Informácie
Názov zákazky:
Rekonštrukcia komunikácií - 2025
Kód zákazky:
NZ-04/2025-Ruzinov-SHMpm
Kód oznámenia:
12089 - MSP
Postup:
Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh:
Stavebné práce
Predpokladaná hodnota:
5 000 000,00 €
Termíny
Predkladanie ponúk:
28.8.2025 12:00
Vyhlásenie:
24.7.2025
Verejný obstarávateľ
Adresa:
Mierová
82705 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS:
SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania:
Mierová Bratislava - mestská časť Ružinov 82705 Slovensko Jednotlivé miesta dodania predmetu zákazky budú konkretizované v jednotlivých objednávkach pri zadaní jednotlivých častí predmetu zákazky.
Zdroj:
Popis
Predmetom zákazky sú stavebné práce pri rekonštrukcii komunikácií alebo iných spevnených plôch vo vlastníctve alebo správe verejného obstarávateľa na základe projektovej dokumentácie. Verejný obstarávateľ uzavrie s úspešným uchádzačom Rámcovú dohodu, pričom verejný obstarávateľ zadá úspešnému uchádzačovi objednávku na vykonanie rekonštrukčných prác vždy osobitne pre komunikácie alebo iné spevnené plochy uvedené v danej objednávke. Objednávka verejného obstarávateľa bude obsahovať: a) určenie presného miesta dodania časti predmetu zákazky uvedením identifikácie komunikácií alebo iných spevnených plôch, b) určenie rozsahu objednaných stavebných prác, c) lehotu dodania časti predmetu zákazky, d) projektovú dokumentáciu, výkaz výmer, rozhodnutia, oznámenia, vyjadrenia a stanoviská dotknutých orgánov. Úspešný uchádzač pri plnení objednávky musí dodržiavať príslušné všeobecne záväzné právne predpisy, príslušné technické normy a iné predpisy určujúce technické požiadavky na predmet objednávky, najmä Technicko-kvalitatívne parametre pre hutnené asfaltové zmesi TKP 6 vydané Ministerstvom dopravy Slovenskej republiky a Katalógové listy asfaltových zmesí KLAZ 1/2019 vydané Ministerstvom dopravy Slovenskej republiky, respektíve právne predpisy, technické normy a iné predpisy ich doplňujúce, meniace či nahradzujúce. V prípade vydania rozhodnutia, stanoviska či oznámenia príslušným orgánom verejnej moci vzťahujúcim sa na realizáciu časti predmetu zákazky na základe objednávky verejného obstarávateľa, úspešný uchádzač je povinný dodržiavať povinnosti, podmienky či obmedzenia vyplývajúce z uvedeného rozhodnutia, stanoviska či oznámenia príslušného orgánu verejnej moci. Súčasťou plnenia objednávky úspešným uchádzačom po ukončení stavebných prác je vykonanie nedeštruktívneho merania hrúbky a zloženia chodníka respektíve iných spevnených plôch georadarovým zariadením (GPR) a to bezkontaktným a kontaktným spôsobom a odovzdanie písomného záznamu z vykonaných meraní verejnému obstarávateľovi. Súčasťou plnenia objednávky je tiež odvoz odpadu a jeho uloženie na skládku, pričom nakladanie s odpadmi sa bude riadiť príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. V prípade, ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené zariadenia určené. Pri produktoch, príslušenstvách konkrétnej značky, môže uchádzač predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite. To isté platí aj vtedy, ak je niekde v opise predmetu zákazky uvedený́ konkrétny názov výrobku. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo počas plnenia predmetu zákazky rozhodnúť o zmene rozsahu vykonávaných stavebných prác.