1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Teleskopický nakladač na zberný dvor, paletizačné vidly
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 1/2025/nakladač
- Názov : Teleskopický nakladač na zberný dvor, paletizačné vidly
- Opis: Predmetom prvej časti zákazky je kúpa nového teleskopického nakladača na zberný dvor a paletizačných vidiel určených na manipuláciu s vyzbieranými odpadmi na zbernom dvore. Technické parametre určené verejným obstarávateľom sú v súťažných podkladoch.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Množstvo: 1
- Jednotka: kus
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 164 046.70
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Nakladače na kolesách
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Zdvižné, manipulačné, nakladacie a vykladacie mechanizmy
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Eleny Maróthy- Šoltésovej
- Mesto: Banská Štiavnica
- PSČ: 96901
- Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 8
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky fond regionálneho rozvoja (EFRR) (2021/2027)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Program Slovensko 2021 – 2027
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1. Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní prostredníctvom IS EPVO. Uchádzač musí mať vytvorené konto a musí byť evidovaný v informačnom systéme ako užívateľ za Hospodársky subjekt. 2. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom IS EPVO kontaktujte správcu systému na adrese eplatforma@vlada.gov.sk 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami a uchádzačmi sa riadi ustanoveniami § 20 ZoVO. Verejný obstarávateľ pri komunikácii elektronicky prostredníctvom IS EPVO stanovuje pravidlá pre doručovanie – zásielka sa považuje za doručenú, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZoVO - povinnosť zapísania sa do registra partnerov verejného sektora.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podmienka podľa § 34 ods. 1, písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (ďalej ZoVO)
- Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods.1 písm. a) ZoVO uchádzač predkladá zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (obdobie r. 2022 - 2025 počítaných spätne od vyhlásenia verejného obstarávania) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ/obstarávateľ podľa ZoVO. Verejný obstarávateľ požaduje dokladovať dodávky tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v kumulatívnej hodnote minimálne 170 000,00 € bez DPH za predchádzajúce tri roky. Odôvodnenie primeranosti podmienky: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je nevyhnutné, aby mal uchádzač v oblasti, ktorej sa verejné obstarávanie týka, dostatočné skúsenosti. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv za predchádzajúce tri roky má garantovať skúsenosti a schopnosť odborne a kvalitne splniť zákazku. Predložením referencie uchádzač preukáže verejnému obstarávateľovi, že disponuje skúsenosťami z danej oblasti a je schopný dodať predmet zákazky. Verejný obstarávateľ pre splnenie podmienky podľa § 34 ods. 1, písm. a) ZoVO neumožňuje uchádzačom možnosť využitia technických a odborných kapacít inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZoVO, t. j. uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti predložiť len vlastné referencie (potvrdenia o uspokojivom realizovaných zmlúv).
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podmienka podľa § 34 ods. 1, písm. m) zákona o verejnom obstarávaní (ďalej ZoVO)
- Opis podmienky účasti: Pre splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) sa požaduje od uchádzača predložiť opisy a fotografie tovaru - teleskopického nakladača. Požadujeme, aby uchádzač predložil technický opis ponúkaného tovaru s uvedením názvu tovaru, technických parametrov a fotografie predmetu zákazky napr. vo forme prospektov od výrobcu, ktorých pravosť musí byť overená. Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti v zmysle § 38 ods. 5 ZoVO: Podmienka účasti je primeraná, nakoľko bez uvedenia technického opisu, technických parametrov a fotografií verejný obstarávateľ nedokáže vyhodnotiť a posúdiť pravdivosť ponuky predloženej uchádzačom. Použitie podmienky účasti je primerané, pretože je uvedená v rozsahu stanovenom zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ pre splnenie podmienky podľa § 34 ods. 1, písm. m) ZoVO neumožňuje uchádzačom možnosť využitia technických a odborných kapacít inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZoVO.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena v mene EURO bez DPH za predmet zákazky - 1.časť zákazky. Celková cena za predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodávkou predmetu zákazky.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za predmet 1. časti zákazky v mene EURO bez DPH
- Odôvodnenie neuvedenia váhy pri kritériách na vyhodnotenie ponúk: Jediné kritérium je cena - váha 100 %
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica)
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 04.08.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 23:59
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 5
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 05.08.2025
- Čas otvárania ponúk: 08:00
- Opis otvárania ponúk: Ponuky budú otvorené online a bezprostredne po otvorení ponúk bude uchádzačom doručená anonymizovaná zápisnica z otvárania ponúk prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy IS EPVO.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom on-line otvárania ponúk je webová adresa https://evo.isepvo.sk/evoportal/
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/537118
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma IS EPVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Malé zberové vozidlo s hydraulickou rukou
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 1/2025/zber. vozidlo
- Názov : Malé zberové vozidlo s hydraulickou rukou
- Opis: Predmetom druhej časti zákazky je kúpa nového malého zberového vozidla určeného najmä na zber kuchynského a záhradného bioodpadu. Vozidlo musí byť vybavené vodotesnou nadstavbou a hydraulickou rukou na zber odpadov. Vozidlo je určené aj na zbieranie objemného odpadu.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Množstvo: 1
- Jednotka: kus
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 195 600.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Motorové vozidlá na špeciálne účely
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Eleny Maróthy-Šoltésovej 1
- Mesto: Banská Štiavnica
- PSČ: 96901
- Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 8
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky fond regionálneho rozvoja (EFRR) (2021/2027)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Program Slovensko 2021 – 2027
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1. Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní prostredníctvom IS EPVO. Uchádzač musí mať vytvorené konto a musí byť evidovaný v informačnom systéme ako užívateľ za Hospodársky subjekt. 2. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom IS EPVO kontaktujte správcu systému na adrese eplatforma@vlada.gov.sk 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami a uchádzačmi sa riadi ustanoveniami § 20 ZoVO. Verejný obstarávateľ pri komunikácii elektronicky prostredníctvom IS EPVO stanovuje pravidlá pre doručovanie – zásielka sa považuje za doručenú, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 4. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZoVO - povinnosť zapísania sa do registra partnerov verejného sektora.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podmienka podľa § 34 ods. 1, písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (ďalej ZoVO)
- Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods.1 písm. a) ZoVO uchádzač predkladá zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (obdobie r. 2022 - 2025 počítaných spätne od vyhlásenia verejného obstarávania) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ/obstarávateľ podľa ZoVO. Verejný obstarávateľ požaduje dokladovať dodávky tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v kumulatívnej hodnote minimálne 200 000,00 € bez DPH za predchádzajúce tri roky. Odôvodnenie primeranosti podmienky: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je nevyhnutné, aby mal uchádzač v oblasti, ktorej sa verejné obstarávanie týka, dostatočné skúsenosti. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv za predchádzajúce tri roky má garantovať skúsenosti a schopnosť odborne a kvalitne splniť zákazku. Predložením referencie uchádzač preukáže verejnému obstarávateľovi, že disponuje skúsenosťami z danej oblasti a je schopný dodať predmet zákazky. Verejný obstarávateľ pre splnenie podmienky podľa § 34 ods. 1, písm. a) ZoVO neumožňuje uchádzačom možnosť využitia technických a odborných kapacít inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZoVO, t. j. uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti predložiť len vlastné referencie (potvrdenia o uspokojivom realizovaných zmlúv).
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podmienka podľa § 34 ods. 1, písm. m) zákona o verejnom obstarávaní (ďalej ZoVO)
- Opis podmienky účasti: Pre splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) sa požaduje od uchádzača predložiť opisy a fotografie tovaru - teleskopického nakladača. Požadujeme, aby uchádzač predložil technický opis ponúkaného tovaru s uvedením názvu tovaru, technických parametrov a fotografie predmetu zákazky napr. vo forme prospektov od výrobcu, ktorých pravosť musí byť overená. Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti v zmysle § 38 ods. 5 ZoVO: Podmienka účasti je primeraná, nakoľko bez uvedenia technického opisu, technických parametrov a fotografií verejný obstarávateľ nedokáže vyhodnotiť a posúdiť pravdivosť ponuky predloženej uchádzačom. Použitie podmienky účasti je primerané, pretože je uvedená v rozsahu stanovenom zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ pre splnenie podmienky podľa § 34 ods. 1, písm. m) ZoVO neumožňuje uchádzačom možnosť využitia technických a odborných kapacít inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 ZoVO.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena v mene EURO bez DPH za predmet zákazky - 2. časť zákazky. Celková cena za predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodávkou predmetu zákazky.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za predmet 2. časti zákazky v mene EURO bez DPH.
- Odôvodnenie neuvedenia váhy pri kritériách na vyhodnotenie ponúk: Jediné kritérium je cena - váha 100 %
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica)
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 04.08.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 23:59
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 5
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 05.08.2025
- Čas otvárania ponúk: 08:00
- Opis otvárania ponúk: Ponuky budú otvorené online a bezprostredne po otvorení ponúk bude uchádzačom doručená anonymizovaná zápisnica z otvárania ponúk prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy IS EPVO.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom on-line otvárania ponúk je webová adresa https://evo.isepvo.sk/evoportal/
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/537118
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma IS EPVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: Nádoby a vedierka na bioodpad
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 1/2025/nádoby
- Názov : Nádoby a vedierka na bioodpad
- Opis: Predmetom tretej časti zákazky je kúpa 100 ks 240 l plastových nádob na BIO odpad a 100 ks 7 l vedierok (košov) na kuchynský odpad. Parametre sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Množstvo: 200
- Jednotka: kus
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 6 219.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Eleny Maróthy-Šoltésovej 1
- Mesto: Banská Štiavnica
- PSČ: 96901
- Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 8
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Obnovenie zmluvy
- Maximálny počet obnovení: 0
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky fond regionálneho rozvoja (EFRR) (2021/2027)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Program Slovensko 2021 - 2027
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1. Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní prostredníctvom IS EPVO. Uchádzač musí mať vytvorené konto a musí byť evidovaný v informačnom systéme ako užívateľ za Hospodársky subjekt. 2. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom IS EPVO kontaktujte správcu systému na adrese eplatforma@vlada.gov.sk. 3. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami a uchádzačmi sa riadi ustanoveniami § 20 ZoVO. Verejný obstarávateľ pri komunikácii elektronicky prostredníctvom IS EPVO stanovuje pravidlá pre doručovanie – zásielka sa považuje za doručenú, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tzn. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podmienka podľa § 34 ods. 1, písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (ďalej ZoVO)
- Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods.1 písm. a) ZoVO uchádzač predkladá zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (obdobie r. 2022 - 2025 počítaných spätne od vyhlásenia verejného obstarávania) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ/obstarávateľ podľa ZoVO. Verejný obstarávateľ požaduje dokladovať dodávky tovarov rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v kumulatívnej hodnote minimálne 6000,00 € bez DPH za predchádzajúce tri roky. Odôvodnenie primeranosti podmienky: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je nevyhnutné, aby mal uchádzač v oblasti, ktorej sa verejné obstarávanie týka, dostatočné skúsenosti. Zoznam úspešne realizovaných zmlúv za predchádzajúce tri roky má garantovať skúsenosti a schopnosť odborne a kvalitne splniť zákazku. Predložením referencie/referencií uchádzač preukáže verejnému obstarávateľovi, že disponuje skúsenosťami z danej oblasti a je schopný dodať predmet zákazky.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Podmienka podľa § 34 ods. 1, písm. m) zákona o verejnom obstarávaní (ďalej ZoVO)
- Opis podmienky účasti: Pre splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. m) sa požaduje od uchádzača predložiť opisy a fotografie tovaru - dokumentáciu preukazujúcu technické vlastnosti tovarov uvedených v súťažných podkladoch; opis predmetu zákazky môže byť predložený formou technických listov, alebo prospektových materiálov, alebo certifikátov zhody, alebo iné). Odôvodnenie primeranosti požadovaných podmienok účasti v zmysle § 38 ods. 5 ZoVO: Podmienka účasti je primeraná, nakoľko bez uvedenia technického opisu, technických parametrov a fotografií verejný obstarávateľ nedokáže vyhodnotiť a posúdiť pravdivosť ponuky predloženej uchádzačom. Použitie podmienky účasti je primerané, pretože je uvedená v rozsahu stanovenom zákonom o verejnom obstarávaní.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena v mene EURO bez DPH za 3.časť predmetu zákazky. Celková cena za predmet zákazky musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodávkou predmetu zákazky.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za predmet 3. časti zákazky v mene EURO bez DPH.
- Odôvodnenie neuvedenia váhy pri kritériách na vyhodnotenie ponúk: Jediné kritérium je cena - váha 100 %
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica)
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 04.08.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 23:59
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 5
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 05.08.2025
- Čas otvárania ponúk: 08:00
- Opis otvárania ponúk: Ponuky budú otvorené online a bezprostredne po otvorení ponúk bude uchádzačom doručená anonymizovaná zápisnica z otvárania ponúk prostredníctvom funkcionality elektronickej platformy IS EPVO.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom on-line otvárania ponúk je webová adresa https://evo.isepvo.sk/evoportal/
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/537118
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma IS EPVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)