SZŠ Košice: Nákup a dodanie učebných pomôcok - vesty, biolampy, postele

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: SZŠ Košice: Nákup a dodanie učebných pomôcok - vesty, biolampy, postele
Kód zákazky: 15-2025
Kód oznámenia: 13276 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 33100000-1
Ostatné CPV: 39162200-7
33196000-0
Predpokladaná hodnota: 25 583,11 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 18.9.2025 08:00
Vyhlásenie: 14.8.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Košický samosprávny kraj
Adresa: Nám. Maratónu Mieru
04001 Košice - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK042 - Košický kraj
Miesto dodania: Námestie Maratónu mieru Košice - mestská časť Staré Mesto 04001 Slovensko Stredná zdravotnícka škola
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je nákup a dodanie učebných pomôcok – 4 ks viest pre nácvik Heimlichovho manévru, 2 ks biolámp a 6 ks elektrických nemocničných postelí vrátane montáže do učební Strednej zdravotníckej školy, ul. Kukučínova 40, 041 37 Košice. Podrobný opis predmetu zákazky vrátane minimálnych požiadaviek na technické parametre položiek tvoriacich predmet zákazky a informácie o ďalších požiadavkách a súvisiacich službách predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č.4 Technická špecifikácia. Ak sa kdekoľvek v súťažných podkladoch, inej sprievodnej dokumentácii objaví akýkoľvek odkaz na konkrétnu značku, typ, výrobcu, výrobný postup, patent, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby je možné nahradiť ekvivalentnou náhradou, ktorá však musí dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako pôvodne navrhované. Ak uchádzač využije možnosť predložiť ekvivalentnú náhradu uvedie to vo svojej ponuke v technickej špecifikácií, ktorá je prílohou č. 4 týchto súťažných podkladov.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1363665
1. Základné údaje
  • Organizácia: Košický samosprávny kraj (ID: 11427)
  • Zákazka: SZŠ Košice: Nákup a dodanie učebných pomôcok - vesty, biolampy, postele (ID: 540236)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 84ab618a-92cc-476f-b1ee-efd43bc7d417
  • Identifikátor verzie oznámenia: d19d45c9-59ae-439c-9f2c-6c767a0b1177
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.13
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): www.uvo.gov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Košický samosprávny kraj
  • IČO: 35541016
  • DIČ: 2021624924
  • Adresa
  • Ulica: Námestie Maratónu mieru
  • Číslo: 1
  • Mesto: Košice - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 04001
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: luc.senkova@gmail.com
  • Telefónne číslo: 0915627664
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Centrálna obstarávacia organizácia, ktorá zadáva zákazky alebo uzatvára rámcové dohody na stavebné práce, tovar alebo služby určené pre iných kupujúcich: áno
  • Centrálna obstarávacia organizácia, ktorá nadobúda tovary a/alebo služby určené pre iných kupujúcich: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Košický samosprávny kraj)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Regionálny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/3143
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 15-2025
  • Názov: SZŠ Košice: Nákup a dodanie učebných pomôcok - vesty, biolampy, postele
  • Opis: Predmetom zákazky je nákup a dodanie učebných pomôcok – 4 ks viest pre nácvik Heimlichovho manévru, 2 ks biolámp a 6 ks elektrických nemocničných postelí vrátane montáže do učební Strednej zdravotníckej školy, ul. Kukučínova 40, 041 37 Košice. Podrobný opis predmetu zákazky vrátane minimálnych požiadaviek na technické parametre položiek tvoriacich predmet zákazky a informácie o ďalších požiadavkách a súvisiacich službách predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č.4 Technická špecifikácia. Ak sa kdekoľvek v súťažných podkladoch, inej sprievodnej dokumentácii objaví akýkoľvek odkaz na konkrétnu značku, typ, výrobcu, výrobný postup, patent, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby je možné nahradiť ekvivalentnou náhradou, ktorá však musí dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako pôvodne navrhované. Ak uchádzač využije možnosť predložiť ekvivalentnú náhradu uvedie to vo svojej ponuke v technickej špecifikácií, ktorá je prílohou č. 4 týchto súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 25 583.11
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Zdravotnícke vybavenie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 39162200, 33196000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Kukučínova 40
  • Mesto: Košice
  • PSČ: 041 37
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Stredná zdravotnícka škola
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Súťažné podklady
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Podmienky plnenia zmluvy: V zmysle Kúpnej zmluvy, podmienok a požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch a prípadných vysvetleniach v rámci procesu verejného obstarávania.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: SZŠ Košice: Nákup a dodanie učebných pomôcok - vesty, biolampy, postele
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 15-2025
  • Názov : SZŠ Košice: Nákup a dodanie učebných pomôcok - vesty, biolampy, postele
  • Opis: Predmetom zákazky je nákup a dodanie učebných pomôcok – 4 ks viest pre nácvik Heimlichovho manévru, 2 ks biolámp a 6 ks elektrických nemocničných postelí vrátane montáže do učební Strednej zdravotníckej školy, ul. Kukučínova 40, 041 37 Košice. Podrobný opis predmetu zákazky vrátane minimálnych požiadaviek na technické parametre položiek tvoriacich predmet zákazky a informácie o ďalších požiadavkách a súvisiacich službách predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č.4 Technická špecifikácia. Ak sa kdekoľvek v súťažných podkladoch, inej sprievodnej dokumentácii objaví akýkoľvek odkaz na konkrétnu značku, typ, výrobcu, výrobný postup, patent, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby je možné nahradiť ekvivalentnou náhradou, ktorá však musí dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako pôvodne navrhované. Ak uchádzač využije možnosť predložiť ekvivalentnú náhradu uvedie to vo svojej ponuke v technickej špecifikácií, ktorá je prílohou č. 4 týchto súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 25 583.11
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Zdravotnícke vybavenie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 39162200, 33196000
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Kukučínova 40
  • Mesto: Košice
  • PSČ: 041 37
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Stredná zdravotnícka škola
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 3
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Európske fondy
  • Európske fondy
  • Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Fond na spravodlivú transformáciu (2021/2027)
  • Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: FST-PS-SK-2021-8P1
  • Viac podrobností o finančných prostriedkoch EÚ: Predmet zákazky bude financovaný z projektu s nPredmet zákazky bude financovaný z projektu s názvom: „Medical school for the future“, kód projektu: 401801DRZ5, ktorý je realizovaný v rámci Programu Slovensko“ázvom: „Medical school for the future“, kód projektu: 401801DRZ5, ktorý je realizovaný v rámci Programu Slovensko“
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Ponuky zostávajú platné počas lehoty viazanosti ponúk do: 31.03.2026
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena s DPH/celkom
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium – Najnižšia cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Ak sa úspešnou stane ponuka skupiny uchádzačov, bude verejný obstarávateľ požadovať vytvorenie právnej formy tak, aby zodpovedali za plnenie spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Nie je povolená
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 18.09.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 7
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 18.09.2025
  • Čas otvárania ponúk: 08:30
  • Opis otvárania ponúk: Na otváraní ponúk, t.j. sprístupnení elektronických ponúk v systéme EVO sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili svoju ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Štatutárny zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a výpisom z obchodného registra resp. živnostenským listom. Iný zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, výpisom z obchodného registra resp. živnostenským listom a úradne osvedčeným splnomocnením potvrdeným štatutárnym zástupcom uchádzača, že je oprávnený zúčastniť sa na otváraní ponúk v rámci predmetnej zákazky.
  • Miesto otvárania ponúk: Stredná zdravotnícka škola, Kukučínova 40, 041 37 Košice, kancelária riaditeľky
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/540236
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/540236
  • Označenie dokumentu/zákazky: 15-2025
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EVO
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)