1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Modernizácia dieselových motorových jednotiek 813/913.0
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Modernizácia dieselových motorových jednotiek 813/913.0
- Opis: Predmetom zákazky je modernizácia dieselových motorových jednotiek zložených z motorového vozňa radu 813.0 a riadiaceho vozňa 913.0 (ďalej aj ako „DMJ“) v celkovom počte tridsaťtri (33) ks DMJ. Modernizácia DMJ spočíva v modernizácii interiéru, dosadení klimatizácie do vozidla a vákuovej toalety. Súčasťou predmetu zákazky bude aj dodanie dokumentácie k modernizovaným DMJ, dodanie diagnostických zariadení, zaškolenie určených zamestnancov obstarávateľa a zabezpečenie dostupnosti a dodanie náhradných dielov modernizovaných častí. Podrobnejšie informácie sú uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v návrhu zmluvy o dielo.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Úprava vozňov
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Opravy, údržba a súvisiace služby týkajúce sa lietadiel, železníc, ciest a námorného loďstva
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom odovzdania DMJ do modernizácie je ZSSK - Zvolen. Miestom prevzatia DMJ z modernizácie je ZSSK - Zvolen. Bližšie informácie ohľadne miesta zhotovenia iných plnení predmetu zákazky sú uvedené v časti B.2 Obchodné podmienky poskytnutia predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
-
Predpokladané trvanie
- Dĺžka trvania – iné: Neznámy
-
Obnovenie zmluvy
- Maximálny počet obnovení: 0
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Bližšie informácie sú uvedené v časti A.4. Elektronická aukcia súťažných podkladov.
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Obstarávateľ má v pláne zabezpečiť financovanie predmetu zákazky z prostriedkov programu Program Slovensko, z Plánu obnovy a odolnosti, CEF, iných obdobných programov, z prostriedkov štátneho rozpočtu a/alebo z vlastných zdrojov.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnej súťaži (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov): 1. podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. 2. podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní – opis technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE: Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ umožňuje vyplniť iba globálny údaj. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle a za podmienok uvedených v ust. § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní; vzor čestného vyhlásenia inej osoby podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, vo vzťahu k preukázaniu splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní osobami špecifikovanými v § 32 ods. 7 a ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní - doklad podľa § 32 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní - tvorí Prílohu č. 14.2 súťažných podkladov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. V prípade, ak uchádzač v ponuke predloží doklady alebo dokumenty, v ktorých sú údaje vyjadrené v inej mene ako v eurách, obstarávateľ požaduje prepočet týchto údajov na hodnotu v eurách. Na prepočet uchádzač použije priemerný ročný kurz inej meny za príslušný kalendárny rok zverejnený Európskou centrálnou bankou. Za rok 2025 použije uchádzač na prepočet kurz inej meny zverejnený Európskou centrálnou bankou v deň uverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. Minimálna požadovaná úroveň štandardov k podmienke účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: 1. Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom uchádzača bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Vzor zoznamu poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky tvorí Prílohu č. 4 súťažných podkladov. Obstarávateľ uvádza, že za poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje modernizácia motorových alebo elektrických jednotiek v rozsahu predmetu zákazky, resp. výroba motorových alebo elektrických jednotiek za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorých finančný objem bol spolu za sledované obdobie kumulatívne v minimálnej výške 10 000 000,00 Eur bez DPH. Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať minimálne nasledovné informácie: a) identifikáciu odberateľa, b) názov a stručný opis predmetu zmluvy, z ktorého bude možné posúdiť splnenie podmienky účasti, s dôrazom na charakter poskytnutých služieb (poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky), c) cenu poskytnutých služieb v EUR bez DPH, d) obdobie poskytovania služby (termín poskytovania), e) meno a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si bude možné uvedené údaje overiť. Obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. V prípade poskytovania služieb v dlhšom časovom období ako sa požaduje, uchádzač alikvotne vyčísli ceny a rozsahy poskytovaných služieb za sledované obdobie. V prípade, ak uchádzač poskytoval služby ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba ceny a rozsahy služieb poskytované ním samotným. Pre odstránenie akýchkoľvek pochybností obstarávateľ k obdobiu predchádzajúcich troch rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uvádza, že postup zadávania nadlimitnej zákazky sa považuje za vyhlásený dňom uverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. V zmysle ust. § 21 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, lehota určená podľa rokov sa končí uplynutím toho dňa, ktorý sa svojím označením zhoduje s dňom, keď došlo ku skutočnosti určujúcej začiatok lehoty, a ak taký deň v mesiaci nie je, končí sa lehota posledným dňom mesiaca. Minimálna požadovaná úroveň štandardov k podmienke účasti podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní: 2. Uchádzač predloží platné Osvedčenie zhody pre funkcie údržby podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) 2019/779 zo 16. mája 2019, ktorým sa stanovujú podrobné ustanovenia o systéme certifikácie subjektov zodpovedných za údržbu vozidiel podľa smernice Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 798/2016 a ktorým sa ruší nariadenie Komisie (EÚ) ) 445/2011, resp. ekvivalent, rovnocenné osvedčenie vydané príslušným orgánom členských štátov Európskych spoločenstiev, resp. iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality, v prípade tých uchádzačov, ktorí nemajú prístup k takým osvedčeniam.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cenu za poskytnutie predmetu zákazky v Eur bez DPH uchádzač uvedie ako celé kladné číslo zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 95
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č. 1 – Celková cena za poskytnutie predmetu zákazky v Eur bez DPH (aukčné kritérium)
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Náklady
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Lehota poskytnutia predmetu zákazky musí byť vyjadrená v celých kalendárnych mesiacoch. Lehota poskytnutia predmetu zákazky predstavuje počet celých kalendárnych mesiacov odo dňa účinnosti Zmluvy o dielo až po stanovený termín dodania predmetu zákazky.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 5
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č. 2 – Lehota poskytnutia predmetu zákazky v celých kalendárnych mesiacoch (neaukčné kritérium)
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči obstarávateľovi spoločne a nerozdielne, ktorá sa musí premietnuť do zmluvného vzťahu s obstarávateľom.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
Podmienky plnenia
- Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: Podrobné vymedzenie zmluvných podmienok týkajúcich sa predmetu zákazky tvorí časť B.2 Obchodné podmienky poskytnutia predmetu zákazky súťažných podkladov.
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Finančné podmienky
- Podmienky financovania: Podrobné vymedzenie zmluvných podmienok týkajúcich sa predmetu zákazky tvorí časť B.2 Obchodné podmienky poskytnutia predmetu zákazky súťažných podkladov.
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 04.08.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 04.08.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: V zmysle bodu 27 Otváranie ponúk súťažných podkladov.
- Miesto otvárania ponúk: V zmysle bodu 27 Otváranie ponúk súťažných podkladov.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Vyžaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 200 000 EUR. Spôsob zloženia zábezpeky ponuky je uvedený v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/535789
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/535789
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)