1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Dodávka služieb Cloud Service Provider - MS Azure
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 2025-VS-02-EH
- Názov : Dodávka služieb Cloud Service Provider - MS Azure
- Opis: 1. Dodávka služieb definovaných v katalógu “Directory of Azure Cloud Services” (https://azure.microsoft.com/en-us/služby/), podľa aktuálnych požiadaviek vyhlasovateľa, vrátane úrovne plnenia jednotlivých služieb podľa súvisiacich “Service Level Agreement” (https://azure.microsoft.com/en-us/support/legal/sla/), pre účely prevádzky informačných systémov Objednávateľa vrátane definovaných zmluvných pokút. 2. Zabezpečenie oprávnení kontaktným osobám dodávateľa spravovať jednotlivé služby a delegovať oprávnenia na správu služieb aj iným osobám, ako napríklad ďalší zamestnanci Objednávateľa, alebo iní externí dodávatelia Objednávateľa.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 977 000
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Čulenova 6
- Mesto: Bratislava
- PSČ: 81647
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Obnovenie zmluvy
- Maximálny počet obnovení: 0
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (hodnota): 2 977 000
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Lot) (mena): Euro
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: 36. Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti
- Opis podmienky účasti: 36.1.1. uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom 36.1.2. platným certifikátom systému manažérstva kvality - ISO 9001, vydaným nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality resp. iný rovnocenný dôkaz ktorým preukáže dodržiavanie požiadaviek kvality minimálne v rovnakom rozsahu ako sú požiadavky ISO 9001 36.1.3. platným certifikátom systému environmentálneho manažérstva vydaného nezávislou inštitúciou ktorým uchádzač deklaruje plnenie požiadaviek v oblasti environmentálneho manažérstva podľa normy EN ISO 14001 resp. iným rovnocenným dôkazom, ktorým preukáže dodržiavanie požiadaviek environmentálneho manažérstva minimálne v rovnakom rozsahu ako sú požiadavky ISO 14001. Za rovnocenný dôkaz sa nepovažuje interná smernica alebo iná interná dokumentácia Uchádzača 36.1.4. platným certifikátom systému riadenia informačnej bezpečnosti vydaného nezávislou inštitúciou ktorým uchádzač deklaruje plnenie požiadaviek v oblasti systému riadenia informačnej bezpečnosti podľa normy ISO 27001 resp. iným rovnocenným dôkazom, ktorým preukáže dodržiavanie požiadaviek manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci minimálne v rovnakom rozsahu ako sú požiadavky ISO 27001. Za rovnocenný dôkaz sa nepovažuje interná smernica alebo iná interná dokumentácia Uchádzača. 36.1.5. zoznamom zrealizovaných dodávok a poskytnutých služieb v oblasti: 36.1.5.1. dodávky služieb definovaných v katalógu “Directory of Azure Cloud Services” alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia s uvedením kontaktu na osobu, ktorá referenciu môže potvrdiť, alebo odkaz na referenciu v registri referencií ÚVO. Zoznam musí obsahovať minimálne 2 (dve) zákazky rovnakého alebo podobného rozsahu ako je predmet zákazky v celkovej hodnote minimálne 300.000,00 eur bez DPH.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
Podmienky plnenia
- Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: uvedené v prílohe súťažných podkladov (Rámcová dohoda)
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
ePodpis
- Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Finančné podmienky
- Podmienky financovania: vlastné prostriedky Obstarávateľa
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Západoslovenská distribučná, a.s.)
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 02.09.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 120
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 02.09.2025
- Čas otvárania ponúk: 13:00
- Miesto otvárania ponúk: v systéme ERANET, z dôvodu použitia elektronickej aukcie je neverejné v súlade s § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Hodnota zábezpeky: 15 000,00 eur (slovom Pätnásťtisíc 00/100 eur) Spôsob zábezpeky je bližšie uvedený v súťažných podkladoch. Obstarávateľ upresňuje dátum lehoty viazanosti ponúk v bode 9.2 súťažných podkladov na 31.12.2025
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://zsdis.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/4748
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/537868
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: ERANET
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Západoslovenská distribučná, a.s.)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)