Informácie
Názov zákazky:
Zabezpečenie centrálneho nákupu kancelárskeho materiálu pre Hlavné mesto SR Bratislava a ďalšie subjekty“
Kód zákazky:
Kód oznámenia:
13212 - MUT
Postup:
Užšia súťaž
Druh:
Tovary
Predpokladaná hodnota:
834 000,00 €
Termíny
Predkladanie ponúk:
Vyhlásenie:
13.8.2025
Verejný obstarávateľ
Adresa:
Primaciálne námestie
81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS:
SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania:
Primaciálne námestie Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81499 Slovensko
Zdroj:
Popis
DNS bude slúžiť na zadávanie zákaziek, ktorých predmetom bude zabezpečenie dodávok kancelárskych potrieb pre potreby hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy, a ďalšie subjekty. Tento centrálny DNS slúži ako jednotný rámec pre všetky subjekty na efektívne, hospodárne a transparentné obstarávanie kancelárskeho sortimentu, ktorý zahŕňa najmä, no nie výlučne: -kancelársky papier rôznych formátov (napr. A4, A3), -písacie potreby (perá, ceruzky, zvýrazňovače, popisovače), -archivačné pomôcky (zakladače, euroobaly, šanóny, rozraďovače), -lepiace a spájacie potreby (lepiace pásky, lepiace tyčinky, zošívačky, dierkovače), -obálky a baliaci materiál (bublinkové obálky, baliaci papier), -kancelárske doplnky (odkladače, podložky na písanie, stojany, korekčné pomôcky), -iné tovary bežne používané pri administratívnej činnosti. Do podrobnej špecifikácie predmetu zákazky v jednotlivých výzvach v rámci zriadeného DNS môžu byť integrované požiadavky spoločensky zodpovedného verejného obstarávania. Konkrétny rozsah predmetu zákazky, podrobná špecifikácia, konkrétne miesta uskutočnenia predmetu zákazky, ako aj ostatné doplňujúce informácie budú súčasťou jednotlivých výziev v rámci zriadeného DNS, ktoré budú zaslané všetkým kvalifikovaným záujemcom prostredníctvom systému JOSEPHINE.