1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Časť č. 1: „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ - technologické zabezpečenie -stroje
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 2025/BUŠINCE/02
- Názov : Časť č. 1: „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ - technologické zabezpečenie -stroje
- Opis: Predmetom zákazky je dodávka technologických strojov pre potreby verejného obstarávateľa. Predmet zákazky je rozdelený na časti, uchádzač môže predložiť ponuku na celý predmet zákazky alebo aj len na jeho časť/časti: Časť č. 1: „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ - technologické zabezpečenie - stroje (vysávač na lístie, traktorová kosačka so zberným košom, elektrické zberové komunálne vozidlo) Podrobné vymedzenie predmetu zákazky a bližšie podmienky plnenia (požiadavky na predmet zákazky) sú bližšie definované v súťažných podkladoch vrátane príloh súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ realizuje verejné obstarávanie v súlade s podmienkou uplatnenia zeleného verejného obstarávania zahrňujúce environmentálne charakteristiky pri realizácii stavebných prác pri dodržaní platnej legislatívy EÚ a SR, a to najmä základných zásad ako princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov a princíp transparentnosti. Verejný obstarávateľ stanovil v rámci opisu predmetu zákazky technického vybavenia konkrétne pre časť 1 predmetu zákazky „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ - technologické zabezpečenie - stroje environmentálny prvok pre nákup vozidla - elektrické zberového komunálne vozidlo.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 144 389.33
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Rôzne strojové zariadenia na všeobecné a osobitné účely
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 34144900, 34144511, 16310000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Zmierňovanie klimatických zmien
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Verejný obstarávateľ realizuje verejné obstarávanie v súlade s podmienkou uplatnenia zeleného verejného obstarávania zahrňujúce environmentálne charakteristiky pri realizácii stavebných prác pri dodržaní platnej legislatívy EÚ a SR, a to najmä základných zásad ako princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov a princíp transparentnosti. Verejný obstarávateľ stanovil v rámci opisu predmetu zákazky technického vybavenia konkrétne pre časť 1 predmetu zákazky „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ - technologické zabezpečenie - stroje environmentálny prvok pre nákup vozidla - elektrické zberového komunálne vozidlo.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Železničná
- Mesto: Bušince
- PSČ: 99122
- Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Vyžaduje sa LEN pre Časť č. 1: „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ technologické zabezpečenie - stroje (vysávač na lístie, traktorová kosačka so zberným košom, elektrické zberové komunálne vozidlo) 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač preukáže svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; Ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Uchádzač alebo záujemca nemôže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1.: Zo zoznamu dodávok tovaru musí vyplývať, že záujemca v relevantnom období dodal tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v kumulatívnej hodnote min. 100 000,- EUR bez DPH alebo ekvivalent hodnoty v inej mene. Za dodávku tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky verejný obstarávateľ považuje dodávku elektrického komunálneho vozidla. Pod pojmom elektrické komunálne vozidlo verejný obstarávateľ rozumie vozidlo určené na vykonávanie úloh spojených s údržbou a prevádzkou verejných priestranstiev a infraštruktúry v obciach a mestách, ktoré sú špeciálne vybavené na zber a odvoz odpadu, čistenie komunikácií, údržbu zelene, zimnú údržbu, vozidlá na prepravu materiálu a iné činnosti súvisiace s verejnými službami. Prepočet cudzej meny na euro: V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v EUR, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v EUR prepočítanú kurzom zverejneným v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dňu zaslania Oznámenia na uverejnenie do Vestníka verejného obstarávania. Uchádzač v zozname dodávok tovaru uvedie všetky informácie potrebné na posúdenie splnenia podmienky účasti, a to najmä: (i) identifikáciu odberateľa, (ii) názov a stručný opis plnenia, (iii) lehotu dodania, (iv) zmluvnú cenu bez DPH a (v) kontaktné údaje na osobu na strane objednávateľa, u ktorej obstarávateľ môže predmetné údaje overiť. Pokiaľ v zozname referencií nie sú uvedené údaje v rozsahu alebo štruktúre potrebnej na posúdenie splnenia tejto podmienky účasti, uchádzač bližšie údaje k príslušnej referencii doplní do ponuky. V prípade, ak tovar realizoval uchádzač ako člen združenia skupiny dodávateľov, vyčísli a započíta iba počet a finančný objem dodávaný ním samotným. V prípade ak uchádzač predkladá referenciu alebo dôkaz o dodaní tovaru, ktorého dodanie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu iba za tú časť dodaného tovaru, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období (a len túto sumu uchádzač započíta do celkového súčtu dodaného tovaru). Predmetné doklady uchádzač predkladá v needitovateľnej forme vo formáte „pdf“ prípadne „jpg“ (ako tzv. SCAN dokumentu).
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium Celková cena v EUR s DPH Celková cena za predmet zákazky v rozsahu v súlade s opisom predmetu zákazky uvedeným v časti B.1 týchto súťažných podkladov. Do predloženej cenovej ponuky musia byť započítané všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky. Celková cena za predmet zákazky bude uvedená v Prílohe č. 2 formulár cenovej ponuky. Pravidlá vyhodnotenia ponúk Hodnotenie jednotlivých ponúk uchádzačov je dané na základe predložených návrhov na plnenie kritérií, ktoré sú uvedené v ponukách uchádzačov. Poradie cenových ponúk a následne úspešnosť/neúspešnosť uchádzačov sa určí podľa výšky ceny uvedenej v návrhu v jednotlivých cenových ponukách. Verejný obstarávateľ zostaví vzostupné poradie cenových ponúk podľa výšky navrhovanej ceny. Prvý v poradí bude uchádzač, ktorý navrhne najnižšiu cenu. Ako druhý v poradí bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého cenová ponuka po vzájomnom porovnaní cien, bude druhá najnižšia. Poradie ostatných uchádzačov sa stanoví obdobne podľa výšky ceny uvedenej v jednotlivých ponukách. Vyhodnocovať ponuky sa budú pri každej časti zákazky samostatne.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 03.09.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 03.09.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk vykoná komisia, ktorá je zároveň komisiou k vyhodnoteniu, podľa § 52 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk sa uskutoční automaticky – elektronicky prostredníctvom elektronického nástroja IS EVO. Čas a dátum otvárania ponúk je uvedený vo výzve na predkladanie ponúk, resp. jej opráv (korigend). Otváranie ponúk je verejné a obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, otváranie ponúk bude prebiehať on-line sprístupnením (tzn. že ponuky v rozsahu možných poskytovaných informácií budú elektronicky sprístupnené uchádzačom v momente ich otvorenia komisiou) prostredníctvom portálu IS EVO. Pri otváraní ponúk bude komisia postupovať podľa § 52 ods. 2 a ods. 3 ZVO. Komisia prostredníctvom funkcionality IS EVO sprístupní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku informácie o počte predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom všetkých ponúk predložených v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu 20.1 tohto oddielu súťažných podkladov. Ostatné údaje uvedené v ponuke, vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejnia.
- Miesto otvárania ponúk: https://www.isepvo.sk/
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/540571
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Obec Bušince)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Obec Bušince)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Časť č. 2: „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ - technologické zabezpečenie - kontajnery
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 2025/BUŠINCE/02
- Názov : Časť č. 2: „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ - technologické zabezpečenie - kontajnery
- Opis: Predmetom zákazky je dodávka technologických strojov pre potreby verejného obstarávateľa. Predmet zákazky je rozdelený na časti, uchádzač môže predložiť ponuku na celý predmet zákazky alebo aj len na jeho časť/časti: Časť č. 2: „Zlepšenie efektivity zberu a zvýšenie množstva vytriedených odpadov v obci Bušince“ - technologické zabezpečenie - kontajnery (kontajnery na textil, skladový kontajner, veľkokapacitné kontajnery, kontajnery na biologicky rozložiteľný kuchynský odpad) Podrobné vymedzenie predmetu zákazky a bližšie podmienky plnenia (požiadavky na predmet zákazky) sú bližšie definované v súťažných podkladoch vrátane príloh súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ realizuje verejné obstarávanie v súlade s podmienkou uplatnenia zeleného verejného obstarávania zahrňujúce environmentálne charakteristiky pri realizácii stavebných prác pri dodržaní platnej legislatívy EÚ a SR, a to najmä základných zásad ako princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov a princíp transparentnosti.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 28 269.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Rôzne strojové zariadenia na všeobecné a osobitné účely
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 44613000, 44613400
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Zmierňovanie klimatických zmien
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Verejný obstarávateľ realizuje verejné obstarávanie v súlade s podmienkou uplatnenia zeleného verejného obstarávania zahrňujúce environmentálne charakteristiky pri realizácii stavebných prác pri dodržaní platnej legislatívy EÚ a SR, a to najmä základných zásad ako princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov a princíp transparentnosti.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Železničná
- Mesto: Bušince
- PSČ: 99122
- Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Súťažné podmienky
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium Celková cena v EUR s DPH Celková cena za predmet zákazky v rozsahu v súlade s opisom predmetu zákazky uvedeným v časti B.1 týchto súťažných podkladov. Do predloženej cenovej ponuky musia byť započítané všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky. Celková cena za predmet zákazky bude uvedená v Prílohe č. 2 formulár cenovej ponuky. Pravidlá vyhodnotenia ponúk Hodnotenie jednotlivých ponúk uchádzačov je dané na základe predložených návrhov na plnenie kritérií, ktoré sú uvedené v ponukách uchádzačov. Poradie cenových ponúk a následne úspešnosť/neúspešnosť uchádzačov sa určí podľa výšky ceny uvedenej v návrhu v jednotlivých cenových ponukách. Verejný obstarávateľ zostaví vzostupné poradie cenových ponúk podľa výšky navrhovanej ceny. Prvý v poradí bude uchádzač, ktorý navrhne najnižšiu cenu. Ako druhý v poradí bude vyhodnotený ten uchádzač, ktorého cenová ponuka po vzájomnom porovnaní cien, bude druhá najnižšia. Poradie ostatných uchádzačov sa stanoví obdobne podľa výšky ceny uvedenej v jednotlivých ponukách. Vyhodnocovať ponuky sa budú pri každej časti zákazky samostatne.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 03.09.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 03.09.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk vykoná komisia, ktorá je zároveň komisiou k vyhodnoteniu, podľa § 52 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk sa uskutoční automaticky – elektronicky prostredníctvom elektronického nástroja IS EVO. Čas a dátum otvárania ponúk je uvedený vo výzve na predkladanie ponúk, resp. jej opráv (korigend). Otváranie ponúk je verejné a obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, otváranie ponúk bude prebiehať on-line sprístupnením (tzn. že ponuky v rozsahu možných poskytovaných informácií budú elektronicky sprístupnené uchádzačom v momente ich otvorenia komisiou) prostredníctvom portálu IS EVO. Pri otváraní ponúk bude komisia postupovať podľa § 52 ods. 2 a ods. 3 ZVO. Komisia prostredníctvom funkcionality IS EVO sprístupní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku informácie o počte predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom všetkých ponúk predložených v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu 20.1 tohto oddielu súťažných podkladov. Ostatné údaje uvedené v ponuke, vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejnia.
- Miesto otvárania ponúk: https://www.isepvo.sk/
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/540571
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO