„Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ - technologické zabezpečenie II

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ - technologické zabezpečenie II
Kód zákazky: 2025/BUŠINCE/02
Kód oznámenia: 13441 - WYT
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 42900000-5
Predpokladaná hodnota: 172 658,33 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 3.9.2025 10:00
Vyhlásenie: 18.8.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Bušince
Adresa: Železničná
99122 Bušince
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Železničná Bušince 99122 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodávka technologických strojov pre potreby verejného obstarávateľa. Predmet zákazky je rozdelený na časti, uchádzač môže predložiť ponuku na celý predmet zákazky alebo aj len na jeho časť/časti: Časť č. 1: „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ - technologické zabezpečenie - stroje (vysávač na lístie, traktorová kosačka so zberným košom, elektrické zberové komunálne vozidlo) Časť č. 2: „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ - technologické zabezpečenie - kontajnery (kontajnery na textil, skladový kontajner, veľkokapacitné kontajnery, kontajnery na biologicky rozložiteľný kuchynský odpad) Podrobné vymedzenie predmetu zákazky a bližšie podmienky plnenia (požiadavky na predmet zákazky) sú bližšie definované v súťažných podkladoch vrátane príloh súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ realizuje verejné obstarávanie v súlade s podmienkou uplatnenia zeleného verejného obstarávania zahrňujúce environmentálne charakteristiky pri realizácii stavebných prác pri dodržaní platnej legislatívy EÚ a SR, a to najmä základných zásad ako princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov a princíp transparentnosti. Verejný obstarávateľ stanovil v rámci opisu predmetu zákazky technického vybavenia konkrétne pre časť 1 predmetu zákazky „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ - technologické zabezpečenie - stroje environmentálny prvok pre nákup vozidla - elektrické zberového komunálne vozidlo.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1364332
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Bušince (ID: 59051)
  • Zákazka: „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ - technologické zabezpečenie II (ID: 540571)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 20a96046-1566-4143-a769-ad24cc9ac3ed
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Bušince
  • IČO: 00319236
  • DIČ: 2021243103
  • Adresa
  • Ulica: Železničná
  • Číslo: 4
  • Mesto: Bušince
  • PSČ: 99122
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: erika@cintula.sk
  • Telefónne číslo: +421911253880
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: INCITO s. r. o.
  • IČO: 55762727
  • Adresa
  • Ulica: M. Čulena
  • Číslo: 178/56
  • Mesto: Kláštor pod Znievom
  • PSČ: 038 43
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: erika@cintula.sk
  • Telefónne číslo: +421911253880
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Bušince)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5262
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 2025/BUŠINCE/02
  • Názov: „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ - technologické zabezpečenie II
  • Opis: Predmetom zákazky je dodávka technologických strojov pre potreby verejného obstarávateľa. Predmet zákazky je rozdelený na časti, uchádzač môže predložiť ponuku na celý predmet zákazky alebo aj len na jeho časť/časti: Časť č. 1: „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ - technologické zabezpečenie - stroje (vysávač na lístie, traktorová kosačka so zberným košom, elektrické zberové komunálne vozidlo) Časť č. 2: „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ - technologické zabezpečenie - kontajnery (kontajnery na textil, skladový kontajner, veľkokapacitné kontajnery, kontajnery na biologicky rozložiteľný kuchynský odpad) Podrobné vymedzenie predmetu zákazky a bližšie podmienky plnenia (požiadavky na predmet zákazky) sú bližšie definované v súťažných podkladoch vrátane príloh súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ realizuje verejné obstarávanie v súlade s podmienkou uplatnenia zeleného verejného obstarávania zahrňujúce environmentálne charakteristiky pri realizácii stavebných prác pri dodržaní platnej legislatívy EÚ a SR, a to najmä základných zásad ako princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov a princíp transparentnosti. Verejný obstarávateľ stanovil v rámci opisu predmetu zákazky technického vybavenia konkrétne pre časť 1 predmetu zákazky „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ - technologické zabezpečenie - stroje environmentálny prvok pre nákup vozidla - elektrické zberového komunálne vozidlo.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 172 658.33
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Rôzne strojové zariadenia na všeobecné a osobitné účely
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 34144900, 34144511, 16310000, 44613000, 44613400
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Železničná
  • Mesto: Bušince
  • PSČ: 99122
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Osobné postavenie - § 32 zákona o verejnom obstarávaní Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: 1. podľa § 32 ods. 1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, 2. podľa § 32 ods. 1 písm. f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač preukazuje splnenie vyžadovaných podmienok účasti spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO - doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, lebo verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy (§ 32 ods. 3 ZVO). Netýka sa subjektov so sídlom alebo miestom podnikania mimo Slovenskej republiky. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúce sa osobného postavenia určené verejným obstarávateľom. Ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte „pdf“ prípadne „jpg“. Ak uchádzač predkladá JED alebo čestné vyhlásenie, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte „pdf“ prípadne „jpg“ (ako tzv. SCAN dokumentu).
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Doplnenie k podmienkam účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť - § 34 zákona o verejnom obstarávaní Vyžaduje sa LEN pre Časť č. 1: „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ technologické zabezpečenie - stroje (vysávač na lístie, traktorová kosačka so zberným košom, elektrické zberové komunálne vozidlo) 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; Ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Uchádzač alebo záujemca nemôže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Zo zoznamu dodávok tovaru musí vyplývať, že záujemca v relevantnom období dodal tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v kumulatívnej hodnote min. 100 000,- EUR bez DPH alebo ekvivalent hodnoty v inej mene. Za dodávku tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky verejný obstarávateľ považuje dodávku elektrického komunálneho vozidla. Pod pojmom elektrické komunálne vozidlo verejný obstarávateľ rozumie vozidlo určené na vykonávanie úloh spojených s údržbou a prevádzkou verejných priestranstiev a infraštruktúry v obciach a mestách, ktoré sú špeciálne vybavené na zber a odvoz odpadu, čistenie komunikácií, údržbu zelene, zimnú údržbu, vozidlá na prepravu materiálu a iné činnosti súvisiace s verejnými službami. Prepočet cudzej meny na euro: V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v EUR, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v EUR prepočítanú kurzom zverejneným v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dňu zaslania Oznámenia na uverejnenie do Vestníka verejného obstarávania. Uchádzač v zozname dodávok tovaru uvedie všetky informácie potrebné na posúdenie splnenia podmienky účasti, a to najmä: (i) identifikáciu odberateľa, (ii) názov a stručný opis plnenia, (iii) lehotu dodania, (iv) zmluvnú cenu bez DPH a (v) kontaktné údaje na osobu na strane objednávateľa, u ktorej obstarávateľ môže predmetné údaje overiť. Pokiaľ v zozname referencií nie sú uvedené údaje v rozsahu alebo štruktúre potrebnej na posúdenie splnenia tejto podmienky účasti, uchádzač bližšie údaje k príslušnej referencii doplní do ponuky. V prípade, ak tovar realizoval uchádzač ako člen združenia skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba počet a finančný objem dodávaný ním samotným. V prípade ak uchádzač predkladá referenciu alebo dôkaz o dodaní tovaru, ktorého dodanie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť dodaného tovaru, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období (a len túto sumu uchádzač započíta do celkového súčtu dodaného tovaru). Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte „pdf“ prípadne „jpg“ (ako tzv. SCAN dokumentu).
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 2
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 2
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Časť č. 1: „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ - technologické zabezpečenie -stroje
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2025/BUŠINCE/02
  • Názov : Časť č. 1: „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ - technologické zabezpečenie -stroje
  • Opis: Predmetom zákazky je dodávka technologických strojov pre potreby verejného obstarávateľa. Predmet zákazky je rozdelený na časti, uchádzač môže predložiť ponuku na celý predmet zákazky alebo aj len na jeho časť/časti: Časť č. 1: „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ - technologické zabezpečenie - stroje (vysávač na lístie, traktorová kosačka so zberným košom, elektrické zberové komunálne vozidlo) Podrobné vymedzenie predmetu zákazky a bližšie podmienky plnenia (požiadavky na predmet zákazky) sú bližšie definované v súťažných podkladoch vrátane príloh súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ realizuje verejné obstarávanie v súlade s podmienkou uplatnenia zeleného verejného obstarávania zahrňujúce environmentálne charakteristiky pri realizácii stavebných prác pri dodržaní platnej legislatívy EÚ a SR, a to najmä základných zásad ako princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov a princíp transparentnosti. Verejný obstarávateľ stanovil v rámci opisu predmetu zákazky technického vybavenia konkrétne pre časť 1 predmetu zákazky „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ - technologické zabezpečenie - stroje environmentálny prvok pre nákup vozidla - elektrické zberového komunálne vozidlo.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 144 389.33
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Rôzne strojové zariadenia na všeobecné a osobitné účely
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 34144900, 34144511, 16310000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Zmierňovanie klimatických zmien
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Verejný obstarávateľ realizuje verejné obstarávanie v súlade s podmienkou uplatnenia zeleného verejného obstarávania zahrňujúce environmentálne charakteristiky pri realizácii stavebných prác pri dodržaní platnej legislatívy EÚ a SR, a to najmä základných zásad ako princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov a princíp transparentnosti. Verejný obstarávateľ stanovil v rámci opisu predmetu zákazky technického vybavenia konkrétne pre časť 1 predmetu zákazky „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ - technologické zabezpečenie - stroje environmentálny prvok pre nákup vozidla - elektrické zberového komunálne vozidlo.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Železničná
  • Mesto: Bušince
  • PSČ: 99122
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Vyžaduje sa LEN pre Časť č. 1: „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ technologické zabezpečenie - stroje (vysávač na lístie, traktorová kosačka so zberným košom, elektrické zberové komunálne vozidlo) 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; Ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Uchádzač alebo záujemca nemôže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Zo zoznamu dodávok tovaru musí vyplývať, že záujemca v relevantnom období dodal tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v kumulatívnej hodnote min. 100 000,- EUR bez DPH alebo ekvivalent hodnoty v inej mene. Za dodávku tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky verejný obstarávateľ považuje dodávku elektrického komunálneho vozidla. Pod pojmom elektrické komunálne vozidlo verejný obstarávateľ rozumie vozidlo určené na vykonávanie úloh spojených s údržbou a prevádzkou verejných priestranstiev a infraštruktúry v obciach a mestách, ktoré sú špeciálne vybavené na zber a odvoz odpadu, čistenie komunikácií, údržbu zelene, zimnú údržbu, vozidlá na prepravu materiálu a iné činnosti súvisiace s verejnými službami. Prepočet cudzej meny na euro: V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v EUR, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v EUR prepočítanú kurzom zverejneným v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dňu zaslania Oznámenia na uverejnenie do Vestníka verejného obstarávania. Uchádzač v zozname dodávok tovaru uvedie všetky informácie potrebné na posúdenie splnenia podmienky účasti, a to najmä: (i) identifikáciu odberateľa, (ii) názov a stručný opis plnenia, (iii) lehotu dodania, (iv) zmluvnú cenu bez DPH a (v) kontaktné údaje na osobu na strane objednávateľa, u ktorej obstarávateľ môže predmetné údaje overiť. Pokiaľ v zozname referencií nie sú uvedené údaje v rozsahu alebo štruktúre potrebnej na posúdenie splnenia tejto podmienky účasti, uchádzač bližšie údaje k príslušnej referencii doplní do ponuky. V prípade, ak tovar realizoval uchádzač ako člen združenia skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba počet a finančný objem dodávaný ním samotným. V prípade ak uchádzač predkladá referenciu alebo dôkaz o dodaní tovaru, ktorého dodanie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť dodaného tovaru, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období (a len túto sumu uchádzač započíta do celkového súčtu dodaného tovaru). Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte „pdf“ prípadne „jpg“ (ako tzv. SCAN dokumentu).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium Celková cena v EUR s DPH Celková cena za predmet zákazky v rozsahu v súlade s opisom predmetu zákazky uvedeným v časti B.1 týchto súťažných podkladov. Do predloženej cenovej ponuky musia byť započítané všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky. Celková cena za predmet zákazky bude uvedená v Prílohe č. 2 formulár cenovej ponuky. Pravidlá vyhodnotenia ponúk Hodnotenie jednotlivých ponúk uchádzačov je dané na základe predložených návrhov na plnenie kritérií, ktoré sú uvedené v ponukách uchádzačov. Poradie cenových ponúk a následne úspešnosť/neúspešnosť uchádzačov sa určí podľa výšky ceny uvedenej v návrhu v jednotlivých cenových ponukách. Verejný obstarávateľ zostaví vzostupné poradie cenových ponúk podľa výšky navrhovanej ceny. Prvý v poradí bude uchádzač, ktorý navrhne najnižšiu cenu. Ako druhý v poradí bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého cenová ponuka po vzájomnom porovnaní cien, bude druhá najnižšia. Poradie ostatných uchádzačov sa stanoví obdobne podľa výšky ceny uvedenej v jednotlivých ponukách. Vyhodnocovať ponuky sa budú pri každej časti zákazky samostatne.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 03.09.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 03.09.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk vykoná komisia, ktorá je zároveň komisiou k vyhodnoteniu, podľa § 52 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk sa uskutoční automaticky – elektronicky prostredníctvom elektronického nástroja IS EVO. Čas a dátum otvárania ponúk je uvedený vo výzve na predkladanie ponúk, resp. jej opráv (korigend). Otváranie ponúk je verejné a obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, otváranie ponúk bude prebiehať on-line sprístupnením (tzn. že ponuky v rozsahu možných poskytovaných informácií budú elektronicky sprístupnené uchádzačom v momente ich otvorenia komisiou) prostredníctvom portálu IS EVO. Pri otváraní ponúk bude komisia postupovať podľa § 52 ods. 2 a ods. 3 ZVO. Komisia prostredníctvom funkcionality IS EVO sprístupní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku informácie o počte predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom všetkých ponúk predložených v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu 20.1 tohto oddielu súťažných podkladov. Ostatné údaje uvedené v ponuke, vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejnia.
  • Miesto otvárania ponúk: https://www.isepvo.sk/
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/540571
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Obec Bušince)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Obec Bušince)
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: Časť č. 2: „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ - technologické zabezpečenie - kontajnery
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2025/BUŠINCE/02
  • Názov : Časť č. 2: „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ - technologické zabezpečenie - kontajnery
  • Opis: Predmetom zákazky je dodávka technologických strojov pre potreby verejného obstarávateľa. Predmet zákazky je rozdelený na časti, uchádzač môže predložiť ponuku na celý predmet zákazky alebo aj len na jeho časť/časti: Časť č. 2: „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ - technologické zabezpečenie - kontajnery (kontajnery na textil, skladový kontajner, veľkokapacitné kontajnery, kontajnery na biologicky rozložiteľný kuchynský odpad) Podrobné vymedzenie predmetu zákazky a bližšie podmienky plnenia (požiadavky na predmet zákazky) sú bližšie definované v súťažných podkladoch vrátane príloh súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ realizuje verejné obstarávanie v súlade s podmienkou uplatnenia zeleného verejného obstarávania zahrňujúce environmentálne charakteristiky pri realizácii stavebných prác pri dodržaní platnej legislatívy EÚ a SR, a to najmä základných zásad ako princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov a princíp transparentnosti.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 28 269.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Rôzne strojové zariadenia na všeobecné a osobitné účely
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 44613000, 44613400
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Zmierňovanie klimatických zmien
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Verejný obstarávateľ realizuje verejné obstarávanie v súlade s podmienkou uplatnenia zeleného verejného obstarávania zahrňujúce environmentálne charakteristiky pri realizácii stavebných prác pri dodržaní platnej legislatívy EÚ a SR, a to najmä základných zásad ako princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov a princíp transparentnosti.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Železničná
  • Mesto: Bušince
  • PSČ: 99122
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium Celková cena v EUR s DPH Celková cena za predmet zákazky v rozsahu v súlade s opisom predmetu zákazky uvedeným v časti B.1 týchto súťažných podkladov. Do predloženej cenovej ponuky musia byť započítané všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky. Celková cena za predmet zákazky bude uvedená v Prílohe č. 2 formulár cenovej ponuky. Pravidlá vyhodnotenia ponúk Hodnotenie jednotlivých ponúk uchádzačov je dané na základe predložených návrhov na plnenie kritérií, ktoré sú uvedené v ponukách uchádzačov. Poradie cenových ponúk a následne úspešnosť/neúspešnosť uchádzačov sa určí podľa výšky ceny uvedenej v návrhu v jednotlivých cenových ponukách. Verejný obstarávateľ zostaví vzostupné poradie cenových ponúk podľa výšky navrhovanej ceny. Prvý v poradí bude uchádzač, ktorý navrhne najnižšiu cenu. Ako druhý v poradí bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého cenová ponuka po vzájomnom porovnaní cien, bude druhá najnižšia. Poradie ostatných uchádzačov sa stanoví obdobne podľa výšky ceny uvedenej v jednotlivých ponukách. Vyhodnocovať ponuky sa budú pri každej časti zákazky samostatne.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 03.09.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 03.09.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk vykoná komisia, ktorá je zároveň komisiou k vyhodnoteniu, podľa § 52 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk sa uskutoční automaticky – elektronicky prostredníctvom elektronického nástroja IS EVO. Čas a dátum otvárania ponúk je uvedený vo výzve na predkladanie ponúk, resp. jej opráv (korigend). Otváranie ponúk je verejné a obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, otváranie ponúk bude prebiehať on-line sprístupnením (tzn. že ponuky v rozsahu možných poskytovaných informácií budú elektronicky sprístupnené uchádzačom v momente ich otvorenia komisiou) prostredníctvom portálu IS EVO. Pri otváraní ponúk bude komisia postupovať podľa § 52 ods. 2 a ods. 3 ZVO. Komisia prostredníctvom funkcionality IS EVO sprístupní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku informácie o počte predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom všetkých ponúk predložených v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu 20.1 tohto oddielu súťažných podkladov. Ostatné údaje uvedené v ponuke, vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejnia.
  • Miesto otvárania ponúk: https://www.isepvo.sk/
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/540571
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO