BUDOVA NR SR - OPATRENIA NA ZNÍŽENIE ENERGETICKEJ NÁROČNOSTI

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: BUDOVA NR SR - OPATRENIA NA ZNÍŽENIE ENERGETICKEJ NÁROČNOSTI
Kód zákazky: KNR-ODVO-4466/2025
Kód oznámenia: 11039 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45216114-6
Predpokladaná hodnota: 3 932 093,39 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 7.8.2025 09:00
Vyhlásenie: 8.7.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Nám. Alexandra Dubčeka
81280 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Nám. Alexandra Dubčeka Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81280 Slovensko Miestom plnenia/uskutočnenia stavebných prác pre obe časti predmetu zákazky sú nehnuteľnosti vo vlastníctve Slovenskej republiky, a to budova Národnej rady Slovenskej republiky na Námestí A. Dubčeka 1, so súpisným číslom 4809, zapísaná na LV č. 5112, okres Bratislava I., obec Bratislava – m. č. Staré Mesto, katastrálne územie Staré Mesto, nachádzajúca sa na pozemku parc. 21452/2, druh: zastavaná plocha a nádvorie o výmere 5629 m2 zapísanom na LV č. 896, katastrálne územie Staré Mesto, okres Bratislava I, obec Bratislava – mestská časť Staré Mesto, vedenom Okresným úradom Bratislava, katastrálnym odborom.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác na budove NR SR s cieľom zníženia energetickej náročnosti budovy. Predmet zákazky je rozdelený na nasledovné samostatné časti: Časť 1 – Výmena fasádnych prvkov, Časť 2 – Zateplenie časti budovy.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1340948
1. Základné údaje
  • Organizácia: Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky (ID: 564)
  • Zákazka: BUDOVA NR SR - OPATRENIA NA ZNÍŽENIE ENERGETICKEJ NÁROČNOSTI (ID: 528785)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 354502d5-ec3f-49e3-a153-823f2d0d3e0b
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
  • IČO: 00151491
  • DIČ: 2020845046
  • Adresa
  • Ulica: Nám. Alexandra Dubčeka
  • Číslo: 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81280
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: martina.caplova@nrsr.sk
  • Telefónne číslo: 0259722363
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/233
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: KNR-ODVO-4466/2025
  • Názov: BUDOVA NR SR - OPATRENIA NA ZNÍŽENIE ENERGETICKEJ NÁROČNOSTI
  • Opis: Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác na budove NR SR s cieľom zníženia energetickej náročnosti budovy. Predmet zákazky je rozdelený na nasledovné samostatné časti: Časť 1 – Výmena fasádnych prvkov, Časť 2 – Zateplenie časti budovy.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 3 932 093.39
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Budovy parlamentov a verejných zhromaždení
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Námestie A. Dubčeka 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom plnenia/uskutočnenia stavebných prác pre obe časti predmetu zákazky sú nehnuteľnosti vo vlastníctve Slovenskej republiky, a to budova Národnej rady Slovenskej republiky na Námestí A. Dubčeka 1, so súpisným číslom 4809, zapísaná na LV č. 5112, okres Bratislava I., obec Bratislava – m. č. Staré Mesto, katastrálne územie Staré Mesto, nachádzajúca sa na pozemku parc. 21452/2, druh: zastavaná plocha a nádvorie o výmere 5629 m2 zapísanom na LV č. 896, katastrálne územie Staré Mesto, okres Bratislava I, obec Bratislava – mestská časť Staré Mesto, vedenom Okresným úradom Bratislava, katastrálnym odborom.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona o verejnom obstarávaní. Podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona, ak táto osoba má právo za ňu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti podľa prvej vety preukazuje uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi predložením čestného vyhlásenia alebo vyhlásenia podľa ustanovenia § 32 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ako súčasť ponuky alebo v žiadosti o účasť. V čestnom vyhlásení alebo vyhlásení uchádzač alebo záujemca uvedie zoznam osôb podľa prvej vety. Uchádzač môže využiť vzor čestného vyhlásenia uvedeného ako príloha č. 6A, 6B, 6C, 6D (podľa uplatniteľnosti) súťažných podkladov. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. 4, 5 a 7 zákona o verejnom obstarávaní a podľa § 152 ods. 1 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením. V zmysle ustanovenia § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ uvádza, že z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy nepredkladá uchádzač doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (s výnimkou čestného vyhlásenia podľa § 32 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní - uchádzač môže využiť vzory podľa prílohy č. 6A, 6B, 6C, 6D k súťažným podkladom), ani doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) c), d) a e) zákona o verejnom obstarávaní na preukázanie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia uchádzača podľa § 32 ods. 1 písm. a) (s výnimkou čestného vyhlásenia podľa § 32 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní - uchádzač môže využiť vzory podľa prílohy č. 6A, 6B, 6C, 6D k súťažným podkladom), b), c), d) a e) zákona o verejnom obstarávaní. Podľa ustanovenia § 32 ods. 3, druhá veta, ak záujemca nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní (t. j. výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace), je povinný na účely preukázania podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že použitie údajov z informačných systémov verejnej správy podľa ustanovenia § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní sa vzťahuje len na právnické a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom na území Slovenskej republiky, t. j. verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy v prípade uchádzača, vrátane člena skupiny dodávateľov, ktorý má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklého pobytu mimo územia Slovenskej republiky. Uchádzač platne zapísaný v zozname hospodárskych subjektov v súlade s § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní preukazuje podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní zápisom do tohto zoznamu. Uchádzač platne zapísaný v zozname hospodárskych subjektov v súlade s § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní je povinný predložiť čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že bez ohľadu na zápis uchádzača v zozname hospodárskych subjektov je verejný obstarávateľ oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, poskytovať službu preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade využitia subdodávateľov musí navrhovaný subdodávateľ spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u neho existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý ma subdodávateľ plniť. Verejný obstarávateľ zdôrazňuje, že uplatňuje so zreteľom na § 40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní fakultatívne dôvody vylúčenia. Podrobne v súťažných podkladoch.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmetom verejného obstarávania je zákazka na uskutočnenie stavebných prác podľa § 3 ods. 3 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vo finančnom limite podľa § 5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní (podlimitná civilná zákazka) zadávaná postupom podľa § 110 zákona o verejnom obstarávaní (bežný postup pre podlimitné zákazky) realizovaná elektronicky prostredníctvom elektronickej platformy – IS EVO, ktorého správcom je Úrad podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre Plán obnovy a znalostnú ekonomiku. Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác na budove NR SR s cieľom zníženia energetickej náročnosti budovy. Predmet zákazky je rozdelený na nasledovné samostatné časti: Časť 1 – Výmena fasádnych prvkov Časť 2 – Zateplenie časti budovy Každá časť predmetu zákazky je predmetom samostatného vyhodnotenia a na každú časť predmetu zákazky bude uzatvorená samostatná zmluva. Uchádzač môže predložiť ponuku na ktorúkoľvek časť predmetu zákazky samostatne, alebo môže predložiť ponuku na obe časti predmetu zákazky súčasne. Verejný obstarávateľ pri predmetnej zákazke uplatňuje sociálny aspekt a to podporu malých a stredných podnikov rozdelením zákazky na vyššie uvedené časti. Verejný obstarávateľ zároveň umožňuje širšiu hospodársku súťaž záujemcov na relevantnom trhu rozdelením zákazky na časti, pričom verejný obstarávateľ neobmedzuje zadanie ktorejkoľvek časti predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta uskutočnenia stavebných prác z dôvodu overenia a získania všetkých informácií potrebných na prípravu a vypracovanie ponuky. Podrobné informácie v súťažných podkladoch. Komunikácia v predmetnom postupe zadávania zákazky sa uskutočňuje výlučne elektronickou podobou prostredníctvom IS EVO. Podrobné informácie o IS EVO sú uvedené na webovej stránke Úradu podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre Plán obnovy a znalostnú ekonomiku, vrátane príručiek, video návodov a podobne - https://www.isepvo.sk a https://www.isepvo.sk/videonavody/. Plynutie zákonných lehôt v elektronickej komunikácii je odo dňa odoslania/doručenia správy (doručenie nastáva v okamihu odoslania). Záujemca/uchádzač vyhotoví a predloží ponuku elektronicky prostredníctvom IS EVO. Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku ponuky pre každú časť predmetu zákazky. Výška zábezpeky pre časti predmetu zákazky je stanovená samostatne v nasledovnej výške: Časť 1 predmetu zákazky – výška zábezpeky je 90 000,00 EUR, Časť 2 predmetu zákazky – výška zábezpeky je 3 000,00 EUR. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ stanovil jediné kritérium na vyhodnotenie ponúk a to najnižšiu cenu za predmet zákazky v eurách vrátane dane z pridanej hodnoty. Pre vylúčenie pochybností platí pre príslušnú časť predmetu zákazky – najnižšia celková cena v eur s DPH za 1. časť, najnižšia celková cena v eur s DPH za 2. časť. Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, tzv. superreverz. Verejný obstarávateľ nepoužije elektronickú aukciu. Po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na hodnotenie ponúk, verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Verejný obstarávateľ za účelom predchádzania konfliktu záujmov požaduje od záujemcov/uchádzačov predloženie čestného vyhlásenia podľa súťažných podkladov. Ak uchádzač nevypracoval ponuku sám, uvedie v ponuke osobu, ktorej služby alebo podklady pri jej vypracovaní využil. Údaje podľa predchádzajúcej vety uchádzač uvedie v rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu, sídlo alebo miesto podnikania a identifikačné číslo, ak bolo pridelené - verejný obstarávateľ uvádza, že v predmetnom postupe zadávania zákazky uplatňuje ustanovenie § 49 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní v súlade so Všeobecným metodickým usmernením Úradu pre verejné obstarávanie č. 1/2025 (ďalej v texte aj ako „metodické usmernenie ÚVO č. 1/2025“). Verejný obstarávateľ požaduje v ponuke predložiť čestné vyhlásenie, že sa na uchádzača a jeho subdodávateľov nevzťahujú medzinárodné sankcie podľa súťažných podkladov. Predmet zákazky je financovaný zo zdrojov Európskej únie v rámci Programu Slovensko 2021 -2027, na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku reg. Č. PSK-SIEA-002-2023-DV-EFRR / A191, kód žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku č. NFP401201A191, kód výzvy PSK-SIEA-002-2023-DV-EFRP. Verejný obstarávateľ neposkytuje na predmet zákazky preddavky ani zálohu. Lehota viazanosti ponúk je stanovená v súťažných podkladoch do 31.12.2025. Lehota viazanosti ponúk uvedená v bodu BT-98-Lot predstavuje lehotu viazanosti prepočítanú na dni. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať takú ponuku uchádzača, ktorá presiahne predpokladanú hodnotu zákazky. V prípade, ak ponuky všetkých uchádzačov v niektorej časti predmetu zákazky presiahnu predpokladanú hodnotu zákazky, verejný obstarávateľ uvedené identifikuje ako dôvod hodný osobitného zreteľa a môže postupovať v súlade s § 57 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, a teda zrušiť danú časť predmetu zákazky. Uchádzač je oprávnený využiť subdodávateľov. Verejný obstarávateľ vyžaduje v súlade s ustanovením § 41 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, aby: a) uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok podľa súťažných podkladoch, b) navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý ma subdodávateľ plniť. Verejný obstarávateľ určil v návrhu zmluvy: a) povinnosť dodávateľa oznámiť akúkoľvek zmenu o subdodávateľoch, b) pravidlá zmeny subdodávateľa a povinnosť dodávateľa oznámiť zmenu subdodávateľa a údaje o novom subdodávateľovi (identifikačné údaje o novom subdodávateľovi, údaje o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia).
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 2
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 2
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Výmena fasádnych prvkov
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Výmena fasádnych prvkov
  • Opis: Predmetom časti 1 predmetu zákazky je realizácia stavebných prác za účelom zníženia tepelných strát, zlepšenia akustickej izolácie a tepelno-technických vlastností budovy Národnej rady Slovenskej republiky v rozsahu výmenu okien a fasádnych otvorov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 3 806 804.47
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Montáž dverí a okien a súvisiacich súčastí
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Okná, dvere a súvisiace prvky
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Námestie A. Dubčeka 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom plnenia/uskutočnenia stavebných prác pre obe časti predmetu zákazky sú nehnuteľnosti vo vlastníctve Slovenskej republiky, a to budova Národnej rady Slovenskej republiky na Námestí A. Dubčeka 1, so súpisným číslom 4809, zapísaná na LV č. 5112, okres Bratislava I., obec Bratislava – m. č. Staré Mesto, katastrálne územie Staré Mesto, nachádzajúca sa na pozemku parc. 21452/2, druh: zastavaná plocha a nádvorie o výmere 5629 m2 zapísanom na LV č. 896, katastrálne územie Staré Mesto, okres Bratislava I, obec Bratislava – mestská časť Staré Mesto, vedenom Okresným úradom Bratislava, katastrálnym odborom.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať, že ním navrhnutá jedna osoba spĺňa nasledovné minimálne požiadavky: stavbyvedúci – fyzická osoba s odborným zameraním pozemné stavby s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov. Uchádzač v ponuke predloží doklad o odbornej spôsobilosti/osvedčenie alebo ekvivalentný doklad podľa príslušných právnych predpisov v krajine sídla uchádzača. Uchádzač v ponuke predloží okrem dokladu podľa predchádzajúcej vety aj životopis osoby, ktorý musí obsahovať: a) titul, meno a priezvisko, b) história zamestnania (rok, miesto výkonu, zamestnávateľa, pozícia, aktuálny zamestnávateľ), c) dátum a podpis predmetnej osoby s vyhlásením, že všetky údaje v životopise sú pravdivé. Verejný obstarávateľ uvádza, že osoba sa musí reálne podieľať na plnení zmluvy v pozícií stavbyvedúci. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak uchádzač použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety. Doklady a dokumenty na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti predkladá uchádzač ako súčasť svojej ponuky v IS EVO. Doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti sa predkladajú v štátnom jazyku, t. j. slovenskom jazyku a môžu sa predložiť aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladanom do štátneho jazyka, t. j. slovenského jazyka. Doklady a dokumenty na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti musia byť v ponuke predložené ako naskenované originály alebo naskenované úradne osvedčené kópie dokladu (odporúčaný formát naskenovaný dokumentov je pdf.), pokiaľ nie je v súťažných podkladoch uvedené inak.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ stanovil jediné kritérium na hodnotenie ponúk a to najnižšiu cenu za predmet zákazky v eurách vrátane dane z pridanej hodnoty. Pre vylúčenie pochybností platí pre príslušnú časť predmetu zákazky – najnižšia celková cena v eur s DPH za 1. časť.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v eur s DPH za 1. časť
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho dodržiavania zmluvných podmienok uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, ktorej predmetom bude vytvorenie niektorej z právnych foriem napríklad podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, resp. podľa príslušných právnych predpisov v krajine sídla členov skupiny dodávateľov a v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti členov skupiny dodávateľov, výslovné splnomocnenie jedného z členov skupiny dodávateľov komunikovať s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov, vymedzenie, ktorý člen skupiny dodávateľov sa bude akou časťou podieľať na plnení predmetu zákazky, určenie bankového účtu, na ktorý budú poukazované akékoľvek platby zo strany verejného obstarávateľa v prospech skupiny dodávateľov, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú viazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 07.08.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 177
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 07.08.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:05
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Komisia zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú. Nakoľko sa ponuky predkladajú použitím elektronického prostriedku (IS EVO) podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu údajov podľa predchádzajúcej vety. Otváranie ponúk prostredníctvom využitia funkcionality „On-line“ sprístupnenie ponúk je založené na automatickom generovaní (vytvorení) a odoslaní zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom podľa súťažných podkladov. Táto automaticky generovaná (vytvorená) a následne odoslaná zápisnica obsahuje náležitosti podľa súťažných podkladov.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: Virtuálne prostredie IS EVO v zmysle otvárania ponúk využitím funkcionality “On-line” sprístupnenie ponúk uchádzačom https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/528785
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Výška zábezpeky je 90 000,00 EUR. Podrobne v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/528785
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/528785
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: informačný systém elektronické verejné obstarávanie - IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: Zateplenie časti budovy
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Zateplenie časti budovy
  • Opis: Predmetom časti 2 predmetu zákazky sú stavebné práce, ktorých účelom je zateplenie konštrukcií na rozhraní garáže a vykurovacích častí budovy NR SR, a to konkrétne stropu nad garážou v častiach, nad ktorými sa nachádzajú vykurované priestory.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 125 288.92
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Montáž brán
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45421131, 45321000, 45111300
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Námestie A. Dubčeka
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom plnenia/uskutočnenia stavebných prác pre obe časti predmetu zákazky sú nehnuteľnosti vo vlastníctve Slovenskej republiky, a to budova Národnej rady Slovenskej republiky na Námestí A. Dubčeka 1, so súpisným číslom 4809, zapísaná na LV č. 5112, okres Bratislava I., obec Bratislava – m. č. Staré Mesto, katastrálne územie Staré Mesto, nachádzajúca sa na pozemku parc. 21452/2, druh: zastavaná plocha a nádvorie o výmere 5629 m2 zapísanom na LV č. 896, katastrálne územie Staré Mesto, okres Bratislava I, obec Bratislava – mestská časť Staré Mesto, vedenom Okresným úradom Bratislava, katastrálnym odborom.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať, že ním navrhnutá jedna osoba spĺňa nasledovné minimálne požiadavky: stavbyvedúci – fyzická osoba s odborným zameraním pozemné stavby s platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov. Uchádzač v ponuke predloží doklad o odbornej spôsobilosti/osvedčenie alebo ekvivalentný doklad podľa príslušných právnych predpisov v krajine sídla uchádzača. Uchádzač v ponuke predloží okrem dokladu podľa predchádzajúcej vety aj životopis osoby, ktorý musí obsahovať: a) titul, meno a priezvisko, b) história zamestnania (rok, miesto výkonu, zamestnávateľa, pozícia, aktuálny zamestnávateľ), c) dátum a podpis predmetnej osoby s vyhlásením, že všetky údaje v životopise sú pravdivé. Verejný obstarávateľ uvádza, že osoba sa musí reálne podieľať na plnení zmluvy v pozícií stavbyvedúci. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak uchádzač použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety. Doklady a dokumenty na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti predkladá uchádzač ako súčasť svojej ponuky v IS EVO. Doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti sa predkladajú v štátnom jazyku, t. j. slovenskom jazyku a môžu sa predložiť aj v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladanom do štátneho jazyka, t. j. slovenského jazyka. Doklady a dokumenty na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti musia byť v ponuke predložené ako naskenované originály alebo naskenované úradne osvedčené kópie dokladu (odporúčaný formát naskenovaný dokumentov je pdf.), pokiaľ nie je v súťažných podkladoch uvedené inak.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ stanovil jediné kritérium na hodnotenie ponúk a to najnižšiu cenu za predmet zákazky v eurách vrátane dane z pridanej hodnoty. Pre vylúčenie pochybností platí pre príslušnú časť predmetu zákazky – najnižšia celková cena v eur s DPH za 2. časť.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v eur s DPH za 2. časť.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho dodržiavania zmluvných podmienok uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, ktorej predmetom bude vytvorenie niektorej z právnych foriem napríklad podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, resp. podľa príslušných právnych predpisov v krajine sídla členov skupiny dodávateľov a v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti členov skupiny dodávateľov, výslovné splnomocnenie jedného z členov skupiny dodávateľov komunikovať s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov, vymedzenie, ktorý člen skupiny dodávateľov sa bude akou časťou podieľať na plnení predmetu zákazky, určenie bankového účtu, na ktorý budú poukazované akékoľvek platby zo strany verejného obstarávateľa v prospech skupiny dodávateľov, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú viazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 07.08.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 177
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 07.08.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:05
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Komisia zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú. Nakoľko sa ponuky predkladajú použitím elektronického prostriedku (IS EVO) podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu údajov podľa predchádzajúcej vety. Otváranie ponúk prostredníctvom využitia funkcionality „On-line“ sprístupnenie ponúk je založené na automatickom generovaní (vytvorení) a odoslaní zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom podľa súťažných podkladov. Táto automaticky generovaná (vytvorená) a následne odoslaná zápisnica obsahuje náležitosti podľa súťažných podkladov.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: Virtuálne prostredie IS EVO v zmysle otvárania ponúk využitím funkcionality “On-line” sprístupnenie ponúk uchádzačom https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/528785
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Výška zábezpeky je 3 000,00 EUR. Podrobne v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/528785
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/528785
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Informačný systém elektronické verejné obstarávanie - IS EVO.
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)