Upratovacie a čistiace služby

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Upratovacie a čistiace služby
Kód zákazky: 535984
Kód oznámenia: 13288 - MSS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 90900000-6
Predpokladaná hodnota: 1 480 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 18.9.2025 10:00
Vyhlásenie: 14.8.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Prešovská
82646 Bratislava
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Prešovská Bratislava 82646 Slovensko Objekty vo vlastníctve alebo v oprávnenom užívaní obstarávateľa, bližšie špecifikované osobitne pre jednotlivé samostatné časti predmetu zákazky v Prílohe č. 1 a Prílohe č. 2 Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. V prípade samostatnej časti č. 1 predmetu zákazky Upratovacie a čistiace služby - Časť 1 - Bratislava a okolie sa jedná o dvadsaťjeden (21) objektov nachádzajúcich sa v mestách/obciach Bratislava, Senec, Modra, Pezinok a Hamuliakovo. V prípade samostatnej časti č. 2 predmetu zákazky Upratovacie a čistiace služby - Časť 2 - Záhorie sa jedná o šestnásť (16) objektov nachádzajúcich sa v mestách/obciach Holíč, Malacky, Brezová pod Bradlom, Senica, Myjava, Skalica, Gbely, Osuské a Kúty.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je: - vykonávanie paušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností, v rozsahu a periodicite uvedenej v štandardoch upratovania bližšie špecifikovaných v Prílohe č. 1 a Prílohe č. 2 Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov; - vykonávanie nepaušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností, v rozsahu a termínoch uvedených v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a jednotlivých písomných objednávkach obstarávateľa vystavených na základe rámcovej dohody; - dodávanie a dopĺňanie hygienického materiálu; všetko v objektoch vo vlastníctve alebo v oprávnenom užívaní obstarávateľa bližšie špecifikovaných osobitne pre jednotlivé samostatné časti predmetu zákazky v Prílohe č. 1 a Prílohe č. 2 Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej aj ako „predmet zákazky“ v príslušnom gramatickom tvare). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch (ďalej aj ako "SP").

Linky a dokumenty

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1363718
1. Základné údaje
  • Organizácia: Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s. (ID: 53886)
  • Zákazka: Upratovacie a čistiace služby (ID: 535984)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: fb452fcf-eb36-4024-85d6-fa862a95a0c9
  • Identifikátor verzie oznámenia: 16808e80-e198-445f-891f-e74d7647dce2
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.13
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení obstarávania – smernica pre vybrané odvetvia
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): www.uvo.gov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.
  • IČO: 35850370
  • DIČ: 2020263432
  • Internetová adresa (URL): https://www.bvsas.sk/
  • Adresa
  • Ulica: Prešovská
  • Číslo: 48
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 82646
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Mgr. Tomáš Kovaľ, PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
  • E-mail: tkoval@process-management.sk
  • Telefónne číslo: 0917201411
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Subjekt s osobitnými alebo výlučnými právami
  • Hlavná činnosť obstarávateľa: Činnosti súvisiace s vodou
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8415
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/25/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 535984
  • Názov: Upratovacie a čistiace služby
  • Opis: Predmetom zákazky je: - vykonávanie paušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností, v rozsahu a periodicite uvedenej v štandardoch upratovania bližšie špecifikovaných v Prílohe č. 1 a Prílohe č. 2 Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov; - vykonávanie nepaušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností, v rozsahu a termínoch uvedených v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a jednotlivých písomných objednávkach obstarávateľa vystavených na základe rámcovej dohody; - dodávanie a dopĺňanie hygienického materiálu; všetko v objektoch vo vlastníctve alebo v oprávnenom užívaní obstarávateľa bližšie špecifikovaných osobitne pre jednotlivé samostatné časti predmetu zákazky v Prílohe č. 1 a Prílohe č. 2 Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov (ďalej aj ako „predmet zákazky“ v príslušnom gramatickom tvare). Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch (ďalej aj ako "SP").
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 480 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Čistiace a sanitárne služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 90910000, 90911200, 90911300, 90919100, 90919200, 90921000, 33760000, 33770000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Objekty vo vlastníctve alebo v oprávnenom užívaní obstarávateľa, bližšie špecifikované osobitne pre jednotlivé samostatné časti predmetu zákazky v Prílohe č. 1 a Prílohe č. 2 Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. V prípade samostatnej časti č. 1 predmetu zákazky Upratovacie a čistiace služby - Časť 1 - Bratislava a okolie sa jedná o dvadsaťjeden (21) objektov nachádzajúcich sa v mestách/obciach Bratislava, Senec, Modra, Pezinok a Hamuliakovo. V prípade samostatnej časti č. 2 predmetu zákazky Upratovacie a čistiace služby - Časť 2 - Záhorie sa jedná o šestnásť (16) objektov nachádzajúcich sa v mestách/obciach Holíč, Malacky, Brezová pod Bradlom, Senica, Myjava, Skalica, Gbely, Osuské a Kúty.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Objekty vo vlastníctve alebo v oprávnenom užívaní obstarávateľa, bližšie špecifikované osobitne pre jednotlivé samostatné časti predmetu zákazky v Prílohe č. 1 a Prílohe č. 2 Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. V prípade samostatnej časti č. 1 predmetu zákazky Upratovacie a čistiace služby - Časť 1 - Bratislava a okolie sa jedná o dvadsaťjeden (21) objektov nachádzajúcich sa v mestách/obciach Bratislava, Senec, Modra, Pezinok a Hamuliakovo. V prípade samostatnej časti č. 2 predmetu zákazky Upratovacie a čistiace služby - Časť 2 - Záhorie sa jedná o šestnásť (16) objektov nachádzajúcich sa v mestách/obciach Holíč, Malacky, Brezová pod Bradlom, Senica, Myjava, Skalica, Gbely, Osuské a Kúty.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Objekty vo vlastníctve alebo v oprávnenom užívaní obstarávateľa, bližšie špecifikované osobitne pre jednotlivé samostatné časti predmetu zákazky v Prílohe č. 1 a Prílohe č. 2 Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. V prípade samostatnej časti č. 1 predmetu zákazky Upratovacie a čistiace služby - Časť 1 - Bratislava a okolie sa jedná o dvadsaťjeden (21) objektov nachádzajúcich sa v mestách/obciach Bratislava, Senec, Modra, Pezinok a Hamuliakovo. V prípade samostatnej časti č. 2 predmetu zákazky Upratovacie a čistiace služby - Časť 2 - Záhorie sa jedná o šestnásť (16) objektov nachádzajúcich sa v mestách/obciach Holíč, Malacky, Brezová pod Bradlom, Senica, Myjava, Skalica, Gbely, Osuské a Kúty.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Oznámenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Súťažné podklady
  • 4.2.2 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dôvody týkajúce sa odsúdení za trestný čin
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej ako "zákon o verejnom obstarávaní" v príslušnom gramatickom tvare) jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, rovnocenným zápisom alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní - obstarávateľ neumožňuje vyplniť iba ? globálny údaj pre všetky podmienky účasti. Podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní musí podľa § 32 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní spĺňať aj osoba špecifikovaná v § 32 ods. 7 a ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. V tejto časti uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložením čestného vyhlásenia podľa § 32 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, ktorého vzor tvorí Prílohu č. 12.1 súťažných podkladov. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. Obstarávateľ uvádza, že obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v znení neskorších predpisov a teda uchádzač je povinný na účely preukázania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní predložiť doklady podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5 a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, ak nepreukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predložením dokladov podľa § 32 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní v kombinácii s preukázaním splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti za každého člena skupiny dodávateľov osobitne.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dôvody týkajúce sa platby daní alebo príspevkov na sociálne zabezpečenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti § 32 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní a podmienky účasti § 32 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace a doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, rovnocenným zápisom alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní - obstarávateľ neumožňuje vyplniť iba ? globálny údaj pre všetky podmienky účasti. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. Obstarávateľ uvádza, že obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v znení neskorších predpisov a teda uchádzač je povinný na účely preukázania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní predložiť doklady podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5 a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, ak nepreukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predložením dokladov podľa § 32 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní v kombinácii s preukázaním splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti za každého člena skupiny dodávateľov osobitne.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dôvody týkajúce sa právneho postavenia hospodárskeho subjektu
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti § 32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, rovnocenným zápisom alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní - obstarávateľ neumožňuje vyplniť iba ? globálny údaj pre všetky podmienky účasti. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. Obstarávateľ uvádza, že obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v znení neskorších predpisov a teda uchádzač je povinný na účely preukázania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní predložiť doklady podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5 a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, ak nepreukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predložením dokladov podľa § 32 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní v kombinácii s preukázaním splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti za každého člena skupiny dodávateľov osobitne.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody vylúčenia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, rovnocenným zápisom alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní - obstarávateľ neumožňuje vyplniť iba ? globálny údaj pre všetky podmienky účasti. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. Obstarávateľ uvádza, že obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v znení neskorších predpisov a teda uchádzač je povinný na účely preukázania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní predložiť doklady podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5 a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, ak nepreukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predložením dokladov podľa § 32 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní v kombinácii s preukázaním splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým čestným vyhlásením, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, rovnocenným zápisom alebo potvrdením o zápise vydaným príslušným orgánom iného členského štátu podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní - obstarávateľ neumožňuje vyplniť iba ? globálny údaj pre všetky podmienky účasti. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti za každého člena skupiny dodávateľov osobitne.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dôvody týkajúce sa konfliktu záujmov alebo odborného pochybenia
  • Opis/spôsob preukazovania: Ak zákon o verejnom obstarávaní neustanovuje inak, obstarávateľ vylúči z verejnej súťaže uchádzača, ak budú naplnené skutočnosti podľa § 40 ods. 6 alebo ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. Ak zákon o verejnom obstarávaní neustanovuje inak, obstarávateľ môže vylúčiť z verejnej súťaže uchádzača, ak budú naplnené skutočnosti podľa § 40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. V súlade s ust. § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, obstarávateľ (prostredníctvom zriadenej komisie) vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní a vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. 2. V súlade s ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou elektronického prostriedku JOSEPHINE 2.3 (ďalej ako „JOSEPHINE“) (https://josephine.proebiz.com/), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v systéme JOSEPHINE, t. j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Všetky dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, vrátane ich doplnení a/alebo zmien uverejní obstarávateľ v prostredí systému JOSEPHINE a poskytne k týmto dokumentom bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov. Obstarávateľ zároveň v profile obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie uverejní internetovú adresu - odkaz na prostredie systému JOSEPHINE, na ktorej sú dostupné dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, vrátane ich doplnení a/alebo zmien. 4. Obstarávateľ je oprávnený vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality systému JOSEPHINE) súčasne všetkým známym záujemcom najneskôr šesť (6) kalendárnych dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 5. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. 6. Obhliadka miesta poskytovania predmetu zákazky sa odporúča, z dôvodu získania všetkých údajov, ktoré môžu byť potrebné pre prípravu ponuky. Podrobnejšie informácie o obhliadke miesta poskytovania predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch. 7. Úspešný uchádzač bude povinný predložiť v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzatvorenie rámcovej dohody dokumenty podľa Kapitoly A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 27. bod 27.7 súťažných podkladov. 8. Ďalšie podmienky obstarávateľa sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 2
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 2
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Upratovacie a čistiace služby
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 535984_1
  • Názov : Upratovacie a čistiace služby
  • Opis: Predmetom samostatnej časti č. 1 predmetu zákazky - Upratovacie a čistiace služby - Časť 1 - Bratislava a okolie je: - vykonávanie paušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností, v rozsahu a periodicite uvedenej v štandardoch upratovania bližšie špecifikovaných v Prílohe č. 1 Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov; - vykonávanie nepaušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností, v rozsahu a termínoch uvedených v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a jednotlivých písomných objednávkach obstarávateľa vystavených na základe rámcovej dohody; - dodávanie a dopĺňanie hygienického materiálu; všetko v objektoch vo vlastníctve alebo v oprávnenom užívaní obstarávateľa bližšie špecifikovaných v Prílohe č. 1 Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 130 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Čistiace a sanitárne služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 90910000, 90911200, 90911300, 90919100, 90919200, 90921000, 33760000, 33770000
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Objekty vo vlastníctve alebo v oprávnenom užívaní obstarávateľa, bližšie špecifikované v Prílohe č. 1 Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. V prípade samostatnej časti č. 1 predmetu zákazky Upratovacie a čistiace služby - Časť 1 - Bratislava a okolie sa jedná o dvadsaťjeden (21) objektov nachádzajúcich sa v mestách/obciach Bratislava, Senec, Modra, Pezinok a Hamuliakovo.
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Obnovenie zmluvy
  • Maximálny počet obnovení: 0
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Dĺžka trvania – iné (BT-538-Lot): počas štyridsaťosem (48) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody, alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Rámcová dohoda nadobudne účinnosť v zmysle § 47a ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom došlo k zverejneniu rámcovej dohody v Centrálnom registri zmlúv vedenom Úradom vlády Slovenskej republiky, najskôr však dňa 01.03.2026.
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena, t. j. najnižšia celková cena za poskytovanie predmetu zákazky podľa predpokladaného čerpania, vypočítaná a vyjadrená v EUR bez DPH, zaokrúhlená na dve (2) desatinné miesta.
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za poskytovanie predmetu zákazky podľa predpokladaného čerpania, vypočítaná a vyjadrená v EUR bez DPH, zaokrúhlená na dve (2) desatinné miesta.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov, obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov, z dôvodu zabezpečenia garancie dodržania zmluvných podmienok uvedených v rámcovej dohode a jej riadneho plnenia, pred podpisom rámcovej dohody uzatvorila a predložila obstarávateľovi zmluvu, predmetom ktorej bude vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov a v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti členov skupiny dodávateľov, výslovné splnomocnenie jedného z členov skupiny dodávateľov komunikovať s obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov, ktorý člen skupiny dodávateľov sa bude akou časťou podieľať na plnení predmetu zákazky, určenie bankového účtu, na ktorý budú poukazované akékoľvek peňažné platby zo strany obstarávateľa v prospech skupiny dodávateľov ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia
  • Osobitné podmienky plnenia: Zmluva si vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky poskytovania predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch, predovšetkým v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a Kapitole B.3 Obchodné podmienky poskytovania predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Finančné podmienky
  • Podmienky financovania: Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov obstarávateľa vyčlenených na tento účel. Platobné podmienky sú uvedené v Kapitole B.3 Obchodné podmienky poskytovania predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 18.09.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 210
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 18.09.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváraním ponúk predložených elektronickou formou / elektronickým spôsobom prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE sa rozumie ich sprístupnenie. Obstarávateľ on-line sprístupní ponuky prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE, a to všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. V rámci on-line sprístupnenia ponúk prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE budú všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, zverejnené údaje podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa otvárania ponúk zašle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, zápisnicu z otvárania ponúk, ktorá bude obsahovať údaje zverejnené podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváraním ponúk predložených elektronickou formou / elektronickým spôsobom prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE sa rozumie ich sprístupnenie. Obstarávateľ on-line sprístupní ponuky prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE, a to všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške 35.000,00 EUR. Spôsob zloženia zábezpeky: - zložením finančných prostriedkov uchádzačom na bankový účet obstarávateľa, alebo - poskytnutím bankovej záruky za uchádzača, alebo - poistením záruky. Podrobnosti o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/65979/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/535984
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE 2.3
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Postupom a v lehotách podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: Upratovacie a čistiace služby
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 535984_2
  • Názov : Upratovacie a čistiace služby
  • Opis: Predmetom samostatnej časti č. 2 predmetu zákazky - Upratovacie a čistiace služby - Časť 2 - Záhorie je: - vykonávanie paušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností, v rozsahu a periodicite uvedenej v štandardoch upratovania bližšie špecifikovaných v Prílohe č. 2 Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov; - vykonávanie nepaušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností, v rozsahu a termínoch uvedených v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a jednotlivých písomných objednávkach obstarávateľa vystavených na základe rámcovej dohody; - dodávanie a dopĺňanie hygienického materiálu; všetko v objektoch vo vlastníctve alebo v oprávnenom užívaní obstarávateľa bližšie špecifikovaných v Prílohe č. 2 Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 350 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Čistiace a sanitárne služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 90910000, 90911200, 90911300, 90919100, 90919200, 90921000, 33760000, 33770000
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Objekty vo vlastníctve alebo v oprávnenom užívaní obstarávateľa, bližšie špecifikované v Prílohe č. 2 Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. V prípade samostatnej časti č. 2 predmetu zákazky Upratovacie a čistiace služby - Časť 2 - Záhorie sa jedná o šestnásť (16) objektov nachádzajúcich sa v mestách/obciach Holíč, Malacky, Brezová pod Bradlom, Senica, Myjava, Skalica, Gbely, Osuské a Kúty.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Objekty vo vlastníctve alebo v oprávnenom užívaní obstarávateľa, bližšie špecifikované v Prílohe č. 2 Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. V prípade samostatnej časti č. 2 predmetu zákazky Upratovacie a čistiace služby - Časť 2 - Záhorie sa jedná o šestnásť (16) objektov nachádzajúcich sa v mestách/obciach Holíč, Malacky, Brezová pod Bradlom, Senica, Myjava, Skalica, Gbely, Osuské a Kúty.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Objekty vo vlastníctve alebo v oprávnenom užívaní obstarávateľa, bližšie špecifikované v Prílohe č. 2 Kapitoly B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. V prípade samostatnej časti č. 2 predmetu zákazky Upratovacie a čistiace služby - Časť 2 - Záhorie sa jedná o šestnásť (16) objektov nachádzajúcich sa v mestách/obciach Holíč, Malacky, Brezová pod Bradlom, Senica, Myjava, Skalica, Gbely, Osuské a Kúty.
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Obnovenie zmluvy
  • Maximálny počet obnovení: 0
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Dĺžka trvania – iné (BT-538-Lot): počas štyridsaťosem (48) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody, alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Rámcová dohoda nadobudne účinnosť v zmysle § 47a ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom došlo k zverejneniu rámcovej dohody v Centrálnom registri zmlúv vedenom Úradom vlády Slovenskej republiky, najskôr však dňa 01.03.2026.
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena, t. j. najnižšia celková cena za poskytovanie predmetu zákazky podľa predpokladaného čerpania, vypočítaná a vyjadrená v EUR bez DPH, zaokrúhlená na dve (2) desatinné miesta.
  • Parametre kritéria
  • Váhové hodnotiace kritérium
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za poskytovanie predmetu zákazky podľa predpokladaného čerpania, vypočítaná a vyjadrená v EUR bez DPH, zaokrúhlená na dve (2) desatinné miesta.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov, obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov, z dôvodu zabezpečenia garancie dodržania zmluvných podmienok uvedených v rámcovej dohode a jej riadneho plnenia, pred podpisom rámcovej dohody uzatvorila a predložila obstarávateľovi zmluvu, predmetom ktorej bude vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov a v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti členov skupiny dodávateľov, výslovné splnomocnenie jedného z členov skupiny dodávateľov komunikovať s obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov, ktorý člen skupiny dodávateľov sa bude akou časťou podieľať na plnení predmetu zákazky, určenie bankového účtu, na ktorý budú poukazované akékoľvek peňažné platby zo strany obstarávateľa v prospech skupiny dodávateľov ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia
  • Osobitné podmienky plnenia: Zmluva si vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky poskytovania predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch, predovšetkým v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a Kapitole B.3 Obchodné podmienky poskytovania predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Finančné podmienky
  • Podmienky financovania: Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov obstarávateľa vyčlenených na tento účel. Platobné podmienky sú uvedené v Kapitole B.3 Obchodné podmienky poskytovania predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 18.09.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 210
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 18.09.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváraním ponúk predložených elektronickou formou / elektronickým spôsobom prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE sa rozumie ich sprístupnenie. Obstarávateľ on-line sprístupní ponuky prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE, a to všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. V rámci on-line sprístupnenia ponúk prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE budú všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, zverejnené údaje podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa otvárania ponúk zašle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, zápisnicu z otvárania ponúk, ktorá bude obsahovať údaje zverejnené podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváraním ponúk predložených elektronickou formou / elektronickým spôsobom prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE sa rozumie ich sprístupnenie. Obstarávateľ on-line sprístupní ponuky prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE, a to všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške 10.000,00 EUR. Spôsob zloženia zábezpeky: - zložením finančných prostriedkov uchádzačom na bankový účet obstarávateľa, alebo - poskytnutím bankovej záruky za uchádzača, alebo - poistením záruky. Podrobnosti o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/65979/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/535984
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE 2.3
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Postupom a v lehotách podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)