Rekonštrukcia integrovaného bezpečnostného systému v areáli Úradu vlády Slovenskej republiky

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rekonštrukcia integrovaného bezpečnostného systému v areáli Úradu vlády Slovenskej republiky
Kód zákazky: 5274/2025/OVO
Kód oznámenia: 10851 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45300000-0
Predpokladaná hodnota: 3 651 100,57 €

Termíny

Predkladanie ponúk:
Vyhlásenie: 3.7.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Úrad vlády Slovenskej republiky
Adresa: Námestie slobody
81370 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Námestie slobody Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81370 Slovensko Úrad vlády Slovenskej republiky, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava.
Zdroj:

Popis

Účelom navrhovanej investičnej akcie je realizovať v podmienkach Úradu vlády SR opatrenia na zaistenie bezpečnosti členov vlády SR, bezpečnosti zamestnancov Úradu vlády SR a ďalších osôb nachádzajúcich sa v objektoch Úradu vlády SR, na ochranu majetku a v neposlednom rade aj na ochranu utajovaných skutočností. Predstavuje nový, komplexný prístup k zavedeniu opatrení na elimináciu bezpečnostných rizík alebo ich zníženiu na akceptovateľnú úroveň. Investičná akcia je bližšie špecifikovaná v Projektovej dokumentácii Integrovaného bezpečnostného systému Úradu vlády SR (ďalej len „IBS“), ktorá tvorí samostatnú prílohu obsahujúcu utajované skutočnosti do stupňa utajenia „Dôverné“ týkajúce sa obrany a bezpečnosti. Projektová dokumentácia IBS obsahuje technické riešenia technických zabezpečovacích prostriedkov, mechanických zábranných prostriedkov a príslušných riadiacich a vyhodnocovacích systémov, ktoré znižujú dopad identifikovaných rizík na bezpečnosť chránených záujmov.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania pre podlimitné zákazky

Identifikátor ÚVO: 1355832
1. Základné údaje
  • Organizácia: Úrad vlády Slovenskej republiky (ID: 53377)
  • Zákazka: Rekonštrukcia integrovaného bezpečnostného systému v areáli Úradu vlády Slovenskej republiky (ID: 536415)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-5
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad vlády Slovenskej republiky
  • IČO: 00151513
  • DIČ: 2020845057
  • Adresa
  • Ulica: Námestie slobody
  • Číslo: 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81370
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : riaditeľka Odboru verejného obstarávania
  • E-mail: renata.remenova@vlada.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421 220925765
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Úrad vlády Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Kupujúci je obstarávateľom.: Kupujúci nie je obstarávateľ
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/234
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 5274/2025/OVO
  • Názov: Rekonštrukcia integrovaného bezpečnostného systému v areáli Úradu vlády Slovenskej republiky
  • Opis: Účelom navrhovanej investičnej akcie je realizovať v podmienkach Úradu vlády SR opatrenia na zaistenie bezpečnosti členov vlády SR, bezpečnosti zamestnancov Úradu vlády SR a ďalších osôb nachádzajúcich sa v objektoch Úradu vlády SR, na ochranu majetku a v neposlednom rade aj na ochranu utajovaných skutočností. Predstavuje nový, komplexný prístup k zavedeniu opatrení na elimináciu bezpečnostných rizík alebo ich zníženiu na akceptovateľnú úroveň. Investičná akcia je bližšie špecifikovaná v Projektovej dokumentácii Integrovaného bezpečnostného systému Úradu vlády SR (ďalej len „IBS“), ktorá tvorí samostatnú prílohu obsahujúcu utajované skutočnosti do stupňa utajenia „Dôverné“ týkajúce sa obrany a bezpečnosti. Projektová dokumentácia IBS obsahuje technické riešenia technických zabezpečovacích prostriedkov, mechanických zábranných prostriedkov a príslušných riadiacich a vyhodnocovacích systémov, ktoré znižujú dopad identifikovaných rizík na bezpečnosť chránených záujmov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: supplies, služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 3 651 100.57
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebno-inštalačné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45212314, 35120000, 35121000, 35121700, 35125300, 31625000, 31710000, 50610000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Úrad vlády Slovenskej republiky, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania záujemcu, ak nastane niektorý z dôvodov uvedených v § 32 ods. 9 a v § 40 ods. 6, 8 a 11 zákona o verejnom obstarávaní. O vylúčení bude záujemca informovaný prostredníctvom IS EVO s uvedením dôvodu vylúčenia a lehoty, v ktorej môže byť doručená námietka podľa § 170 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Užšia súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Postup užšej súťaže Užšia súťaž sa vyhlasuje pre neobmedzený počet hospodárskych subjektov, ktoré môžu predložiť doklady vyžadované na preukázanie splnenia podmienok účasti, tzn. ktoré môžu predložiť žiadosť o účasť. Užšia súťaž predstavuje dvojetapový postup zadávania zákazky, pričom súťažné podklady (ďalej aj „informatívny dokument“) poskytujú informácie potrebné na predloženie žiadosti o účasť (ďalej aj „1. etapa“) a informácie potrebné na predloženie ponuky (ďalej aj „2. etapa“). Verejný obstarávateľ obmedzuje počet záujemcov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky. Verejný obstarávateľ vyzve na predloženie ponuky len tých záujemcov, ktorí splnili kvalifikačné predpoklady podľa pravidiel na obmedzenie počtu záujemcov a zároveň splnili podmienky účasti uvedené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v časti VI. Podmienky účasti informatívneho dokumentu. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení žiadostí o účasť bezodkladne oznámi prostredníctvom IS EVO všetkým záujemcom, ktorých žiadosti o účasť vyhodnocovali, výsledok vyhodnotenia žiadostí o účasť. 2. Lehota plnenia predmetu zákazky: a. realizovať a odovzdať Dielo v rozsahu podľa článku 2 ods. 1 písm. a) zmluvy do 30 dní od jej účinnosti, b. realizovať a odovzdať Dielo v rozsahu podľa článku 2 ods. 1 písm. b) až g) zmluvy do 210 dní od jej účinnosti, c. poskytovať záručný servis dodaného tovaru v záručnej dobe podľa článku 11 ods. 2 zmluvy v trvaní 36 mesiacov. Bližšie informácie k plneniu predmetu zákazky sú uvedené v prílohe 6 súťažných podkladov - Návrh zmluvy o dielo. 2. Lehota viazanosti ponúk Uchádzač je svojou ponukou viazaný 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Po uplynutí 12 mesiacov, lehotu viazanosti ponúk nemožno predĺžiť. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu viazanosti ponúk a oznámi uchádzačom predĺženie lehoty viazanosti ponúk (ak taká skutočnosť nastane, tzn., že neuplynie 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk): a) aj z iných objektívnych dôvodov, najmä ak je to nevyhnutné z procesných dôvodov; b) v prípade, ak budú uplatnené revízne postupy pred podpisom zmluvy a z uvedených úkonov vyplynie odkladný účinok na konanie verejného obstarávateľa. 3. Obhliadka Verejný obstarávateľ nebude uskutočňovať obhliadku miesta/miest v I. etape. Obhliadku verejný obstarávateľ uskutoční, po nadobudnutí účinnosti zmluvy o prístupe podnikateľa k utajovaným skutočnostiam, ktorá bude uzatvorená podľa § 44 zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých predpisov v znení neskorších predpisov a podľa § 1 a § 6 vyhlášky NBÚ č. 301/2013 Z. z. o priemyselnej bezpečnosti a o bezpečnostnom projekte podnikateľa a § 269 ods. 2 Obchodného zákonníka, pri prevzatí utajovanej skutočnosti (Projektová dokumentácia Integrovaného bezpečnostného systému a Výkaz výmer). 4. Zábezpeka Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku vo výške 95 000,00 eur (slovom: deväťdesiatpäť tisíc eur). Zábezpeka bude požadovaná až II. etape. 5. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní postupuje postupom užšej súťaže pre zákazky v oblasti obrany a bezpečnosti, na základe čoho sa záujemcom v žiadosti o účasť neumožňuje predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením k splneniu podmienok účasti. 6. V prípade, ak uchádzač je zdaniteľnou osobou pre DPH v Slovenskej republike, návrhom na plnenie kritéria bude Cena celkom vrátane DPH. V prípade, ak uchádzač nie je zdaniteľnou osobou pre DPH v Slovenskej republike, návrhom na plnenie kritéria bude Cena celkom bez DPH. V prípade, ak je uchádzač zahraničnou osobou registrovanou pre DPH v Slovenskej republike, návrhom na plnenie kritéria bude Cena celkom vrátane DPH. V prípade, ak je uchádzač identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a stavebné práce budú uskutočnené v Slovenskej republike, takýto uchádzač vo svojej ponuke musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a návrhom na plnenie kritéria bude Cena celkom vrátane DPH platnej v Slovenskej republike. V prípade uzavretia Zmluvy, takýto uchádzač nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Verejný obstarávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v Slovenskej republike podľa zákona č. 222/2004 Z.z. Uchádzač skutočnosť, že je alebo nie je platiteľom DPH alebo je identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte, uvedie v ponuke v Dotazníku uchádzača a návrh na plnenie kritérií (príloha č. 10 informatívneho dokumentu).
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rekonštrukcia integrovaného bezpečnostného systému v areáli Úradu vlády Slovenskej republiky
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 5274/2025/OVO
  • Názov : Rekonštrukcia integrovaného bezpečnostného systému v areáli Úradu vlády Slovenskej republiky
  • Opis: Účelom navrhovanej investičnej akcie je realizovať v podmienkach Úradu vlády SR opatrenia na zaistenie bezpečnosti členov vlády SR, bezpečnosti zamestnancov Úradu vlády SR a ďalších osôb nachádzajúcich sa v objektoch Úradu vlády SR, na ochranu majetku a v neposlednom rade aj na ochranu utajovaných skutočností. Predstavuje nový, komplexný prístup k zavedeniu opatrení na elimináciu bezpečnostných rizík alebo ich zníženiu na akceptovateľnú úroveň. Investičná akcia je bližšie špecifikovaná v Projektovej dokumentácii Integrovaného bezpečnostného systému Úradu vlády SR (ďalej len „IBS“), ktorá tvorí samostatnú prílohu obsahujúcu utajované skutočnosti do stupňa utajenia „Dôverné“ týkajúce sa obrany a bezpečnosti. Projektová dokumentácia IBS obsahuje technické riešenia technických zabezpečovacích prostriedkov, mechanických zábranných prostriedkov a príslušných riadiacich a vyhodnocovacích systémov, ktoré znižujú dopad identifikovaných rizík na bezpečnosť chránených záujmov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: supplies, služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 3 651 100.57
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebno-inštalačné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45212314, 35120000, 35121000, 35121700, 35125300, 31625000, 31710000, 50610000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Environmentálne kritériá pre kamerový systém: • Recyklovateľnosť: Možnosť recyklovateľnosti kamery a jej komponentov. • Emisie CO2: Minimalizácia emisií CO2 počas výroby a prevádzky kamery. – • Obsah škodlivých látok: Minimálny obsah škodlivých látok v kamere a jej obale. - Trvanlivosť a opraviteľnosť: Uprednostniť kamery s dlhou životnosťou, ktoré sú ľahko opraviteľné a recyklovateľné, čím sa znižuje produkcia elektronického odpadu. • Životný cyklus: Zohľadniť celý životný cyklus kamerového systému, vrátane jeho inštalácie, prevádzky a likvidácie. • Baliaci materiál: Preferovať recyklovateľné baliace materiály a obmedziť nadmerné balenie. Zelené verejné obstarávanie (GPP) v kontexte perimetrickej ochrany (environmentálne kritériá): • Recyklované materiály: Používanie materiálov, ktoré sú vyrobené z recyklovaných zdrojov alebo sú recyklovateľné. • Životnosť a trvanlivosť: Uprednostňovanie systémov s dlhou životnosťou, ktoré znižujú potrebu častých výmen. • Emisie a odpad: Zníženie produkcie emisií a odpadu počas výroby, inštalácie a prevádzky systému. – • Minimalizácia vplyvu na ekosystémy: Zohľadnenie vplyvu na miestne ekosystémy a biodiverzitu pri výbere umiestnenia a dizajne systému. • Ploty a bariéry z recyklovaných materiálov: Použitie materiálov ako recyklovaný plast alebo drevo, kov. • Kamerové systémy s nízkou spotrebou energie a dlhou životnosťou: Kamery, ktoré využívajú moderné technológie na znižovanie spotreby energie a majú dlhšiu životnosť. • Zníženie negatívneho vplyvu na životné prostredie: Zelené verejné obstarávanie prispieva k zníženiu environmentálnej záťaže spojenej s perimetrickou ochranou. • Úspora nákladov: Energeticky úsporné systémy a dlhšia životnosť znamenajú nižšie prevádzkové náklady. • Podpora inovácií: Podporuje sa vývoj a využívanie inovatívnych technológií a materiálov šetrných k životnému prostrediu.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Úrad vlády Slovenskej republiky, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 210
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Obnovenie zmluvy
  • Maximálny počet obnovení: 0
  • Opis opcií a obnovení
  • Opis obnovenia: Verejný obstarávateľ neuplatňuje opcie.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
  • Opis podmienky účasti: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia zákona o verejnom obstarávaní, tzn.: a) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu; b) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 2. Uchádzač, ktorý je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov a má v ňom zapísané všetky údaje podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, nemusí splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazovať; verejný obstarávateľ overí jeho zápis na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. 3. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 4. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov, nie je povinný predložiť doklady uvedené v bode 25.1 písm. a) tejto kapitoly; verejný obstarávateľ v prípade týchto dokladov a dokumentov má prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy a ich splnenie overí na portáli www.oversi.gov.sk . 5. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti uvedené v bode 25.1 písm. b) tejto kapitoly verejný obstarávateľ overí jej splnenie v registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. Zároveň uchádzač predloží v ponuke prílohu č. 4 informatívneho dokumentu - Vyhlásenie záujemcu. 6. Uchádzač, ktorému bol uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v inom členskom štáte, nie je oprávnený verejnému obstarávateľovi preukázať, že prijal opatrenia na vykonanie nápravy; v takom prípade je povinný objasniť dotknuté skutočnosti a okolnosti, a to aktívnou spoluprácou s verejným obstarávateľom. Opatreniami na vykonanie nápravy musí hospodársky subjekt preukázať, že zaplatil alebo sa zaviazal zaplatiť náhradu týkajúcu sa akejkoľvek škody, napravil pochybenie, dostatočne objasnil sporné skutočnosti a okolnosti, a to aktívnou spoluprácou s príslušnými orgánmi, a že prijal konkrétne technické, organizačné a personálne opatrenia, aby sa zabránilo budúcim pochybeniam, priestupkom, iným správnym deliktom alebo trestným činom. Ak skutočnosti zakladajúce nesplnenie podmienky účasti alebo dôvodu na vylúčenie podľa prvej vety nastali pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, uchádzač uvedie opatrenia na vykonanie nápravy podľa prvej vety v ponuke podľa § 40 ods. 9 druhej vety zákona o verejnom obstarávaní, ak je toto rozhodnutie vykonateľné v Slovenskej republike. 7. Vzhľadom k prístupu verejného obstarávateľa k údajom z informačných systémov verejnej správy len v rámci územia Slovenskej republiky, zrušenie povinnosti predkladať vyššie uvedené doklady podľa bodu 25.1 písm. a) tejto kapitoly sa vzťahuje len na právnické osoby a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike. 8. Uchádzač, ktorý má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich uchádzač nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, uchádzač ho môže nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 9. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. 10. Úspešný uchádzač musí spĺňať vyššie uvedené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia počas celého procesu plnenia zákazky. 11. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a to vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 12. Záujemca, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia ktorýmkoľvek z uvedených spôsobov alebo ich kombináciou za každého člena skupiny samostatne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní postupuje postupom užšej súťaže pre zákazky v oblasti obrany a bezpečnosti, na základe čoho sa záujemcom v žiadosti o účasť neumožňuje predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením k splneniu podmienok účasti.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Podmienka účasti sa použije na výber záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: áno
  • Parametre podmienky účasti pre postup do ďalšej fázy
  • Hodnota podmienky účasti je typ váhy: Váha (percentá, presne)
  • Hodnota podmienky účasti je prahová hodnota: Maximálny počet ponúk s najvyšším počtom bodov
  • Hodnota podmienky účasti: 100
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Záujemca musí preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť predložením dokladov/dokumentov podľa § 131 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
  • Opis podmienky účasti: A.1 Uchádzač na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 131 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní predloží zoznam stavebných prác, ktoré súviseli so zákazkou rovnakej alebo podobnej zložitosti ako je predmet zákazky podľa bodu A.4 doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením záujemcu o ich uskutočnení. A.2 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom: Záujemca zoznamom dodávok stavebných prác a referenciami preukáže, že za predchádzajúcich päť (5) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania plnil minimálne 2 zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky podľa bodu A.4 v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 1 500 000,00 eur bez DPH (milión päťsto tisíc eur bez DPH) alebo ekvivalent v inej mene ako je predmet zákazky podľa bodu A.4, pričom aspoň jedna (1) zákazka musí byť v minimálnej hodnote 750 000 eur bez DPH (sedemstopäťdesiat tisíc eur bez DPH) alebo ekvivalent v inej mene, súčasťou ktorej boli utajované skutočnosti. A.3 Za ďalej aj „rozhodné obdobie“ sa považuje päť (5) rokov predchádzajúcich dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku ÚVO. A.4 Zákazkou rovnakej alebo podobnej zložitosti ako je predmet zákazky sa rozumie dodávka a inštalácia technických zabezpečovacích prostriedkov so súvisiacou elektroinštaláciou a stavebnými prácami, pričom technickými zabezpečovacími prostriedkami verejný obstarávateľ na účely tejto zákazky považuje elektrický zabezpečovací systém, systém na kontrolu vstupu, elektrická požiarna signalizácia, uzavretý televízny okruh, perimetrický systém a príslušné riadiace a vyhodnocovacie systémy vrátane potrebných súčastí slaboprúdovej a silnoprúdovej inštalácie, mechanických zábranných prostriedkov a montážnych a stavebných prác. A.5 Záujemca vo svojej žiadosti o účasť predloží prílohu č. 2 informatívneho dokumentu - Zoznam zákaziek/referencií alebo jeho ekvivalent, ktorý pre riadne posúdenie splnenia podmienky účasti musí obsahovať minimálne údaje uvedené v tejto prílohe. A.6 V prípade, ak záujemca preukazuje splnenie danej podmienky účasti zákazkou, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie, t. j. realizácia prác začala pred viac ako piatimi (5) rokmi od zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku ÚVO, alebo nebola ukončená (stále trvá), záujemca v zozname uvedie rozpočtový náklad iba za tú časť plnenia, ktoré bolo poskytnuté v požadovanom období. V prípade, ak záujemca realizoval práce ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, v zozname vyčísli a započíta iba finančný objem plnenia realizovaný ním samotným. A.7 V prípade dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR (€), sa pri prepočte inej meny ako EURO použije kurz danej meny stanovený ECB ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania vo Vestníku ÚVO. A.8 Verejný obstarávateľ vyžaduje referenciu s jednoznačným určením zákazky podľa bodu A.4, s presnou kalkuláciou nákladov. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní postupuje postupom užšej súťaže pre zákazky v oblasti obrany a bezpečnosti, na základe čoho sa záujemcom v žiadosti o účasť neumožňuje predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením k splneniu podmienok účasti.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Podmienka účasti sa použije na výber záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: áno
  • Parametre podmienky účasti pre postup do ďalšej fázy
  • Hodnota podmienky účasti je typ váhy: Váha (percentá, presne)
  • Hodnota podmienky účasti je prahová hodnota: Maximálny počet ponúk s najvyšším počtom bodov
  • Hodnota podmienky účasti: 100
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Záujemca musí preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť predložením dokladov/dokumentov podľa § 131 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní.
  • Opis podmienky účasti: B.1 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom: Záujemca vo svojej žiadosti o účasť preukáže, že disponuje a) platným oprávnením o odbornej spôsobilosti na výkon odborných prehliadok a odborných skúšok, rekonštrukciu a montáž vyhradených technických zariadení elektrických (ďalej len „VTZ“) v rozsahu E1, E2, triedy A vydané oprávnenou organizáciou v zmysle § 15 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a v zmysle Vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 prílohy 1., časť III., skupina „B“ alebo podľa ekvivalentných predpisov; b) platným oprávnením o odbornej spôsobilosti na výrobu technických zariadení elektrických v rozsahu E4.1 v objektoch triedy A vydané oprávnenou organizáciou na základe odborného stanoviska z preverenia odbornej spôsobilosti alebo podľa ekvivalentných predpisov; c) min. 6 osobami, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží za každú z týchto osôb osvedčenie, (preukaz, doklad) o odbornej spôsobilosti na prácu na VTZ elektrických v rozsahu podľa § 22 (samostatný elektrotechnik) v zmysle vyhlášky č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, plynovými, zdvíhacími a elektrickými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia alebo podľa ekvivalentných predpisov ; d) min. 4 osobami, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží za každú z týchto osôb osvedčenie, (preukaz, doklad) o odbornej spôsobilosti na prácu na VTZ elektrických v rozsahu podľa § 23 (elektrotechnik na riadenie činnosti, alebo na riadenie prevádzky) v zmysle vyhlášky č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, plynovými, zdvíhacími a elektrickými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia alebo podľa ekvivalentných predpisov ; e) min. 3 osobami, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží za každú z týchto osôb osvedčenie, (preukaz, doklad) o odbornej spôsobilosti na prácu na VTZ elektrických v rozsahu podľa § 24 (revízny technik) v zmysle vyhlášky č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, plynovými, zdvíhacími a elektrickými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia alebo podľa ekvivalentných predpisov ; f) min. 1 osobou, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre činnosť autorizovaný inžinier pre komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo v zmysle § 5 ods. 1 písm. a) zákona SNR č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 138/1992 Zb.“); g) min. 1 osobou, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre činnosť autorizovaný inžinier pre technické, technologické a energetické vybavenie stavieb – elektrotechnické zariadenia v zmysle § 5 ods. 1 písm. b) bod. 4) zákona č. 138/1992 Zb.; h) min. 1 osobou, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho – oblasť pozemné stavby – kód 10 podľa § 46a zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (ďalej len „stavebný zákon“); i) min. 1 osobou, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho – oblasť technické, technologické a energetické vybavenie stavieb – kód 24 podľa § 46a stavebný zákona; j) min. 1 osobou, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho – oblasť technické, technologické a energetické vybavenie stavieb – kód 33 podľa § 46a stavebného zákona; k) min. 2 osobami, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží za každú z týchto osôb platný certifikát - administrátor alebo ekvivalent pre integračný nadstavbový systém C4 verejného obstarávateľa; l) min. 2 osobami, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží za každú z týchto osôb platný certifikát - systémový špecialista integračného bezpečnostného systému C4 alebo ekvivalent pre navrhovaný/ponúkaný systém elektrickej zabezpečovacej signalizácie; m) min. 2 osobami, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží za každú z týchto osôb platný certifikát - systémový špecialista integračného bezpečnostného systému C4 alebo ekvivalent pre navrhovaný/ponúkaný systém elektrickej požiarnej signalizácie, s platným osobitným oprávnením v súlade s § 11c ods. 8 zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov, vydaným výrobcom požiarnotechnického zariadenia, alebo ich splnomocneným zástupcom; n) min. 2 osobami, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží za každú z týchto osôb platný certifikát - systémový špecialista integračného bezpečnostného systému C4 alebo ekvivalent pre navrhovaný/ponúkaný systém uzavretého televízneho okruhu; o) min. 2 osobami, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží za každú z týchto osôb platný certifikát - systémový špecialista integračného bezpečnostného systému C4 alebo ekvivalent pre navrhovaný/ponúkaný perimetrický detekčný systém; p) min. 2 osobami, pričom na preukázanie tejto podmienky účasti predloží za každú z týchto osôb platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti vydané podľa § 11c ods. 8 zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi, alebo podľa ekvivalentného predpisu; Bližšie informácie sú uvedené v bode B.2 až B.6 informatívneho dokumentu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Podmienka účasti sa použije na výber záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: áno
  • Parametre podmienky účasti pre postup do ďalšej fázy
  • Hodnota podmienky účasti je typ váhy: Váha (percentá, presne)
  • Hodnota podmienky účasti je prahová hodnota: Maximálny počet ponúk s najvyšším počtom bodov
  • Hodnota podmienky účasti: 100
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Záujemca musí preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť predložením dokladov/dokumentov podľa § 131 ods. 1 písm. k) zákona o verejnom obstarávaní.
  • Opis podmienky účasti: Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom Záujemca musí vo svoje žiadosti o účasť predložiť: a) platnú licenciu na prevádzkovanie technickej služby, udelenej príslušným orgánom v rozsahu montáž, údržba, revízia alebo oprava zabezpečovacích systémov alebo poplachových systémov a systémov a zariadení umožňujúcich sledovanie pohybu a konania osoby v chránenom objekte, na chránenom mieste alebo v ich okolí, podľa ustanovení zákona č. 473/2005 Z. z. § 7 ods. 1 o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti); b) platné potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti podnikateľa podľa § 50 zákona č. 215/2004 Z. z. o utajovaných skutočnostiach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktoré musí byť platné minimálne počas lehoty viazanosti ponúk a ktoré musí obsahovať oprávnenie 1. na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami minimálne stupňa utajenia ,,Dôverné"; 2. na vytváranie utajovaných skutočností minimálne stupňa utajenia ,,Dôverné" na technickom prostriedku; 3. na postupovanie utajovaných skutočností minimálne stupňa utajenia ,,Dôverné" v materiálnej podobe; 4. na postupovanie utajovaných skutočností minimálne stupňa utajenia ,,Dôverné" v elektronickej podobe. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že záujemca pri preukazovaní splnenia tejto podmienky účasti nemôže využiť kapacity inej osoby, ale predmetným potvrdením o priemyselnej bezpečnosti musí disponovať sám záujemca. C.2 V prípade, že záujemca využije pri plnení utajovanej časti diela subdodávateľa, je povinný disponovať potvrdením o priemyselnej bezpečnosti aj subdodávateľ. C.3 V prípade, že žiadosť o účasť predloží skupina dodávateľov nevyhnutné, aby vedúci člen skupiny dodávateľov disponoval požadovaným potvrdením o priemyselnej bezpečnosti, nakoľko vedúci člen skupiny dodávateľov je zodpovedný za dodržiavanie všetkých zmluvných a zákonných povinností a koordináciu jednotlivých členov skupiny združenia dodávateľov, prípadne subdodávateľov. C.4 V prípade, že člen skupiny dodávateľov sa bude podieľať na plnení utajovanej časti diela je povinný disponovať požadovaným potvrdením o priemyselnej bezpečnosti. C.5 Verejný obstarávateľ v súlade s § 129 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní uzná predmetné potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti u zahraničného záujemcu, vydané príslušným orgánom členského štátu EÚ, len po predchádzajúcom overení platnosti oprávnenia NBÚ v zmysle zákona o ochrane utajovaných skutočností, ak existujúca medzinárodná zmluva neustanovuje inak. Za týmto účelom verejný obstarávateľ požaduje od zahraničných záujemcov preukázať, že je držiteľom platného oprávnenia vydaného príslušným orgánom v krajine sídla záujemcu spolu s dôkazom o predložení žiadosti za účelom overenia platnosti oprávnenia (kópiu originálu potvrdenej žiadosti) na NBÚ. C.6 Verejný obstarávateľ so záujemcom alebo s každým členom skupiny záujemcov uzatvorí Zmluvu o prístupe podnikateľa k utajovaným skutočnostiam (ďalej len „ZoPPUS“), v ktorej sa uvedú všetky oprávnené osoby na manipuláciu s utajovanými skutočnosťami s uvedením príslušného stupňa utajenia vrátane subdodávateľov. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní postupuje postupom užšej súťaže pre zákazky v oblasti obrany a bezpečnosti, na základe čoho sa záujemcom v žiadosti o účasť neumožňuje predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením k splneniu podmienok účasti.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Podmienka účasti sa použije na výber záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: áno
  • Parametre podmienky účasti pre postup do ďalšej fázy
  • Hodnota podmienky účasti je typ váhy: Váha (percentá, presne)
  • Hodnota podmienky účasti je prahová hodnota: Maximálny počet ponúk s najvyšším počtom bodov
  • Hodnota podmienky účasti: 100
  • Informácie o obmedzenom počte záujemcov
  • Postup prebieha v po sebe nasledujúcich fázach. V každej fáze môžu byť niektorí záujemcovia vylúčení: áno
  • Minimálny počet záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: 1
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: 1. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky uchádzačov na základe objektívnych kritérií na vyhodnotenie ponúk s cieľom určiť ekonomicky najvýhodnejšiu ponuku. Verejný obstarávateľ bude vyhodnocovať ponuky na základe najnižšej ceny. 2. Vyhodnotenie ponúk uchádzačov na základe stanoveného kritéria a zostavenie poradia bude pozostávať z porovnania celkových cien v EUR s DPH (celkových cien). Úspešným uchádzačom v tomto verejnom obstarávaní sa stane uchádzač, ktorý sa na základe vyhodnotenia ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí, jeho ponuka vyhovuje všetkým požiadavkám, podmienkam a špecifikáciám uvedeným v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, prostredníctvom ktorého bolo verejné obstarávanie vyhlásené, a v tomto informatívnom dokumente a iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, a ktorý nebol z verejného obstarávania vylúčený. 3. Uchádzač ako návrh na plnenie kritéria musí predložiť: a) Dotazník uchádzača a návrh na plnenie kritérií (príloha č. 10 informatívneho dokumentu) predložený v ponuke podpísanú uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača predloží uchádzač v listinnej podobe. b) Výkaz výmer predložený v ponuke ako utajovanú skutočnosť podpísanú uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača predloží uchádzač vo formáte .pdf a zároveň aj vo formáte .xls na utajovanom hmotnom nosiči (USB kľúč, CD). UPOZORNENIE: Jednotkové ceny položiek výkazu výmer musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Verejný obstarávateľ vo výkaze výmer nepripúšťa nulové hodnoty jednotlivých položiek. V prípade, že by uchádzač predložil položky s nulovými hodnotami, verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o vysvetlenie ponuky v súlade s § 53 ods. 1 piatej vety zákona o verejnom obstarávaní.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena v eur s DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: 1. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu pred podpisu zmluvy. Verejný obstarávateľ bude v prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, vyžadovať vytvoriť medzi členmi skupiny dodávateľov určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka) z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. 2. V prípade vytvorenia právnych vzťahov, na ktorých základe nevzniká nový subjekt s právnou subjektivitou, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky spoločne a nerozdielne 3. Právnická osoba, ktorej zakladateľom alebo spoločníkom je politická strana alebo politické hnutie, sa verejného obstarávania nesmie zúčastniť.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
  • Podmienky plnenia zmluvy: 1. V prípade, že záujemca využije pri plnení utajovanej časti diela subdodávateľa, je povinný disponovať potvrdením o priemyselnej bezpečnosti aj subdodávateľ. 2 V prípade, že žiadosť o účasť predloží skupina dodávateľov nevyhnutné, aby vedúci člen skupiny dodávateľov disponoval požadovaným potvrdením o priemyselnej bezpečnosti, nakoľko vedúci člen skupiny dodávateľov je zodpovedný za dodržiavanie všetkých zmluvných a zákonných povinností a koordináciu jednotlivých členov skupiny združenia dodávateľov, prípadne subdodávateľov. 3. V prípade, že člen skupiny dodávateľov sa bude podieľať na plnení utajovanej časti diela je povinný disponovať požadovaným potvrdením o priemyselnej bezpečnosti. 4. Verejný obstarávateľ v súlade s § 129 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní uzná predmetné potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti u zahraničného záujemcu. Bližšie informácie sú uvedené v časti VI. Podmienky účasti, podbod C. informatívneho dokumentu.
  • Bezpečnostná previerka
  • Vyžaduje sa bezpečnostná previerka: áno
  • Opis bezpečnostnej previerky: Záujemca musí vo svoje žiadosti o účasť predložiť: a) platnú licenciu na prevádzkovanie technickej služby, udelenej príslušným orgánom v rozsahu montáž, údržba, revízia alebo oprava zabezpečovacích systémov alebo poplachových systémov a systémov a zariadení umožňujúcich sledovanie pohybu a konania osoby v chránenom objekte, na chránenom mieste alebo v ich okolí, podľa ustanovení zákona č. 473/2005 Z. z. § 7 ods. 1 o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti); b) platné potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti podnikateľa podľa § 50 zákona č. 215/2004 Z. z. o utajovaných skutočnostiach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktoré musí byť platné minimálne počas lehoty viazanosti ponúk a ktoré musí obsahovať oprávnenie 1. na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami minimálne stupňa utajenia ,,Dôverné"; 2. na vytváranie utajovaných skutočností minimálne stupňa utajenia ,,Dôverné" na technickom prostriedku; 3. na postupovanie utajovaných skutočností minimálne stupňa utajenia ,,Dôverné" v materiálnej podobe; 4. na postupovanie utajovaných skutočností minimálne stupňa utajenia ,,Dôverné" v elektronickej podobe. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že záujemca pri preukazovaní splnenia tejto podmienky účasti nemôže využiť kapacity inej osoby, ale predmetným potvrdením o priemyselnej bezpečnosti musí disponovať sám záujemca.
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Žiadosť o subdodávky
  • Informácie o subdodávkach: Žiadne
  • Podmienky subdodávok
  • Povinnosť, ktorú musí uchádzač splniť v súvislosti so zadávaním zákaziek subdodávateľom: Dodávateľ musí uviesť každú zmenu subdodávateľov počas plnenia zákazky
  • Maximálny percentuálny podiel hodnoty zákazky, ktorý môže dodávateľ zadať subdodávateľom: 30
  • Minimálny percentuálny podiel hodnoty zákazky, ktorý musí dodávateľ zadať subdodávateľom: 5
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Úrad vlády Slovenskej republiky)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Úrad vlády Slovenskej republiky)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (dátum): 04.08.2025
  • Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku vo výške 95 000,00 eur (slovom: deväťdesiat päť tisíc eur). Bližšie informácie sú uvedené v bode 35. súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536415
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536415
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronického verejného obstarávania -Elektronická platforma verejného obstarávania (EPVO)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)