1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Nákladné motorové vozidlo na zvoz BRKO
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Nákladné motorové vozidlo na zvoz BRKO
- Opis: 1. ČASŤ PREDMETU ZÁKAZKY 1 – NÁKLADNÉ MOTOROVÉ VOZIDLO NA ZVOZ BRKO 1.1 Predmetom časti predmetu zákazky 1 je dodanie tovaru, a to konkrétne nákladného motorového vozidla kategórie N2 s pohonom 4x2 vrátane nadstavby na zvoz odpadu a sklápacej nadstavby, ktorý musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, nerepasovaný a plne funkčný. 1.2 Predmet zákazky musí byť v súlade so zákonom č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a spĺňať všetky podmienky prevádzky podľa príslušných dotknutých vyhlášok a noriem najmä STN EN 1501 v platnom znení. 1.3 Predmet zákazky musí spĺňať minimálne požadované technické, funkčné a výkonnostné parametre stanovené verejným obstarávateľom bližšie definované v prílohe č. 3a týchto SP – Špecifikácia predmetu zákazky. 1.4 Miestom dodania/plnenia predmetu zákazky sú Technické služby mesta Tvrdošín, Pod Velingom 263, 027 44 Tvrdošín, pričom predmet zákazky bude dodaný v lehote najneskôr do dvanástich (12) mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy spôsobom uvedeným v prílohe č. 2a týchto SP – Návrh kúpnej zmluvy. 1.5 Súčasťou predmetu zákazky musí byť: A/ výbava vozidla, a to v zmysle ustanovení Vyhlášky Ministerstva dopravy a výstavby SR č. 134/2018 Z. z. minimálne v rozsahu povinnej výbavy: • homologizovaný prenosný výstražný trojuholník, • bezpečnostný reflexný odev, • náhradné koleso, • lekárnička, B/ predpredajný servis, ktorý zahŕňa prípravu predmetu zákazky na odovzdanie (PDI-Pre-Delivery Inspection) v rozsahu úkonov predpísaných výrobcom, najmä: • zabezpečenie dopravy do miesta plnenia, jeho vyloženie v mieste plnenia, vybalenie a likvidáciu obalov, • odskúšanie funkčnosti a uvedenie tovaru do prevádzky. 1.6 Ako súčasť dodania predmetu zákazky, najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky, je uchádzač povinný predložiť: • Osvedčenie o evidencii vozidla časť II vrátane zápisu nadstavieb pre potrebu evidencie na ODI ORPZ a pridelenie evidenčného čísla. • Certifikát konformity (COC), ktorý potvrdzuje, že predmet zákazky má udelené typové schválenie EÚ celého vozidla podľa osobitných predpisov (smernica 2007/46/ES, nariadenie EÚ č. 167/2013 a nariadenie EÚ č. 168/2013) iným členským štátom. • Servisnú knižku vozidla v tlačenej alebo elektronickej podobe. • Návod na obsluhu pre každú súčasť predmetu zákazky samostatne (podvozok, nadstavby), užívateľskú príručku, príručku na údržbu alebo iný dokument, ktorým sa opisujú všetky osobitné podmienky alebo obmedzenia viažuce sa na ich používanie v slovenskom jazyku. • Katalóg náhradných dielov pre každú súčasť predmetu zákazky samostatne (podvozok, nadstavby). • Osvedčenie o typovom schválení SR (prípadne vyhlásenie o zhode) pre jednotlivé technické celky samostatne vydané typovým schvaľovacím orgánom v zmysle ustanovení zákona č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. • Záručný list. • Preberací protokol, inštalačný protokol. • Všetky doklady a dokumenty vyžadované platnou legislatívou SR a Európskej únie, ktoré sú potrebné k riadnemu užívaniu tovaru na požadovaný účel. 1.7 Verejný obstarávateľ požaduje dodanie vzájomne kompatibilných technických súčastí/celkov tvoriacich predmet zákazky. 1.8 Predmet zákazky bude dodaný v dohodnutom čase, mieste, v rozsahu a podľa ostatných podmienok uvedených v týchto SP a ich prílohách, najmä v prílohe č. 2a – Návrh kúpnej zmluvy.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 281 050.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Vozidlá na odvoz smetí
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Environmentálny vplyv obstarávania
-
Environmentálny vplyv obstarávania
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Uvedené v špecifikácii predmetu zákazky ako prílohe č. 3a SP
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Technické služby mesta Tvrdošín, Pod Velingom 263, 027 44 Tvrdošín
-
Predpokladané trvanie
- Dĺžka trvania – iné: Neznámy
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky fond regionálneho rozvoja (EFRR) (2021/2027)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Program_slovensko-SK-EFRR/KF/FST/ESF+,kód_výzvy:PSK-MZP-009-20245-DV-EFRR,Názov_projektu„Triedený_zber_komunálnych_odpadov_v_meste_Tvrdošín“,kód_projektu:401202FNY9
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia.
- Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) ZVO bude splnená, ak uchádzač horeuvedeným zoznamom preukáže: PRE ČASŤ PREDMETU ZÁKAZKY 1 o súhrnnú hodnotu dodaných tovarov rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky, t. j. 3 roky spätne od vyhlásenia verejného obstarávania, kumulatívne v hodnote minimálne 250 000,00 EUR bez DPH. Za dodávku tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje dodávka nákladného motorového vozidla určeného na odvoz odpadu. V prípade, ak tovar realizoval uchádzač ako člen skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba počet ním dodaných tovarov. V prípade, ak uchádzač predkladá referenciu alebo dôkaz o dodaní tovaru, ktorého dodanie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť dodaného tovaru, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období (a len túto sumu uchádzač započíta do celkového súčtu dodaného tovaru). Uvedené platí pre všetky časti predmetu zákazky.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. m) 2. ZVO certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
- Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. m) bod 2. ZVO bude splnená, ak uchádzač predloží: PRE ČASŤ PREDMETU ZÁKAZKY 1 o kópiu originálu alebo úradne osvedčenej fotokópie Certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač potvrdzuje splnenie požiadaviek na systém environmentálneho manažérstva; Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO uzná ako rovnocenný certifikát environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu EU. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie environmentálneho manažérstva sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva o kópiu originálu alebo úradne osvedčenej fotokópie Certifikátu systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač potvrdzuje splnenie požiadaviek na systém manažérstva kvality; Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 35 ZVO uzná ako rovnocenný certifikát environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu EU. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponuky pre všetky časti predmetu zákazky je najnižšia cena v EUR s DPH za celý predmet zákazky
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH s váhou 100 %
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 01.09.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 5
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 01.09.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:30
- Miesto otvárania ponúk: IS EVO
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ v zmysle ustanovenia § 46 ods. 1 ZVO vyžaduje, aby uchádzači zabezpečili viazanosť svojich ponúk zábezpekou, ktorej výšku stanovuje na sumu: • PRE ČASŤ PREDMETU ZÁKAZKY 1 vo výške 14 000,00 EUR, Ostatné podmienky zloženia zábezky sú uvedené v bode 16. časti A. POKYNY PRE UCHÁDZAČOV súťažných podkladov.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/539513
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/539513
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Nákladné motorové vozidlo N2 sklápač
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Nákladné motorové vozidlo N2 sklápač
- Opis: 2. ČASŤ PREDMETU ZÁKAZKY 2 – NÁKLADNÉ MOTOROVÉ VOZIDLO N2 SKLÁPAČ 2.1 Predmetom časti predmetu zákazky 2 je dodanie tovaru, a to konkrétne nákladného motorového vozidla kategórie N2 s pohonom 4x2 vrátane a sklápacej nadstavby, ktoré musí byť nové, nepoužívané, kompletné, nerepasované a plne funkčné. 2.2 Predmet zákazky musí byť v súlade so zákonom č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a musí spĺňať minimálne požadované technické, funkčné a výkonnostné parametre stanovené verejným obstarávateľom bližšie definované v prílohe č. 3b týchto SP – Špecifikácia predmetu zákazky. 2.3 Miestom dodania/plnenia predmetu zákazky sú Technické služby mesta Tvrdošín, Pod Velingom 263, 027 44 Tvrdošín, pričom predmet zákazky bude dodaný v lehote najneskôr do šiestich (6) mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy spôsobom uvedeným v prílohe č. 2b týchto SP – Návrh kúpnej zmluvy. 2.4 Na preukázanie splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky je uchádzač do ponuky povinný predložiť tieto doklady a dokumenty: • Rozmerový výkres predmetu zákazky pozostávajúceho z podvozku a príslušnej nadstavby, ktorým uchádzač preukáže, že predmet zákazky je v zhode so zadanými požiadavkami a spĺňa technickú špecifikáciu, • Váhovú kalkuláciu predmetu zákazky pozostávajúceho z podvozku a príslušnej nadstavby, ktorým uchádzač preukáže, že predmet zákazky je v zhode so zadanými požiadavkami a spĺňa technickú špecifikáciu, • Prospektový materiál predmetu zákazky pozostávajúceho z podvozku a príslušnej nadstavby, ktorý bude obsahovať technické parametre predmetu zákazky vrátane fotografií, resp. iných obrazových zobrazení predmetu zákazky, a ktorým uchádzač preukáže, že predmet zákazky spĺňa požiadavky a technickú špecifikáciu verejného obstarávateľa. 2.5 Súčasťou predmetu zákazky musí byť: A/ výbava vozidla, a to v zmysle ustanovení Vyhlášky Ministerstva dopravy a výstavby SR č. 134/2018 Z. z. minimálne v rozsahu povinnej výbavy: • homologizovaný prenosný výstražný trojuholník, • bezpečnostný reflexný odev, • náhradné koleso, • lekárnička, B/ predpredajný servis, ktorý zahŕňa prípravu predmetu zákazky na odovzdanie (PDI-Pre-Delivery Inspection) v rozsahu úkonov predpísaných výrobcom, najmä: • zabezpečenie dopravy do miesta plnenia, jeho vyloženie v mieste plnenia, vybalenie a likvidáciu obalov, • odskúšanie funkčnosti a uvedenie tovaru do prevádzky. • C/ záručné podmienky predmetu zákazky v trvaní minimálne 12 mesiacov na celé vozidlo a 36 mesiacov na batérie. 2.6 Ako súčasť dodania predmetu zákazky, najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky, je uchádzač povinný predložiť: • Osvedčenie o evidencii vozidla časť II vrátane zápisu nadstavby pre potrebu evidencie na ODI ORPZ a pridelenie evidenčného čísla. • Certifikát konformity (COC), ktorý potvrdzuje, že predmet zákazky má udelené typové schválenie EÚ celého vozidla podľa osobitných predpisov (smernica 2007/46/ES, nariadenie EÚ č. 167/2013 a nariadenie EÚ č. 168/2013) iným členským štátom. • Servisnú knižku vozidla v tlačenej alebo elektronickej podobe. • Návod na obsluhu pre každú súčasť predmetu zákazky samostatne (podvozok, nadstavba), užívateľskú príručku, príručku na údržbu alebo iný dokument, ktorým sa opisujú všetky osobitné podmienky alebo obmedzenia viažuce sa na ich používanie v slovenskom jazyku. • Katalóg náhradných dielov pre každú súčasť predmetu zákazky samostatne (podvozok, nadstavba). • Osvedčenie o typovom schválení SR (prípadne vyhlásenie o zhode) pre jednotlivé technické celky samostatne vydané typovým schvaľovacím orgánom v zmysle ustanovení zákona č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. • Záručný list. • Preberací protokol, inštalačný protokol. • Všetky doklady a dokumenty vyžadované platnou legislatívou SR a Európskej únie, ktoré sú potrebné k riadnemu užívaniu tovaru na požadovaný účel. 2.7 Verejný obstarávateľ požaduje dodanie vzájomne kompatibilných technických súčastí/celkov tvoriacich predmet zákazky. 2.8 Predmet zákazky bude dodaný v dohodnutom čase, mieste, v rozsahu a podľa ostatných podmienok uvedených v týchto SP a ich prílohách, najmä v prílohe č. 2b – Návrh kúpnej zmluvy.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 112 500.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Nákladné vozidlá s vyklápaním
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Environmentálny vplyv obstarávania
-
Environmentálny vplyv obstarávania
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Uvedené v špecifikácii predmetu zákazky ako prílohe č. 3b SP
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Technické služby mesta Tvrdošín, Pod Velingom 263, 027 44 Tvrdošín
-
Predpokladané trvanie
- Dĺžka trvania – iné: Neznámy
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky fond regionálneho rozvoja (EFRR) (2021/2027)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Program_slovensko-SK-EFRR/KF/FST/ESF+,kód_výzvy:PSK-MZP-009-20245-DV-EFRR,Názov_projektu„Triedený_zber_komunálnych_odpadov_v_meste_Tvrdošín“,kód_projektu:401202FNY9
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia.
- Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) ZVO bude splnená, ak uchádzač horeuvedeným zoznamom preukáže: PRE ČASŤ PREDMETU ZÁKAZKY 2 o súhrnnú hodnotu dodaných tovarov rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky, t. j. 3 roky spätne od vyhlásenia verejného obstarávania, kumulatívne v hodnote minimálne 100 000,00 EUR bez DPH. Za dodávku tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje dodávka nákladného motorového vozidla N2 sklápač. V prípade, ak tovar realizoval uchádzač ako člen skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba počet ním dodaných tovarov. V prípade, ak uchádzač predkladá referenciu alebo dôkaz o dodaní tovaru, ktorého dodanie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť dodaného tovaru, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období (a len túto sumu uchádzač započíta do celkového súčtu dodaného tovaru). Uvedené platí pre všetky časti predmetu zákazky.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. m) 2. ZVO certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu.
- Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. m) bod 2. ZVO bude splnená, ak uchádzač predloží: PRE ČASŤ PREDMETU ZÁKAZKY 2 o kópiu originálu alebo úradne osvedčenej fotokópie Certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač potvrdzuje splnenie požiadaviek na systém environmentálneho manažérstva; Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO uzná ako rovnocenný certifikát environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu EU. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie environmentálneho manažérstva sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva o kópiu originálu alebo úradne osvedčenej fotokópie Certifikátu systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001 vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač potvrdzuje splnenie požiadaviek na systém manažérstva kvality; Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 35 ZVO uzná ako rovnocenný certifikát environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu EU. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponuky pre všetky časti predmetu zákazky je najnižšia cena v EUR s DPH za celý predmet zákazky
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH s váhou 100 %
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 01.09.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 5
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 01.09.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:30
- Miesto otvárania ponúk: IS EVO
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ v zmysle ustanovenia § 46 ods. 1 ZVO vyžaduje, aby uchádzači zabezpečili viazanosť svojich ponúk zábezpekou, ktorej výšku stanovuje na sumu: • PRE ČASŤ PREDMETU ZÁKAZKY 2 vo výške 5 500,00 EUR. Ostatné podmienky zloženia zábezky su uvedené v bode 16. časti A. POKYNY PRE UCHÁDZAČOV súťažných podkladov.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/539513
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/539513
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: Kontajnery
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Kontajnery
- Opis: 3. ČASŤ PREDMETU ZÁKAZKY 3 – KONTAJNERY 3.1 Predmetom časti predmetu zákazky 3 je dodanie tovaru, a to konkrétne kontajnerov rôznych typov vrátane regálového systému slúžiacich na zefektívnenie a rozšírenie zberu odpadov, ktoré musia byť nové, nepoužívané a plne funkčné. 3.2 Predmet zákazky musí spĺňať minimálne požadované technické a funkčné parametre stanovené verejným obstarávateľom bližšie definované v prílohe č. 3c týchto SP – Špecifikácia predmetu zákazky. 3.3 Miestom dodania/plnenia predmetu zákazky sú Technické služby mesta Tvrdošín, Pod Velingom 263, 027 44 Tvrdošín, pričom predmet zákazky bude dodaný v lehote najneskôr do štyroch (4) mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy spôsobom uvedeným v prílohe č. 2c týchto SP – Návrh kúpnej zmluvy. 3.4 Ako súčasť dodania predmetu zákazky, najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky, je uchádzač povinný predložiť: • Návod na obsluhu pre každú súčasť predmetu zákazky samostatne (podľa položiek predmetu zákazky uvedených v prílohe č. 3c týchto SP), užívateľskú príručku, príručku na údržbu alebo iný dokument, ktorým sa opisujú všetky osobitné podmienky alebo obmedzenia viažuce sa na ich používanie v slovenskom jazyku. • Záručný list pre každú súčasť predmetu zákazky samostatne (podľa položiek predmetu zákazky uvedených v prílohe č. 3c týchto SP). • Preberací protokol, inštalačný protokol. • Všetky doklady a dokumenty vyžadované platnou legislatívou SR a Európskej únie, ktoré sú potrebné k riadnemu užívaniu tovaru na požadovaný účel. 3.5 Predmet zákazky bude dodaný v dohodnutom čase, mieste, v rozsahu a podľa ostatných podmienok uvedených v týchto SP a ich prílohách, najmä v prílohe č. 2c – Návrh kúpnej zmluvy.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 90 786.67
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Kontajnery na odpadový materiál
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Technické služby mesta Tvrdošín, Pod Velingom 263, 027 44 Tvrdošín
-
Predpokladané trvanie
- Dĺžka trvania – iné: Neznámy
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky fond regionálneho rozvoja (EFRR) (2021/2027)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Program_slovensko-SK-EFRR/KF/FST/ESF+,kód_výzvy:PSK-MZP-009-20245-DV-EFRR,Názov_projektu„Triedený_zber_komunálnych_odpadov_v_meste_Tvrdošín“,kód_projektu:401202FNY9
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodaných tovarov za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia.
- Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podmienka účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) ZVO bude splnená, ak uchádzač horeuvedeným zoznamom preukáže: PRE ČASŤ PREDMETU ZÁKAZKY 3 o súhrnnú hodnotu dodaných tovarov rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky, t. j. 3 roky spätne od vyhlásenia verejného obstarávania, kumulatívne v hodnote minimálne 80 000,00 EUR bez DPH. Za dodávku tovaru rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje dodávka kontajnerov. V prípade, ak tovar realizoval uchádzač ako člen skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba počet ním dodaných tovarov. V prípade, ak uchádzač predkladá referenciu alebo dôkaz o dodaní tovaru, ktorého dodanie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť dodaného tovaru, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období (a len túto sumu uchádzač započíta do celkového súčtu dodaného tovaru). Uvedené platí pre všetky časti predmetu zákazky.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponuky pre všetky časti predmetu zákazky je najnižšia cena v EUR s DPH za celý predmet zákazky
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH s váhou 100 %
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 01.09.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 5
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 01.09.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:30
- Miesto otvárania ponúk: IS EVO
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/539513
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/539513
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)