1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Rekonštrukcia cesty II/120 v úseku Lehnice – Dunajská Streda, I. etapa – stavebné práce
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 11230/2025/OVO
- Názov : Rekonštrukcia cesty II/120 v úseku Lehnice – Dunajská Streda, I. etapa – stavebné práce
- Opis: Predmetom zákazky sú stavebné práce na stavbe: Rekonštrukcia cesty II/120 v úseku Lehnice – Dunajská Streda, I. etapa – stavebné práce. Projektová dokumentácia rieši rekonštrukciu cesty II/120 v km 28,400 do km 31,400 km staničenia cestnej databanky (CDB). Cesta II/120 v uvedenom úseku vykazuje poruchy obrusnej vrstvy aj ložnej vrstvy vozovky a v niektorých prípadoch podkladovej vrstvy. Povrch vozovky je v značnej miere deformovaný (polámaný) a v miestach krajov a hrán sú medzi jednotlivými betónovými panelmi výškové rozdiely. 4.4 Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky a v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí samostatnú prílohu a je neoddeliteľnou súčasťou týchto súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 422 800.53
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Práce na oprave ciest
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Sociálny cieľ obstarávania
-
Sociálny cieľ obstarávania
- Podporované sociálne hľadisko: Iné
-
Sociálny cieľ obstarávania
- Podporované sociálne hľadisko: Pracovné príležitosti pre dlhodobo nezamestnané osoby, znevýhodnené osoby a/alebo osoby so zdravotným postihnutím
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: Zhotoviteľ je povinný spolu s poslednou faktúrou predložiť Objednávateľovi písomné potvrdenie, že má uhradené všetky svoje splatné záväzky voči svojim subdodávateľom. V prípade ak Zhotoviteľ nebude mať riadne zaplatené všetky svoje splatné záväzky voči svojím subdodávateľom a/alebo na požiadanie Objednávateľa nevydá potvrdenie o danej skutočnosti a/alebo uvedenú skutočnosť nepreukáže, je Objednávateľ oprávnený pozastaviť úhradu faktúry vystavenej Zhotoviteľom, a to až do doby úhrady splatných záväzkov voči subdodávateľom zo strany Zhotoviteľa. Pozastavenie platby zo strany Objednávateľa v súlade s týmto bodom zmluvy sa nepovažuje za porušenie zmluvy a Objednávateľ sa nedostáva do akéhokoľvek omeškania. Zhotoviteľ vyhlasuje, že na realizáciu stavebných prác, resp. prác súvisiacich s vykonávaním diela, zamestná podľa zákona č. 311/2001 Z. z. (Zákonník práce) aj minimálne jednu osobu spĺňajúcu kumulatívne aspoň 2 nasledovné predpoklady: - patrí do skupiny ohrozených osôb, - po dobu viac ako 6 po sebe nasledujúcich mesiacov nebola zamestnaná inak ako prácou vykonávanou pri aktivačnej činnosti alebo prácou vykonávanou prostredníctvom dohody o vykonaní práce alebo dohody o pracovnej činnosti, - pochádza z marginalizovaných rómskych komunít, - má zdravotné postihnutie, - pochádza z etnickej menšiny, - pochádza z náboženskej menšiny, - je starší ako 50 rokov, - má nižšie vzdelanie. Zhotoviteľ preukáže splnenie tejto podmienky pri odovzdaní staveniska.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 8
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky fond regionálneho rozvoja (EFRR) (2021/2027)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Program Slovensko 2021 - 2027
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b)
- Opis podmienky účasti: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g)
- Opis podmienky účasti: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. d) a § 35
- Opis podmienky účasti: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. h) a § 36
- Opis podmienky účasti: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet zákazky
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet zákazky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 26.08.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 5
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 26.08.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:30
- Miesto otvárania ponúk: https://www.isepvo.sk/
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka je stanovená vo výške: 20 000,00 EUR Ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk. Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 30.12.2025. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/537624
- Označenie dokumentu/zákazky: 11230/2025/OVO
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: https://www.isepvo.sk/
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)