Vybudovanie vsakovacích studní a akumulačnej nádrže

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Vybudovanie vsakovacích studní a akumulačnej nádrže
Kód zákazky: 540 239
Kód oznámenia: 13279 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45232450-1
Predpokladaná hodnota: 173 405,82 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 4.9.2025 10:00
Vyhlásenie: 14.8.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: MH Invest, s.r.o.
Adresa: Mlynské Nivy
82109 Bratislava
NUTS: SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania: Mlynské Nivy Bratislava 82109 Slovensko Na základe uznesenia vlády Slovenskej republiky č. 389/2022 zo dňa 08.06.2022 a uznesenia vlády Slovenskej republiky č. 23/2025 zo dňa 15.01.2025, Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky vydalo dňa 15.06.2022 osvedčenie o významnej investícii č. 40676/2022-4270-71620 a následne dňa 21.01.2025 vydalo zmenené osvedčenie o významnej investícii č. 17775/2025-4282-03823 (ďalej len „Osvedčenie o významnej investícii“) pre významnú investíciu na investičný projekt „Šurany Industrial Park“ (ďalej len „Projekt“). Následne na základe uznesenia vlády Slovenskej republiky č. 114/2025 z 05.03.2025, vydalo Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky osvedčenie o strategickej investícii číslo: 22087/2025-4282-14458, na Projekt, t. j. na investičný projekt „Šurany Industrial Park“.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je vybudovanie vsakovacích studní a akumulačnej nádrže na odvedenie dažďovej vody zo staveniska Šurany Industrail Park podľa projektovej dokumentácie, ktorá tvorí prílohu tejto Výzvy s názvom: Príloha Výzvy č. 1A_Projektová dokumentácia“. Stavba bude realizovaná na parcele č. 4904/190 k. ú. Šurany (861898), obec Šurany. Detailnejší opis predmetu zákazky tvorí prílohu tejto Výzvy s názvom: „Príloha Výzvy č. 1 – Opis predmetu zákazky a schválenej projektovej dokumentácii“.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: MH Invest, s.r.o.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1363674
1. Základné údaje
  • Organizácia: MH Invest, s.r.o. (ID: 31223)
  • Zákazka: Vybudovanie vsakovacích studní a akumulačnej nádrže (ID: 540239)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 9e8c6628-87dd-4fe8-8895-1cd16e82aae6
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: MH Invest, s.r.o.
  • IČO: 36724530
  • DIČ: 2022302931
  • Internetová adresa (URL): https://www.mhinvest.sk/
  • Adresa
  • Ulica: Mlynské Nivy
  • Číslo: 44/A
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 82109
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: j.pintova@mhinvest.sk
  • Telefónne číslo: +421948243217
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (MH Invest, s.r.o.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Hospodárske záležitosti
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9969
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 540 239
  • Názov: Vybudovanie vsakovacích studní a akumulačnej nádrže
  • Opis: Predmetom zákazky je vybudovanie vsakovacích studní a akumulačnej nádrže na odvedenie dažďovej vody zo staveniska Šurany Industrail Park podľa projektovej dokumentácie, ktorá tvorí prílohu tejto Výzvy s názvom: Príloha Výzvy č. 1A_Projektová dokumentácia“. Stavba bude realizovaná na parcele č. 4904/190 k. ú. Šurany (861898), obec Šurany. Detailnejší opis predmetu zákazky tvorí prílohu tejto Výzvy s názvom: „Príloha Výzvy č. 1 – Opis predmetu zákazky a schválenej projektovej dokumentácii“.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: služby, supplies
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 173 405.82
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Odvodňovacie stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45111240, 45112000, 45232130, 44160000, 71322000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Šurany Industrail Park
  • Mesto: Šurany
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Na základe uznesenia vlády Slovenskej republiky č. 389/2022 zo dňa 08.06.2022 a uznesenia vlády Slovenskej republiky č. 23/2025 zo dňa 15.01.2025, Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky vydalo dňa 15.06.2022 osvedčenie o významnej investícii č. 40676/2022-4270-71620 a následne dňa 21.01.2025 vydalo zmenené osvedčenie o významnej investícii č. 17775/2025-4282-03823 (ďalej len „Osvedčenie o významnej investícii“) pre významnú investíciu na investičný projekt „Šurany Industrial Park“ (ďalej len „Projekt“). Následne na základe uznesenia vlády Slovenskej republiky č. 114/2025 z 05.03.2025, vydalo Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky osvedčenie o strategickej investícii číslo: 22087/2025-4282-14458, na Projekt, t. j. na investičný projekt „Šurany Industrial Park“.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: OSOBNÉ POSTAVENIE § 32 ? Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, oprávnením dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. ? Uchádzač preukáže splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. Podrobnejšie informácie sú uvedené v dokumente "Výzva na predloženie ponúk"
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Vybudovanie vsakovacích studní a akumulačnej nádrže
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 540 239
  • Názov : Vybudovanie vsakovacích studní a akumulačnej nádrže
  • Opis: Predmetom zákazky je vybudovanie vsakovacích studní a akumulačnej nádrže na odvedenie dažďovej vody zo staveniska Šurany Industrail Park podľa projektovej dokumentácie, ktorá tvorí prílohu tejto Výzvy s názvom: Príloha Výzvy č. 1A_Projektová dokumentácia“. Stavba bude realizovaná na parcele č. 4904/190 k. ú. Šurany (861898), obec Šurany. Detailnejší opis predmetu zákazky tvorí prílohu tejto Výzvy s názvom: „Príloha Výzvy č. 1 – Opis predmetu zákazky a schválenej projektovej dokumentácii“.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: služby, supplies
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Odvodňovacie stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45111240, 45112000, 45232130, 44160000, 71322000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Šurany Industrail Park
  • Mesto: Šurany
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Na základe uznesenia vlády Slovenskej republiky č. 389/2022 zo dňa 08.06.2022 a uznesenia vlády Slovenskej republiky č. 23/2025 zo dňa 15.01.2025, Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky vydalo dňa 15.06.2022 osvedčenie o významnej investícii č. 40676/2022-4270-71620 a následne dňa 21.01.2025 vydalo zmenené osvedčenie o významnej investícii č. 17775/2025-4282-03823 (ďalej len „Osvedčenie o významnej investícii“) pre významnú investíciu na investičný projekt „Šurany Industrial Park“ (ďalej len „Projekt“). Následne na základe uznesenia vlády Slovenskej republiky č. 114/2025 z 05.03.2025, vydalo Ministerstvo hospodárstva Slovenskej republiky osvedčenie o strategickej investícii číslo: 22087/2025-4282-14458, na Projekt, t. j. na investičný projekt „Šurany Industrial Park“.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. a) zákona
  • Opis podmienky účasti: Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálne požiadavky na technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác / stavieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom uchádzač v zozname zmlúv preukáže realizáciu stavieb za rozhodné obdobie v kumulatívnej hodnote minimálne 175 000,00 EUR bez DPH, ktorý bude obsahovať minimálne: • jednu zákazku/zmluvu/ referenciu/stavbu, ktorej predmetom bola realizácia výstavby tlakovej kanalizácie v dĺžke minimálne 100 m s priemerom potrubia min. 75 mm, • jednu zákazku/zmluvu/referenciu/stavbu, ktorej predmetom bola výstavba akumulačno-sedimentačnej nádrže s objem minimálne 20 m3, • jednu zákazku/zmluvu/referenciu/stavbu, ktorej predmetom bolo vybudovanie aspoň jedného vsakovacieho vrtu s priemerom 1 500 mm a hĺbkou minimálne 10 m, • jednu zákazku/zmluvu/referenciu/stavbu, ktorej predmetom bola realizácia výstavby gravitačnej kanalizácie s dĺžkou minimálne 230 m s priemerom potrubia minimálne 160 mm rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v minimálnej hodnote 75 000,00 EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ odporúča, aby Zoznam realizovaných stavebných prác / stavieb obsahoval minimálne nasledujúce informácie: • identifikáciu odberateľa/objednávateľa (obchodné meno a adresa), • názov zákazky/stavby, • stručný opis predmetu zmluvy, z ktorého bude možné posúdiť splnenie podmienky účasti, • zmluvnú cenu stavby, • termín realizácie od - do, • meno, funkcia a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si bude možné uvedené údaje overiť, • elektronickú referenciu, ak boli služby poskytnuté verejnému obstarávateľovi, alebo obstarávateľovi v zmysle ZVO s doplnením odkazu (link) na konkrétnu referenciu. Uchádzač je oprávnený vyššie uvedené minimálne požiadavky preukázať aj jedným plnením / zmluvou / zákazkou / referenciou/stavbou. Za uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, sa považuje výstavba a/alebo rekonštrukcia kanalizačných, vodovodných a/alebo iných potrubných systémov, ktoré musia byť v minimálnom priemere 100 mm pre gravitačné rozvody a s priemerom minimálne 75 mm pri tlakových rozvodoch. V prípade stavebných prác realizovaných v dlhšom časovom období ako je rozhodné obdobie sa požaduje, aby uchádzač alikvotne vyčíslil ceny plnení / za stavebné práce iba za sledované rozhodné obdobie. V prípade, ak uchádzač realizoval stavebné práce ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba ceny prác uskutočnené ním samotným. Pre odstránenie akýchkoľvek pochybností verejný obstarávateľ k obdobiu predchádzajúcich piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uvádza, že postup zadávania zákazky sa považuje za vyhlásený dňom uverejnenia Výzvy v Úradnom vestníku verejného obstarávania. Uchádzač môže použiť na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona využiť formulár „Príloha Výzvy č. 5_Pomôcka k PPÚ §34“
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) zákona
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požiadavky na odbornú spôsobilosť a prax kľúčových odborníkov uchádzač preukáže: • Predložením profesijného životopisu kľúčových odborníkov; • Uvedením projektov a činností, ktoré pri ich realizácii vykonával; • Platným certifikátom, osvedčením alebo ekvivalentným dokladom o absolvovaní a splnení podmienok odbornej spôsobilosti na výkon činnosti. Certifikát má obsahovať najmä nasledovné: • Jednoznačnú identifikáciu autority, ktorá Certifikát alebo doklad vystavila; • Jednoznačnú identifikáciu osoby, ktorej bol Certifikát alebo ekvivalentný doklad vydaný; • Jednoznačne určenie spôsobilosti, ktoré boli Certifikátom získané. Životopis alebo iný odborný doklad, ktorý má obsahovať minimálne nasledujúce údaje: • Meno a priezvisko kľúčového odborníka • História zamestnania/odbornej praxe kľúčového odborníka vo vzťahu k predmetu zákazky(zamestnávateľ / odberateľ, trvanie pomeru, trvanie praxe, roka mesiac od – do, pozícia, ktorú kľúčov. odborník zastával, hlavné činnosti súvisiace s predmetom zákazky, ktoré počas tohto obdobia vykonával); • Praktické skúsenosti, zoznam projektov kľúčového odborníka (názov projektu /predmet plnenia, odberateľ/zamestnávateľ, opis predmetu plnenia/projektu, názov stavebných objektov v rámci predmetu plnenia projektu, obdobie roka mesiac realizácie od – do, kontaktné údaje odberateľa/ verejného obstarávateľa za účelom overenia realizácie plnenia/projektu sa odporúča uviesť link na webové sídlo (ak je to možné); • Prehlásenie o tom, že komunikuje v slovenskom alebo českom jazyku, ak je kľúčový odborník z inej krajiny ako Slovensko alebo Česká republika; • Podpis kľúčového odborníka. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy: • Uchádzač musí preukázať, že disponuje min. 2 kľúčovými odborníkmi, ktorí sa budú podieľať na plnení predmetu zákazky. • Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom kľúčových odborníkov, pričom verejný obstarávateľ požaduje, aby tieto podmienky účasti boli preukázané minimálne dvoma rôznymi osobami: Kľúčový odborník č. 1 Stavbyvedúci – 1 osoba s odborným zameraním pre inžinierske stavby v zmysle zákona č. 25/2025 Z. z. Stavebný zákon a o zmene a doplnení niektorých zákonov (Stavebný zákon)., ktorá predloží: • Platné osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky, resp. odborné osvedčenie so zameraním na inžinierske stavby v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. v zmysle ekvivalentného právneho predpisu. • Musí mať preukázateľnú odbornú prax aspoň pri dvoch stavbách, a to kanalizačných, vodovodných a/alebo iných potrubných systémov alebo preukázateľne na stavbách, ktorých súčasťou boli aj stavebné objekty vodovodov a/alebo kanalizácii a/alebo vsakovacích studní na pracovnej pozícii stavbyvedúci, alebo stavebný dozor. Kľúčový odborník č. 2 Špecialista pre zváranie plastov - osoba s odborným zameraním pre zváranie plastov, ktorá: • predloží platné osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky, resp. odborné osvedčenie so zameraním na zváranie plastov podľa STN EN ISO 13067 alebo iné ekvivalentné osvedčenie. • Preukáže odbornú prax v oblasti zvárania plastov (potrubné systémy) v trvaní minimálne 2 roky od vydania osvedčenia. • preukáže min. jednu skúsenosť s vyhotovením zváraného potrubia v dĺžke aspoň 200 m , rovnakého alebo väčšieho priemeru ako je 75 mm. Uchádzač môže použiť na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona využiť formulár „Príloha Výzvy č. 5_Pomôcka k PPÚ §34“ Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 § 40 ods. 8 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 zákona.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za uskutočnenie predmetu zákazky v EUR bez DPH (podľa Prílohy Výzvy č. 3A) – Návrh na plnenie kritérií). Uchádzač zároveň zadá v systéme IS EPVO v časti „Štruktúrované kritériá“ v rámci predkladania ponuky cenu z dokumentu s názvom „Návrh na plnenie kritérií - Celková cena za predmet zákazky bez DPH“ z Prílohy Výzvy č. 3A. Uchádzač musí k Návrhu na plnenie kritérií priložiť aj ocenený položkový výkaz výmer (podľa Prílohy Výzvy č. 3B_Výkaz výmer). Príloha Výzvy č. 3B sa predkladá vo formáte .pdf ako naskenovaný dokument podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača, alebo ním poverenou osobou, a vo formáte .excel s ocenenými všetkými položkami Výkazu výmer.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za uskutočnenie predmetu zákazky v EUR bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (MH Invest, s.r.o.)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (MH Invest, s.r.o.)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 04.09.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 04.09.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Všetky ponuky predložené v lehote na predkladanie ponúk sa otvoria naraz, po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk v IS EPVO. V rámci primeranej aplikácie zákona o verejnom obstarávaní vo väzbe na hospodárne a efektívne vynakladanie finančných prostriedkov, verejný obstarávateľ bude vyhodnocovať splnenie podmienok účasti u uchádzača s najnižšou celkovou cenou za uskutočnenie predmetu zákazky v EUR bez DPH (podľa Prílohy Výzvy č. 3– Návrh na plnenie kritérií), t. j. u uchádzača, ktorý sa umiestnil na predbežnom prvom mieste v poradí.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude neverejné, pričom sprístupnenie ponúk bude realizované funkcionalitou IS EPVO a uchádzačom bude zaslaná zápisnica z otvárania ponúk. Do procesu vyhodnocovania ponúk budú zaradené tie ponuky, ktoré obsahujú doklady/náležitosti uvedené v bode 17. tejto Výzvy a zároveň zodpovedajú požiadavkám a podmienkam uvedeným v tejto Výzve.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/540239
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/540239
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: EPVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (MH Invest, s.r.o.)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (MH Invest, s.r.o.)