Modernizácia zariadení plynovej kotolne a rozvodov tepla v ÚZ Hotel Bôrik

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Modernizácia zariadení plynovej kotolne a rozvodov tepla v ÚZ Hotel Bôrik
Kód zákazky: 6083/2025/OVO2405
Kód oznámenia: 13010 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45331000-6
Predpokladaná hodnota: 607 944,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 28.8.2025 17:00
Vyhlásenie: 8.8.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Úrad vlády Slovenskej republiky
Adresa: Námestie slobody
81370 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Námestie slobody Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81370 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je rekonštrukcia a výmena starej technológie plynovej kotolne na Účelovom zariadení Hotel Bôrik: • rekonštrukcia jestvujúcej teplovodnej plynovej kotolne, • napojenie jednotlivých technologických zariadení ústredného kúrenia a zariadení merania a regulácie • výmena jestvujúcich plynových kotlov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené: • príloha č. 1 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky, • príloha č. 2 súťažných podkladov - Projektová dokumentácia, • príloha č. 4 súťažných podkladov - Výkaz výmer, • príloha č. 5 súťažných podkladov - Návrh zmluvy o dielo.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1363106
1. Základné údaje
  • Organizácia: Úrad vlády Slovenskej republiky (ID: 53377)
  • Zákazka: Modernizácia zariadení plynovej kotolne a rozvodov tepla v ÚZ Hotel Bôrik (ID: 539973)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 91af31d4-6afc-4b69-a904-3d3b9345a1b0
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad vlády Slovenskej republiky
  • IČO: 00151513
  • DIČ: 2020845057
  • Adresa
  • Ulica: Námestie slobody
  • Číslo: 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81370
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : riaditeľka Odboru verejného obstarávania
  • E-mail: renata.remenova@vlada.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421 220925765
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Úrad vlády Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/234
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 6083/2025/OVO2405
  • Názov: Modernizácia zariadení plynovej kotolne a rozvodov tepla v ÚZ Hotel Bôrik
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia a výmena starej technológie plynovej kotolne na Účelovom zariadení Hotel Bôrik: • rekonštrukcia jestvujúcej teplovodnej plynovej kotolne, • napojenie jednotlivých technologických zariadení ústredného kúrenia a zariadení merania a regulácie • výmena jestvujúcich plynových kotlov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené: • príloha č. 1 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky, • príloha č. 2 súťažných podkladov - Projektová dokumentácia, • príloha č. 4 súťažných podkladov - Výkaz výmer, • príloha č. 5 súťažných podkladov - Návrh zmluvy o dielo.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 607 944.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Inštalovanie kúrenia, ventilácie a klimatizácie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45000000, 45232141, 45259000, 45331110, 45310000, 45300000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ podľa § 110 zákona o verejnom obstarávaní neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. Úspešný uchádzač musí spĺňať vyššie uvedené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia počas celého procesu plnenia zákazky.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Lehota plnenia predmetu zákazky: a) 1. etapu: do 60 dní od prevzatia Staveniska, b) 2. etapu: do 40 dní po uplynutí lehoty podľa bodu a). Bližšie informácie sú uvedené prílohe č. 5 súťažných podkladov - Návrh zmluvy o dielo. 2. Lehota viazanosti ponúk Uchádzač je svojou ponukou viazaný 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Po uplynutí 12 mesiacov, lehotu viazanosti ponúk nemožno predĺžiť. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo predĺžiť lehotu viazanosti ponúk a oznámi uchádzačom predĺženie lehoty viazanosti ponúk (ak taká skutočnosť nastane, tzn., že neuplynie 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk): a) aj z iných objektívnych dôvodov, najmä ak je to nevyhnutné z procesných dôvodov; b) v prípade, ak budú uplatnené revízne postupy pred podpisom Zmluvy a z uvedených úkonov vyplynie odkladný účinok na konanie verejného obstarávateľa. 3. Obhliadka Verejný obstarávateľ organizuje obhliadku. Záujemcom sa odporúča absolvovať obhliadku a získať tak potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky príslušnej časti. Termíny obhliadok budú zverejnené na profile verejného obstarávateľa v elektronickom úložisku Úradu pre verejné obstarávanie. Záujemca je oprávnený nahlásiť sa na obhliadku prostredníctvom IS EVO prostredníctvom „Všeobecnej žiadosti“. Počas obhliadky nebudú zodpovedané otázky záujemcov, a to z dôvodu dodržania princípu rovnakého zaobchádzania. 4. Zábezpeka Verejný obstarávateľ nevyžaduje zábezpeku. 5. Ekvivalentné materiály, výrobky a zariadenia V prípade, ak uchádzač pri spracovaní ceny predmetu zákazky použije ekvivalentné výrobky a zariadenia, predloží do ponuky aj „Prehľad ekvivalentných výrobkov a zariadení“ použitých pri ocenení plynového kotla VIESSMANN Vitocrossal 100, Typ CIB 280 kW s prísl. a VIESSMANN Vitocrossal 100, Typ CIB, Menovitý tepelný výkon dvojice kotlov 560 kW v členení podľa poskytnutého výkazu výmer, oddiel a číslo položky s uvedením ekvivalentného výrobku. Funkčnú ekvivalentnosť jednotlivých komponentov diela uchádzač preukáže výsledkami certifikovaných meraní a platnými certifikátmi/ doklady o vykonaných funkčných skúškach. Bližšie informácie sú uvedené v bode 2.3. súťažných podkladov. Uchádzač okrem iných dokumentov môže predložiť v rámci ponuky: Prehľad ekvivalentných výrobkov a zariadení V prípade, že uchádzač predkladá v ponuke ekvivalent plynových kotlov VIESSMANN Vitocrossal 100, Typ CIB 280 kW s prísl. a VIESSMANN Vitocrossal 100, Typ CIB, Menovitý tepelný výkon dvojice kotlov 560 kW uvedených vo výkaze výmer oceňuje ekvivalent (uchádzač môže pri ekvivalente farebne vyznačiť riadok vo výkaze výmer); V dokumente Prehľad ekvivalentných výrobkov a zariadení musí: a) uviesť skutočnú špecifikáciu ponúkaného ekvivalentu – technické parametre (v prípade číselnej hodnoty uviesť jej skutočnú hodnotu, typ, výrobcu, označenie) alebo b) uviesť odkaz na internetovú stránku, na ktorej bude možné overiť technickú špecifikáciu ponúkaného ekvivalentu alebo c) predložiť technické listy ekvivalentov, resp. iný vhodný doklad alebo dokument, v ktorom preukáže, že ním navrhovaný ekvivalent spĺňa rovnaké alebo lepšie parametre ako sú minimálne požiadavky uvedené v dokumentácii. Technické listy ekvivalentov musia byť predložené v súlade s bodom 11 súťažných podkladov v slovenskom, prípadne v českom jazyku.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Modernizácia zariadení plynovej kotolne a rozvodov tepla v ÚZ Hotel Bôrik
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 6083/2025/OVO2405
  • Názov : Modernizácia zariadení plynovej kotolne a rozvodov tepla v ÚZ Hotel Bôrik
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia a výmena starej technológie plynovej kotolne na Účelovom zariadení Hotel Bôrik: • rekonštrukcia jestvujúcej teplovodnej plynovej kotolne, • napojenie jednotlivých technologických zariadení ústredného kúrenia a zariadení merania a regulácie • výmena jestvujúcich plynových kotlov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené: • príloha č. 1 súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky, • príloha č. 2 súťažných podkladov - Projektová dokumentácia, • príloha č. 4 súťažných podkladov - Výkaz výmer, • príloha č. 5 súťažných podkladov - Návrh zmluvy o dielo.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Inštalovanie kúrenia, ventilácie a klimatizácie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45000000, 45232141, 45259000, 45331110, 45310000, 45300000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Predĺženie životnosti budovy výmenou fyzicky opotrebovaného dlhodobého majetku spôsobené dlhoročným užívaním, klimatickými a poveternostnými podmienkami za účelom zníženia spotreby energie. Rekonštrukcia je zameraná na technické zariadenie a jej technologické časti (elektroinštalácia, vykurovanie) za účelom obnovy verejnej budovy s cieľom zníženia spotreby primárnej energie.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Účelové zariadenie Úradu vlády SR Hotel Bôrik, Bôrik 1628/15, 811 02 Bratislava - Staré Mesto.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
  • Opis podmienky účasti: 1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia zákona o verejnom obstarávaní, tzn.: a) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu; b) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 1.2 Uchádzač, ktorý je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov a má v ňom zapísané všetky údaje podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, nemusí splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazovať; verejný obstarávateľ overí jeho zápis na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. 1.3 Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona o verejnom obstarávaní alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 1.4 Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov, nie je povinný predložiť doklady uvedené v bode 1.1 písm. a) tejto kapitoly; verejný obstarávateľ v prípade týchto dokladov a dokumentov má prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy a ich splnenie overí na portáli www.oversi.gov.sk . 1.5 Vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti uvedené v bode 1.1 písm. b) tejto kapitoly verejný obstarávateľ overí jej splnenie v registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. Zároveň uchádzač predloží v ponuke prílohu č. 13 súťažných podkladov - Vyhlásenie uchádzača. 1.6 Uchádzač, ktorému bol uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v inom členskom štáte, nie je oprávnený verejnému obstarávateľovi preukázať, že prijal opatrenia na vykonanie nápravy; v takom prípade je povinný objasniť dotknuté skutočnosti a okolnosti, a to aktívnou spoluprácou s verejným obstarávateľom. Opatreniami na vykonanie nápravy musí hospodársky subjekt preukázať, že zaplatil alebo sa zaviazal zaplatiť náhradu týkajúcu sa akejkoľvek škody, napravil pochybenie, dostatočne objasnil sporné skutočnosti a okolnosti, a to aktívnou spoluprácou s príslušnými orgánmi, a že prijal konkrétne technické, organizačné a personálne opatrenia, aby sa zabránilo budúcim pochybeniam, priestupkom, iným správnym deliktom alebo trestným činom. Ak skutočnosti zakladajúce nesplnenie podmienky účasti alebo dôvodu na vylúčenie podľa prvej vety nastali pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, uchádzač uvedie opatrenia na vykonanie nápravy podľa prvej vety v ponuke. podľa § 40 ods. 9 druhej vety zákona o verejnom obstarávaní, ak je toto rozhodnutie vykonateľné v Slovenskej republike. 1.7 Vzhľadom k prístupu verejného obstarávateľa k údajom z informačných systémov verejnej správy len v rámci územia Slovenskej republiky, zrušenie povinnosti predkladať vyššie uvedené doklady podľa bodu 1.1 písm. a) tejto kapitoly sa vzťahuje len na právnické osoby a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike. 1.8 Uchádzač, ktorý má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže ich uchádzač nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, uchádzač ho môže nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 1.9 Verejný obstarávateľ podľa § 110 zákona o verejnom obstarávaní neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní. 1.10 Úspešný uchádzač musí spĺňať vyššie uvedené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia počas celého procesu plnenia zákazky. 1.11 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a to vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.12 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti prostredníctvom JED alebo čestným vyhlásením uchádzača k splneniu podmienok účasti. Bližšie informácie sú uvedené v kapitole E. POKYNY NA VYPĹŇANIE JEDNOTNÉHO EURÓPSKEHO DOKUMENTU.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti - § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní.
  • Opis podmienky účasti: 1. Uchádzač na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona musí vo svojej ponuke predložiť zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť (5) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (rozhodné obdobie) s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania (ďalej len „rozhodné obdobie“). 2. Pre posúdenie splnenia podmienky účasti, musí byť z ceny každého plnenia zo zoznamu uskutočnených stavebných prác vyčíslená hodnota, ktorá: 2.1 zohľadňuje alikvotný rozsah len pre požadované posudzované obdobie (ak je to uplatniteľné), 2.2 zohľadňuje len uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné), 2.3 zohľadňuje alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné), je správne vyčíslená podľa tohto bodu. 3. Verejný obstarávateľ je povinný pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, zohľadniť referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky alebo žiadosti o účasť existujú a uchádzač alebo záujemca ich v ponuke alebo žiadosti o účasť identifikoval. 4. Údaje, ktoré sú vyjadrené sumou v cudzej mene (inej ako EUR), uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR. Prepočet inej meny na EUR uchádzač prepočíta podľa bodu 15.4 časti A. POKYNY PRE ZÁUJEMCOV A UCHÁDZAČOV súťažných podkladov. 5. Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač zoznamom dodávok stavebných prác a referenciami preukáže, že za predchádzajúcich päť (5) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania plnil minimálne 3 zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v celkovej súhrnnej hodnote minimálne 500 000,00 eur s DPH (päťsto tisíc eur s DPH) alebo ekvivalent v inej mene, pričom v zozname dodávok stavebných prác a referencií musí byť min. 1 zákazka/referencia, ktorej cena realizovaného diela vo finančnom vyjadrení bola počas rozhodného obdobia v hodnote minimálne 150 000,00 EUR s DPH (stopäťdesiattisíc eur s DPH) alebo ekvivalent v inej mene. Za rovnaký alebo obdobných charakter bude verejný obstarávateľ považovať stavebnú činnosť v oblasti pozemného staviteľstva, tzn. nebytovej budovy pre verejnosť - budovy pre cestovný ruch, krátkodobé ubytovanie a verejné stravovanie, budovy pre verejnú správu a administratívu, budovy pre zdravotníctvo (identifikačný kód členenia stavieb: 1211 , 1212 , 1220 , 1260), v ktorých bola uskutočnená realizácia nových kotolní, resp. rekonštrukcia existujúcich kotolní. Verejný obstarávateľ nepripúšťa uchádzačovi na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní predložením zoznamu stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania využiť technické a odborné kapacity inej osoby/subdodávateľa, tzn. referencie musia byť vyhotovené pre uchádzača, nie pre inú osobu/subdodávateľa. Členenie stavieb: 1211 - budova hotela, budova motela 1212 - budova penziónu, budova pre krátkodobé ubytovanie, budova pre prechodné ubytovanie, apartmánová budova, budova ubytovne, budova pre prevádzku kempingov, budova hostela 1220 - budova pre verejnú správu, budova pre poštové služby, budova pre bankovníctvo, budova pre poisťovníctvo, budova súdu, budova prokuratúry, budova notárskeho úradu, budova cirkevného úradu, budova polície, budova pre hasičov, budova archívu, administratívna budova 1260 - budova nemocnice, budova špecializovanej nemocnice, budova polikliniky, budova zdravotníckeho zariadenia, budova sanatória, budova liečebne, kúpeľná budova
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti - § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní.
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej musí vo svojej ponuke preukázať údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. 1. Uchádzač musí preukázať, že disponuje min. 1 odborne spôsobilou osobou s požadovanou praxou ako STAVBYVEDÚCI (ďalej len „garant“). 2. Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač za garanta 1 vo svojej ponuke predloží: a) doklad o odbornej spôsobilosti na vybrané činnosti vo výstavbe v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov a to predložením osvedčenia vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov (SKSI) pre výkon stavbyvedúceho s odborným zameraním Technické, technologické a energetické vybavenie stavieb ako celok, resp. rovnocenný doklad o odbornej spôsobilosti osôb podľa predpisov členského štátu ich pôvodu. Ak bolo osvedčenie SKSI vydané po 1.1.2009 uchádzač predloží aj potvrdenie zo SKSI, kde bude uvedené konkrétne zameranie. Uchádzač predloží predmetné osvedčenie, ako sken originálu alebo úradne overenej fotokópie dokladu s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané, b) profesijný životopis, z ktorého bude jasný rozsah činností, ktoré odborník zabezpečoval - vzor dokumentu tvorí príloha č. 9 súťažných podkladov alebo ekvivalentný dokument, ktorý bude obsahovať minimálne údaje uvedené v prílohe. c) Zoznam praktických skúseností/projektov vo funkcii stavbyvedúceho (po vydaní Osvedčenia SKSI alebo ekvivalentného dokladu), ktorý musí obsahovať realizáciu 1 stavby v pozemnom staviteľstve, v ktorej bola uskutočnená realizácia nových kotolní, resp. rekonštrukcia existujúcich kotolní v hodnote minimálne 250 000,00 eur s DPH (dvestopäťdesiat tisíc eur s DPH) alebo ekvivalent v inej mene. Verejný obstarávateľ pripúšťa uchádzačovi na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní predložením kvalifikovaných osôb využiť technické a odborné kapacity inej osoby, tzn. že kvalifikované osoby podľa bodu B. môžu byť inými osobami/subdodávateľmi uchádzača. Zahraničný uchádzač môže osvedčenia, oprávnenia, certifikáty požadované v zmysle slovenských právnych noriem na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti pre výkon činnosti stavbyvedúceho nahradiť ekvivalentnými dokladmi vydanými podľa práva krajiny pôvodu uchádzača. Verejný obstarávateľ v tejto súvislosti upozorňuje na skutočnosť, že výkon činnosti stavbyvedúceho môže vykonávať za predpokladu, že je zapísaný v príslušnom registri SKSI ako hosťujúci usadený stavbyvedúci v súlade s § 31 zákona č. 138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: 1.1 Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk v tomto verejnom obstarávaní je najnižšia cena. 1.2 Vyhodnotenie ponúk uchádzačov na základe stanoveného kritéria bude pozostávať z porovnania cenových ponúk v eur s DPH. 1.3 Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorý navrhol najnižšiu celkovú cenu v EUR s DPH, a ktorý nebol z verejného obstarávania vylúčený. 1.4 Uchádzač ako návrh na plnenie kritérií musí predložiť prílohu č. 3 súťažných podkladov - Dotazník uchádzača a návrh na plnenie kritérií. 1.5 Pri existencie viacerých návrhov na plnenie kritérií obsiahnutých v jednej ponuke, v súvislosti s ktorými verejný obstarávateľ nevie určiť, ktorý z týchto návrhov je rozhodujúci: a) v prípade, že by niektorá z rôznych ponukových cien bola vyššia ako u niektorého iného uchádzača, verejný obstarávateľ za rozhodujúcu bude považovať najvyššiu z cien uvedených v ponuke tohto uchádzača; b) v prípade uvedenia všetkých ponukových cien nižších od cien ostatných uchádzačov v súlade s princípom nediskriminácie za rozhodnú bude verejný obstarávateľ považovať naopak najnižšiu cenu uvedenú v ponuke. 1.6 Úspešným uchádzačom v tomto verejnom obstarávaní sa stane uchádzač, ktorý navrhol najnižšiu celkovú cenu za Dielo v EUR s DPH (celková cena), jeho ponuka vyhovuje všetkým požiadavkám, podmienkam a špecifikáciám uvedeným vo výzve na predkladanie ponúk, prostredníctvom ktorej bolo verejné obstarávanie vyhlásené, v súťažných podkladoch a iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, a ktorý nebol vylúčený z verejného obstarávania pre nesplnenie: a) podmienok účasti, posudzovaných z predložených dokladov, b) požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky. 1.7 V prípade, ak uchádzač je zdaniteľnou osobou pre DPH v Slovenskej republike, návrhom na plnenie kritéria bude Cena celkom vrátane DPH. 1.8 V prípade, ak uchádzač nie je zdaniteľnou osobou pre DPH v Slovenskej republike, návrhom na plnenie kritéria bude Cena celkom bez DPH (celková cena). 1.9 V prípade, ak je uchádzač zahraničnou osobou registrovanou pre DPH v Slovenskej republike, návrhom na plnenie kritéria bude Cena celkom vrátane DPH. 1.10 V prípade, ak je uchádzač identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar/službu/stavebnú prácu bude do SR prepravený/poskytovaný/uskutočnený z iného členského štátu EÚ, takýto uchádzač vo svojej ponuke musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a návrhom na plnenie kritéria bude Cena celkom vrátane DPH platnej v Slovenskej republike. V prípade uzavretia Zmluvy, takýto uchádzač nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Verejný obstarávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. 1.11 Uchádzač skutočnosť, že je alebo nie je platiteľom DPH alebo je identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte, uvedie v ponuke v prílohe č. 3 súťažných podkladov - Dotazník uchádzača a návrh na plnenie kritérií.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena v eur s DPH (celková cena pri neplatcovi DPH)
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: a) Uchádzačom môže byť aj skupina fyzických osôb a/alebo právnických osôb vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi spoločne. b) Na účely účasti vo verejnom obstarávaní nemusí skupina dodávateľov vytvoriť právnu formu. V takom prípade je uchádzač povinný predložiť dokument podpísaný všetkými členmi skupiny o nominovaní vedúceho člena oprávneného konať v mene ostatných členov skupiny v súvislosti s touto zákazkou podľa prílohy č. 16 súťažných podkladov - Plnomocenstvo pre člena skupiny dodávateľov súťažných podkladov. c) Na riadne plnenie zmluvy, v prípade prijatia ich ponuky, je skupina dodávateľov povinná vytvoriť určitú právnu formu. Skupina dodávateľov môže vytvoriť subjekt s právnou subjektivitou podľa Obchodného zákonníka, ale je postačujúce aj združenie bez právnej subjektivity na základe zmluvy o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. V takom prípade je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov a prípadného vymáhania záväzkov, aby takáto zmluva bola uzatvorená písomne, a aby obsahovala podmienky pre všetkých účastníkov združenia, ako sa majú pričiniť o dosiahnutie dojednaného účelu, pre ktorý združenie vzniklo. Zmluva o združení musí obsahovať splnomocnenie niektorého účastníka združenia na zastupovanie ostatných účastníkov združenia pri dosahovaní dojednaného účelu združenia a na vykonávanie právnych úkonov a musí v nej byť určené spoločné meno združenia, pod ktorým bude združenie vystupovať. Zmluva o združení musí obsahovať aj ustanovenie o povinnosti splniť záväzky z tejto zmluvy pre prípadného vystupujúceho účastníka združenia. V prípade uchádzača, ktorý nemá sídlo v Slovenskej republike, skupina môže určitú právnu formu vytvoriť v súlade s právom platným v krajine sídla uchádzača. Skupina dodávateľov ručí za záväzky spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 28.08.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 17:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 01.09.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:00
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 52 ods. 1 a 2 ZVO. Otváranie elektronických ponúk sa uskutoční online, sprístupnením prostredníctvom systému IS EVO. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom systému IS EVO všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie v lehote na predkladanie ponúk. Komisia zverejní počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom.
  • Miesto otvárania ponúk: Úrad vlády Slovenskej republiky, Námestie slobody 1, 813 70 Bratislava.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/539973
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/539973
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: verejného obstarávania -Elektronická platformaverejného obstarávania (EPVO)
  • Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/539973
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Úrad vlády Slovenskej republiky)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Úrad vlády Slovenskej republiky)