyhlásením uchádzača, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu v zmysle Prílohy č. 6 - Čestné vyhlásenie uchádzača, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní tejto Výzvy. V prípade, že uchádzač je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov vedenom na Úrade pre verejné obstarávanie, doklady uvedené v bode i) a ii) predkladať nemusí, uvedie len v „Prílohe č. 4 - Identifikačné údaje uchádzača“ Výzvy Registračné číslo zo Zoznamu hospodárskych subjektov na UVO. Hospodársky subjekt môže v súlade s § 110 ods. 6 ZoVO predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZoVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 ZoVO. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 ZoVO, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety. Manuál k vypĺňaniu jednotného európskeho dokumentu je dostupný na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie Verejný obstarávateľ neumožňuje vyplniť oddiel Globálny údaj pre všetky podmienky účasti.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZoVO prostredníctvom záložky komunikácia/vysvetľovanie elektronického prostriedku IS EPVO. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa a zákazku v IS EPVO, na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania. 2) Uchádzač predloží svoju ponuku elektronicky prostredníctvom na to určeného rozhrania elektronického prostriedku IS EPVO umiestnenom na webovej adrese https://www.isepvo.sk/. 3). Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť zábezpeku. 4) Verejný obstarávateľ požaduje platnosť ponuky minimálne 6 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. 5) Všetky nevyhnutné informácie verejný obstarávateľ uvádza vo Výzve na predloženie cenovej ponuky a v jej prílohách. 6) Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí. 7) Verejný obstarávateľ môže pred uzavretím zmluvy uskutočniť s úspešným uchádzačom rokovania výhradne o znížení zmluvnej ceny podľa § 56 ods. 5 ZoVO. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom, ak bude zmluvná cena presahovať predpokladanú hodnotu zákazky. 8) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu s úspešným uchádzačom, ak zriaďovateľ verejného obstarávateľa bude mať k predkladanému návrhu zmluvy námietky, resp. ak predkladaný návrh zmluvy neschváli.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: 4D dozimetria s príslušenstvom vrátane súvisiacich služieb
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: FNsP FDR/RVO/2846/2025/36659
  • Názov : 4D dozimetria s príslušenstvom vrátane súvisiacich služieb
  • Opis: Predmetom zákazky je: 4D dozimetria s príslušenstvom vrátane súvisiacich služieb pre potreby Onkologickej kliniky FNsP F.D. Roosevelta Banská Bystrica Prístrojová technika musí byť nová, nepoužívaná, nerepasovaná, v originálnom balení s minimálnymi technicko-medicínskymi a funkčnými parametrami uvedenými verejným obstarávateľom. Požadujeme dodanie prístrojovej techniky, ktorá je schválená na dovoz a predaj v Slovenskej republike resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN, všeobecne záväzným právnym predpisom a ktoré majú pridelený platný ŠUKL kód (ak je to relevantné). Ponúkaná prístrojová technika musí spĺňať zadefinovanú technickú špecifikáciu. Verejný obstarávateľ umožňuje ak by v špecifikácii predmetu zákazky, súhrn niektorých z uvedených parametrov alebo rozpätie parametrov identifikoval výrobok konkrétneho výrobcu, možnosť predložiť v ponuke ekvivalent pod podmienkou, že také zariadenie bude spĺňať požiadavky na úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré je zariadenie určené. Dôkazné bremeno identifikácie výrobku konkrétneho výrobcu a splnenie úžitkovej, prevádzkovej a funkčnej charakteristiky je na strane záujemcu. Súčasťou predmetu zákazky je: - dodanie prístrojovej techniky na určené miesto, - inštalácia, - funkčná skúška, - protokolárne prevzatie a odovzdanie prístrojovej techniky, - odovzdanie dokumentácie, - odborné zaškolenie obsluhy, - plná autorizovaná servisná podpora po dobu minimálne 24 mesiacov vrátane povinných preventívnych prehliadok a technických kontrol, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom na ponúkanú prístrojovú techniku Záujemca garantuje funkčnosť prístrojovej techniky tým, že dodá a ocení všetky komponenty, ktoré sú súčasťou prístrojovej techniky vrátane tých, ktoré nie sú špecifikované v opise predmetu zákazky a ktoré priamo či nepriamo súvisia s funkčnosťou prístrojovej techniky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo na odskúšanie ponúkanej prístrojovej techniky za účelom overenia požadovanej technickej a funkčnej špecifikácie pred podpisom zmluvy s úspešným uchádzačom. Cenovú ponuku bude tvoriť cena za všetky činnosti súvisiace s dodaním, inštaláciou, servisom prístrojovej techniky a to v rozsahu, ktorý zodpovedá plnej funkčnosti prístrojovej techniky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v "Prílohe č. 3 - Opis predmetu zákazky" Výzvy.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 131 862.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Dozimetrický systém
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D.Roosevelta Banská Bystrica, Nám. L. Svobodu 1, 975 17 Banská Bystrica, Onkologická klinika SZU
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia Cena celkom za predmet zákazky v EUR bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade úspešnosti ponuky skupiny dodávateľov členovia sú povinní vytvoriť takú právnu formu, aby všetci členovia skupiny dodávateľov ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 15.07.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 15.07.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:15
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky v mieste sídla verejného obstarávateľa.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536948
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO