Revitalizácia parku Kaštieľa Mojmírovce

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Revitalizácia parku Kaštieľa Mojmírovce
Kód zákazky: NM_PM_2025
Kód oznámenia: 12574 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 487 786,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 21.8.2025 10:00
Vyhlásenie: 31.7.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Nadácia Mojmír
Adresa:
95115 Mojmírovce
NUTS: SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania: Mojmírovce 95115 Slovensko Miesto uskutočnenia predmetu zákazky: pozemok – parcela „C“ KN č. 194/7 – ostatná plocha vo výmere 33.614 m2, nachádzajúca sa v katastrálnom území Mojmírovce, obec Mojmírovce, okres Nitra.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je komplexná revitalizácia úprav priestoru parku kaštieľa Mojmírovce. Podrobný popis predmetu zákazky je uvedený vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Nadácia Mojmír

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1361828
1. Základné údaje
  • Organizácia: Nadácia Mojmír (ID: 27841)
  • Zákazka: Revitalizácia parku Kaštieľa Mojmírovce (ID: 539422)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 0d7fe1f3-38df-4e3c-a24e-f4c5ced41d18
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Nadácia Mojmír
  • IČO: 37868721
  • DIČ: 2021693894
  • Adresa
  • Mesto: Mojmírovce
  • PSČ: 95115
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Ing. Barbora Pék, PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
  • E-mail: bpek@p-m.sk
  • Telefónne číslo: +421907167261
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Nadácia Mojmír)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Organizácia zadávajúca zákazku dotovanú verejným obstarávateľom
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/12383
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: NM_PM_2025
  • Názov: Revitalizácia parku Kaštieľa Mojmírovce
  • Opis: Predmetom zákazky je komplexná revitalizácia úprav priestoru parku kaštieľa Mojmírovce. Podrobný popis predmetu zákazky je uvedený vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 487 786
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45112711, 45112300, 45112712
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Mojmírovce
  • PSČ: 95115
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto uskutočnenia predmetu zákazky: pozemok – parcela „C“ KN č. 194/7 – ostatná plocha vo výmere 33.614 m2, nachádzajúca sa v katastrálnom území Mojmírovce, obec Mojmírovce, okres Nitra.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač v rámci ponuky predloží aktuálny doklad o oprávnení podnikať (napr. výpis z obchodného registra, výpis zo živnostenského registra, iné než živnostenské oprávnenie vydané podľa osobitných predpisov) a Čestné vyhlásenie podľa Prílohy č. 9 súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ nesmie uzatvoriť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa vyššie uvedené podmienky účasti a ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní (ak konflikt záujmov podľa § 23 zákona o verejnom obstarávaní nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami). Vyhlásenie o neexistencii konfliktu záujmov tvorí Prílohu č. 9 súťažných podkladov. Uchádzač môže túto podmienku účasti preukázať aj zápisom v Zozname hospodárskych subjektov. V tom prípade uvedie registračné číslo zápisu v Zozname hospodárskych subjektov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Revitalizácia parku Kaštieľa Mojmírovce
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: NM_PM_2025
  • Názov : Revitalizácia parku Kaštieľa Mojmírovce
  • Opis: Predmetom zákazky je komplexná revitalizácia úprav priestoru parku kaštieľa Mojmírovce. Podrobný popis predmetu zákazky je uvedený vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 487 786
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45112711, 45112300, 45112712
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Mojmírovce
  • PSČ: 95115
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto uskutočnenia predmetu zákazky: pozemok – parcela „C“ KN č. 194/7 – ostatná plocha vo výmere 33.614 m2, nachádzajúca sa v katastrálnom území Mojmírovce, obec Mojmírovce, okres Nitra.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 7
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov poskytnutých formou dotácie z Projektu cezhraničnej spolupráce Interreg – Hungary – Slovakia – Castleparks in Mojmírovce and Lábatlan. 2. Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške 10 000,00 Eur. Podmienky zloženia a vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch (Časť 1.1. Pokyny pre uchádzačov, bod 20 Zábezpeka k ponuke). 3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmluvu nepodpísať, ak ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: 2.1 podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní – prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
  • Opis podmienky účasti: 2.1 podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní – prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE: Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Z predloženého jednotného európskeho dokumentu musia jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti podľa § 33 v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html Obstarávateľ umožňuje vyplniť iba globálny údaj. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade, ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie ekonomického a finančného postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, postupuje podľa § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na eur podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2025 sa použije kurz ECB ku dňu vyhlásenia oznámenia v Úradnom vestníku EÚ. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 2.1 Uchádzač predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/). Z predložených výkazov ziskov a strát alebo výkazov príjmov a výdavkov musí byť zrejmé, že minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť vo výške 3 000 000,00 Eur.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
  • Opis podmienky účasti: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1 Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za uskutočnenie zákazky. Požiadavky na odbornú spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčových odborníkov uchádzač preukáže: a) predložením profesijného životopisu alebo ekvivalentného dokladu, ak sa vyžaduje, v ktorom bude uvedené: o základné identifikačné údaje, o mesiac a rok (od-do) zamestnania, zamestnávateľ, o prehľad profesijnej praxe, z ktorej bude explicitne vyplývať splnenie minimálnych požiadaviek odbornej praxe kľúčového odborníka. b) predložením Osvedčenia/oprávnenia s požadovaným odborným zameraním alebo ekvivalentného dokladu, ak sa vyžaduje. Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom kľúčového odborníka: Kľúčový odborník 1 - Arborista - 1 osoba Minimálne požiadavky: - musí mať stredoškolské vzdelanie a minimálne 2 roky odbornej praxe s výkonom činnosti arboristu, - musi´ bytˇ drzˇitelˇom a predložiť minima´lne jeden z nasledovny´ch arboristicky´ch certifika´tov - certifika´t ISA akreditovany´ arborista, ISA certified arborist, EAC European treeworker/tree technitian, FLL zertifizierter Baumkontroleur, Cˇesky´ certifikovany´ arborista/ konzultant/ alebo ekvivalentný doklad. Osoby, prostredníctvom ktorých uchádzač preukáže splnenie požiadaviek uvedených v rámci podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, musia v prípade plnenia zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania, poskytovať služby, ktoré sa týkajú ich odbornej praxe a spôsobilosti. V prípade nahradenia týchto osôb, musí uchádzač za nové osoby preukázať splnenie požiadaviek uvedených v rámci podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE: Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ oznamuje, že uchádzači môžu použiť elektronický formulár JED. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Na prepočet inej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2025 kurzom ECB ku dňu zverejnenia Výzvy vo vestníku verejného obstarávania.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za uskutočnenie predmetu zákazky, vypočítaná a vyjadrená v Eurách s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za uskutočnenie predmetu zákazky v Eur s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 21.08.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 5
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 21.08.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Miesto otvárania ponúk: Online – verejný obstarávateľ zrealizuje otváranie ponúk prostredníctvom funkcionality IS EVO, t. j. automatickým vytvorením a odoslaním zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka je stanovená vo výške 10 000,00 Eur (slovom: desaťtisíc Eur). Informácie o zložení a vrátení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/539422
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EPVO