PROJEKČNÉ SLUŽBY, INŽINIERING A STAVEBNO-TECHNOLOGICKÝ DOZOR PRE TECHNOLOGICKÝ PARK OLO

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: PROJEKČNÉ SLUŽBY, INŽINIERING A STAVEBNO-TECHNOLOGICKÝ DOZOR PRE TECHNOLOGICKÝ PARK OLO
Kód zákazky:
Kód oznámenia: 13602 - MRS
Postup: Rokovacie konanie so zverejnením
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71314000-2
Predpokladaná hodnota: 2 985 488,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk:
Vyhlásenie: 20.8.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Ivanská cesta
82104 Bratislava
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Ivanská cesta Bratislava 82104 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poskytovanie komplexných projekčných služieb, služieb inžinieringu a výkon stavebno-technického dozora pri realizácií projektu: „Technologický park OLO“ (ďalej len ako “Stavby” alebo “Projektu”) formou expertnej podpory investorovi pri realizácií Projektu, smerujúcej k dosiahnutiu najvyššej možnej kvality a efektivity Stavby a jej následnej prevádzke. Budúci dodávateľ bude svojou činnosťou prispievať / smerovať vždy v snahe o čo najefektívnejšie riešenie z hľadiska Stavby, mimo iné prostredníctvom toho, že bude projekčnú prípravu a realizáciu Stavby aktívne koordinovať z pozície výkonu stavebno-technického dozoru investora, bude schopný vyhľadávať riziká spojené s výstavbou a účinne im predchádzať, bude zodpovedným spôsobom posudzovať a riešiť zmeny Stavby, bude investorovi zodpovedajúcim spôsobom a v zodpovedajúcom rozsahu poskytovať informácie o priebehu prípravy a realizácie Stavby. Pre poskytovanie plnenia využije osoby so zodpovedajúcim vzdelaním, skúsenosťami, platnými oprávneniami a manažérskymi vedomosťami. Samotné plnenie/poskytovanie služieb bude prebiehať v 6 etapách, 7.etapa predstavuje opčné plnenie, ktoré spol. OLO, a.s. môže, avšak nemusí žiadať: -- Etapa č. 1 - Príprava dokumentácie v rozsahu potrebnom pre získanie rozhodnutia o stavebnom zámere, zastupovanie investora pri komunikácií s úradmi v procese získavania potrebných povolení a získanie kladného rozhodnutia o stavebnom zámere, príprava projektu stavby a zabezpečenie získania overenia projektu stavby, poskytovanie poradenských a konzultačných služieb investorovi pri príprave verejného obstarávania a príprava tendrovej dokumentácie; Poskytovanie poradenských a konzultačných služieb investorovi pri príprave verejného obstarávania na výber generálneho zhotoviteľa Stavby a príprava tendrovej dokumentácie; -- Etapa č. 2 – Participácia na verejnom obstarávaní generálneho zhotoviteľa stavby Design & Build; -- Etapa č. 3 – Kontrola a schvaľovanie realizačnej dokumentácie stavby (RDS)  predloženej generálnym zhotoviteľom stavby vo fázach projektovania vykonávacieho projektu (VPP) a dokumentácie organizačných / technických / technologických / kontrolných postupov generálneho zhotoviteľa stavby pre účely stavby (RD); -- Etapa č. 4 – Výkon stavebno-technického dozoru stavebníka nad realizáciou stavby, výkon nezávislej odbornej technickej kontroly a činnosť koordinátora bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci; -- Etapa č. 5 - Kontrola a schvaľovanie sprievodnej technickej dokumentácie (STD) / prevádzkovej dokumentácie (PDS)  predloženej generálnym zhotoviteľom stavby a kontrola a schvaľovanie  realizačnej dokumentácie stavby (RDS) predloženej generálnym zhotoviteľom stavby vo fázach projektovania  DSZ; -- Etapa č. 6 - Dohľad nad pomontážnymi čistiacimi operáciami, funkčnými skúškami, uvedením zariadení Stavby do trvalej prevádzky a optimalizáciou technológie, aktívna participácia pri preberaní diela od generálneho zhotoviteľa stavby; -- Etapa č. 7 - Poradenstvo a technická podpora počas prvých troch rokov prevádzky. Spol. OLO, a.s. spracovala opis predmetu zákazky v uvedených dokumentoch, ktoré sú prílohou súťažných podkladov. Rozsah činností v jednotlivých etapách a zmluvné podmienky budú predmetom rokovaní (ich konkretizovanie/doplnenie a pod). Definitívna verzia týchto dokumentov bude prílohou výzvy na predkladanie konečných ponúk. Spol. OLO, a.s dôrazne žiada dodávateľov, aby sa s týmito dokumentmi riadne oboznámili už v čase predkladania žiadostí o účasť alebo najneskôr v čase predkladania základných ponúk: - Opis predmet zákazky - Dokumenty k povoľovaciemu konaniu EIA - BIOGAS AND COMPOSTING FACILITY & SORTING PLANT CONCEPT STUDY - EIR k BIM vrátane šablóny BEP; Šablóna BEP bude predmetom pripomienkovanie v základnej ponuke a následne sa bude predkladať v konečnej ponuke tzv. Ponukový BEP (vid kap. X. SP) a k podpisu zmluvy tzv. Zmluvný BEP (viď kap. XV. SP). - Zmluva o poskytovaní služieb a výkone činností manažéra stavby „Projekčné služby, inžiniering a stavebno-technologický dozor pre Technologický park OLO“ (ďalej aj ako „Zmluva“).

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1362755
1. Základné údaje
  • Organizácia: Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s. (ID: 97805)
  • Zákazka: PROJEKČNÉ SLUŽBY, INŽINIERING A STAVEBNO-TECHNOLOGICKÝ DOZOR PRE TECHNOLOGICKÝ PARK OLO (ID: 539554)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: d10a1cee-7df4-4100-8141-5b95c2420d61
  • Identifikátor verzie oznámenia: a801a77d-acb0-4d64-90c3-39b6ed38d75a
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.13
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Internetová adresa (URL): www.uvo.gov.sk
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
  • IČO: 00681300
  • DIČ: 2020318256
  • Adresa
  • Ulica: Ivanská cesta
  • Číslo: 22
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 82104
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: turcanova@apuen.sk
  • Telefónne číslo: 0908225248
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejný podnik
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6823
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Názov: PROJEKČNÉ SLUŽBY, INŽINIERING A STAVEBNO-TECHNOLOGICKÝ DOZOR PRE TECHNOLOGICKÝ PARK OLO
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie komplexných projekčných služieb, služieb inžinieringu a výkon stavebno-technického dozora pri realizácií projektu: „Technologický park OLO“ (ďalej len ako “Stavby” alebo “Projektu”) formou expertnej podpory investorovi pri realizácií Projektu, smerujúcej k dosiahnutiu najvyššej možnej kvality a efektivity Stavby a jej následnej prevádzke. Budúci dodávateľ bude svojou činnosťou prispievať / smerovať vždy v snahe o čo najefektívnejšie riešenie z hľadiska Stavby, mimo iné prostredníctvom toho, že bude projekčnú prípravu a realizáciu Stavby aktívne koordinovať z pozície výkonu stavebno-technického dozoru investora, bude schopný vyhľadávať riziká spojené s výstavbou a účinne im predchádzať, bude zodpovedným spôsobom posudzovať a riešiť zmeny Stavby, bude investorovi zodpovedajúcim spôsobom a v zodpovedajúcom rozsahu poskytovať informácie o priebehu prípravy a realizácie Stavby. Pre poskytovanie plnenia využije osoby so zodpovedajúcim vzdelaním, skúsenosťami, platnými oprávneniami a manažérskymi vedomosťami. Samotné plnenie/poskytovanie služieb bude prebiehať v 6 etapách, 7.etapa predstavuje opčné plnenie, ktoré spol. OLO, a.s. môže, avšak nemusí žiadať: -- Etapa č. 1 - Príprava dokumentácie v rozsahu potrebnom pre získanie rozhodnutia o stavebnom zámere, zastupovanie investora pri komunikácií s úradmi v procese získavania potrebných povolení a získanie kladného rozhodnutia o stavebnom zámere, príprava projektu stavby a zabezpečenie získania overenia projektu stavby, poskytovanie poradenských a konzultačných služieb investorovi pri príprave verejného obstarávania a príprava tendrovej dokumentácie; Poskytovanie poradenských a konzultačných služieb investorovi pri príprave verejného obstarávania na výber generálneho zhotoviteľa Stavby a príprava tendrovej dokumentácie; -- Etapa č. 2 – Participácia na verejnom obstarávaní generálneho zhotoviteľa stavby Design & Build; -- Etapa č. 3 – Kontrola a schvaľovanie realizačnej dokumentácie stavby (RDS)  predloženej generálnym zhotoviteľom stavby vo fázach projektovania vykonávacieho projektu (VPP) a dokumentácie organizačných / technických / technologických / kontrolných postupov generálneho zhotoviteľa stavby pre účely stavby (RD); -- Etapa č. 4 – Výkon stavebno-technického dozoru stavebníka nad realizáciou stavby, výkon nezávislej odbornej technickej kontroly a činnosť koordinátora bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci; -- Etapa č. 5 - Kontrola a schvaľovanie sprievodnej technickej dokumentácie (STD) / prevádzkovej dokumentácie (PDS)  predloženej generálnym zhotoviteľom stavby a kontrola a schvaľovanie  realizačnej dokumentácie stavby (RDS) predloženej generálnym zhotoviteľom stavby vo fázach projektovania  DSZ; -- Etapa č. 6 - Dohľad nad pomontážnymi čistiacimi operáciami, funkčnými skúškami, uvedením zariadení Stavby do trvalej prevádzky a optimalizáciou technológie, aktívna participácia pri preberaní diela od generálneho zhotoviteľa stavby; -- Etapa č. 7 - Poradenstvo a technická podpora počas prvých troch rokov prevádzky. Spol. OLO, a.s. spracovala opis predmetu zákazky v uvedených dokumentoch, ktoré sú prílohou súťažných podkladov. Rozsah činností v jednotlivých etapách a zmluvné podmienky budú predmetom rokovaní (ich konkretizovanie/doplnenie a pod). Definitívna verzia týchto dokumentov bude prílohou výzvy na predkladanie konečných ponúk. Spol. OLO, a.s dôrazne žiada dodávateľov, aby sa s týmito dokumentmi riadne oboznámili už v čase predkladania žiadostí o účasť alebo najneskôr v čase predkladania základných ponúk: - Opis predmet zákazky - Dokumenty k povoľovaciemu konaniu EIA - BIOGAS AND COMPOSTING FACILITY & SORTING PLANT CONCEPT STUDY - EIR k BIM vrátane šablóny BEP; Šablóna BEP bude predmetom pripomienkovanie v základnej ponuke a následne sa bude predkladať v konečnej ponuke tzv. Ponukový BEP (vid kap. X. SP) a k podpisu zmluvy tzv. Zmluvný BEP (viď kap. XV. SP). - Zmluva o poskytovaní služieb a výkone činností manažéra stavby „Projekčné služby, inžiniering a stavebno-technologický dozor pre Technologický park OLO“ (ďalej aj ako „Zmluva“).
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 2 985 488
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Energetika a súvisiace služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 51100000, 71241000, 71244000, 71248000, 71251000, 71310000, 71315300, 71317200, 71320000, 71322100, 71323000, 71541000, 48151000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom realizácie diela bude Lieskovská ulica, Bratislava; časť služieb (najmä I. etapu) bude dodávateľ oprávnený poskytovať z miesta svojho sídla, resp. miesta kancelárie.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Spôsob zverejnenia dôvodov na vylúčenie
  • Forma zverejnenia dôvodov na vylúčenie : Súťažné podklady
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Rokovacie konanie so zverejnením výzvy na súťaž/súťažné obstarávanie s rokovacím konaním
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: PROJEKČNÉ SLUŽBY, INŽINIERING A STAVEBNO-TECHNOLOGICKÝ DOZOR PRE TECHNOLOGICKÝ PARK OLO
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : PROJEKČNÉ SLUŽBY, INŽINIERING A STAVEBNO-TECHNOLOGICKÝ DOZOR PRE TECHNOLOGICKÝ PARK OLO
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie komplexných projekčných služieb, služieb inžinieringu a výkon stavebno-technického dozora pri realizácií projektu: „Technologický park OLO“ (ďalej len ako “Stavby” alebo “Projektu”) formou expertnej podpory investorovi pri realizácií Projektu, smerujúcej k dosiahnutiu najvyššej možnej kvality a efektivity Stavby a jej následnej prevádzke. Budúci dodávateľ bude svojou činnosťou prispievať / smerovať vždy v snahe o čo najefektívnejšie riešenie z hľadiska Stavby, mimo iné prostredníctvom toho, že bude projekčnú prípravu a realizáciu Stavby aktívne koordinovať z pozície výkonu stavebno-technického dozoru investora, bude schopný vyhľadávať riziká spojené s výstavbou a účinne im predchádzať, bude zodpovedným spôsobom posudzovať a riešiť zmeny Stavby, bude investorovi zodpovedajúcim spôsobom a v zodpovedajúcom rozsahu poskytovať informácie o priebehu prípravy a realizácie Stavby. Pre poskytovanie plnenia využije osoby so zodpovedajúcim vzdelaním, skúsenosťami, platnými oprávneniami a manažérskymi vedomosťami. Samotné plnenie/poskytovanie služieb bude prebiehať v 6 etapách, 7.etapa predstavuje opčné plnenie, ktoré spol. OLO, a.s. môže, avšak nemusí žiadať: -- Etapa č. 1 - Príprava dokumentácie v rozsahu potrebnom pre získanie rozhodnutia o stavebnom zámere, zastupovanie investora pri komunikácií s úradmi v procese získavania potrebných povolení a získanie kladného rozhodnutia o stavebnom zámere, príprava projektu stavby a zabezpečenie získania overenia projektu stavby, poskytovanie poradenských a konzultačných služieb investorovi pri príprave verejného obstarávania a príprava tendrovej dokumentácie; Poskytovanie poradenských a konzultačných služieb investorovi pri príprave verejného obstarávania na výber generálneho zhotoviteľa Stavby a príprava tendrovej dokumentácie; -- Etapa č. 2 – Participácia na verejnom obstarávaní generálneho zhotoviteľa stavby Design & Build; -- Etapa č. 3 – Kontrola a schvaľovanie realizačnej dokumentácie stavby (RDS)  predloženej generálnym zhotoviteľom stavby vo fázach projektovania vykonávacieho projektu (VPP) a dokumentácie organizačných / technických / technologických / kontrolných postupov generálneho zhotoviteľa stavby pre účely stavby (RD); -- Etapa č. 4 – Výkon stavebno-technického dozoru stavebníka nad realizáciou stavby, výkon nezávislej odbornej technickej kontroly a činnosť koordinátora bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci; -- Etapa č. 5 - Kontrola a schvaľovanie sprievodnej technickej dokumentácie (STD) / prevádzkovej dokumentácie (PDS)  predloženej generálnym zhotoviteľom stavby a kontrola a schvaľovanie  realizačnej dokumentácie stavby (RDS) predloženej generálnym zhotoviteľom stavby vo fázach projektovania  DSZ; -- Etapa č. 6 - Dohľad nad pomontážnymi čistiacimi operáciami, funkčnými skúškami, uvedením zariadení Stavby do trvalej prevádzky a optimalizáciou technológie, aktívna participácia pri preberaní diela od generálneho zhotoviteľa stavby; -- Etapa č. 7 - Poradenstvo a technická podpora počas prvých troch rokov prevádzky. Spol. OLO, a.s. spracovala opis predmetu zákazky v uvedených dokumentoch, ktoré sú prílohou súťažných podkladov. Rozsah činností v jednotlivých etapách a zmluvné podmienky budú predmetom rokovaní (ich konkretizovanie/doplnenie a pod). Definitívna verzia týchto dokumentov bude prílohou výzvy na predkladanie konečných ponúk. Spol. OLO, a.s dôrazne žiada dodávateľov, aby sa s týmito dokumentmi riadne oboznámili už v čase predkladania žiadostí o účasť alebo najneskôr v čase predkladania základných ponúk: - Opis predmet zákazky - Dokumenty k povoľovaciemu konaniu EIA - BIOGAS AND COMPOSTING FACILITY & SORTING PLANT CONCEPT STUDY - EIR k BIM vrátane šablóny BEP; Šablóna BEP bude predmetom pripomienkovanie v základnej ponuke a následne sa bude predkladať v konečnej ponuke tzv. Ponukový BEP (vid kap. X. SP) a k podpisu zmluvy tzv. Zmluvný BEP (viď kap. XV. SP) - Zmluva o poskytovaní služieb. Spol. OLO, a.s. akceptuje žiadosť o účasť od každého dodávateľa, ktorý preukáže splnenie podmienok účasti stanovených v prílohe Súťažných podkladov. Forma a spôsob preukázania stanovených podmienok účasti je popísaná v danej prílohe pri každej podmienke účasti. Výsledkom tejto súťaže bude uzatvorenie Zmluvy o poskytovaní služieb a výkone činností manažéra stavby „Projekčné služby, inžiniering a stavebno-technologický dozor pre technologický park OLO“. Zmluva bude uzatvorená s jedným dodávateľom, resp. so skupinou dodávateľov, ktorých konečná ponuka bude spol. OLO, a.s. prijatá. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi, výzvou na predloženie konečných ponúk a s konečnou ponukou predloženou úspešným uchádzačom.
  • Druh zákazky: Služby
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 985 488.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Energetika a súvisiace služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 51100000, 71241000, 71244000, 71248000, 71251000, 71310000, 71315300, 71317200, 71320000, 71322100, 71323000, 71541000, 48151000
  • Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
  • Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania – iné: Neznámy
  • Obnovenie zmluvy
  • Opis opcií: Opčné plnenie, ktoré spol. OLO, a.s. môže, avšak nemusí žiadať: Poradenstvo a technická podpora počas prvých troch rokov prevádzky.
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Spôsob zverejnenia podmienok účasti
  • Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  • Informácie o obmedzenom počte záujemcov
  • Postup prebieha v po sebe nasledujúcich fázach. V každej fáze môžu byť niektorí záujemcovia vylúčení: áno
  • Minimálny počet záujemcov, ktorí budú pozvaní do druhej fázy postupu: 3
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky uchádzačov budú hodnotené na základe najlepšieho pomeru ceny a kvality, pričom cena bude jedným z hodnotených kritérií a kvalita bude druhým z hodnotených kritérií: • Kritériom K1 je celková cena uchádzača za poskytnutie služby v rozsahu realizácie Etapy 1 až Etapy 6 vyjadrená v EUR bez DPH, zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Uchádzač do Prílohy č. 2 súťažných podkladov uvedie celkovú cenu za poskytnutie služby v rozsahu Etapy 1 (úkolová odmena za splnenie danej etapy) a jednotkové ceny za nasadenie jednotlivých odborníkov v Etapách 2 až 6 vyjadrené v EUR bez DPH. Uchádzač nemôže meniť stanovené nasadenie jednotlivých odborníkov v etapách 2 až 6. Celková cena uchádzača (vo vzorci nižšie označená ako “P”), ktorá je predmetom kritériá K1, je vyjadrená ako súčet úkolovej odmeny za realizáciu E1 a súčet celkových cien za realizáciu E2 až E6 (celková cena za realizáciu E2 až E6 sa vypočíta ako súčin ponúknutých jednotkových cien (osobohodina) za nasadenie odborníkov x stanovené nasadenie odborníkov v jednotlivých etapách). Navrhované ceny musia zahŕňať všetky náklady uchádzača, ktoré súvisia, resp. vzniknú v súvislosti s daným plnením predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že cena za realizáciu E1 nesmie presiahnuť 1/3 celkovej ceny za realizáciu E1 až E6. V prípade nedodržania tohto pravidla bude ponuka uchádzača vylúčená pre nesúlad s podmienkami súťažných podkladov.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium K1 – celková cena uchádzača za poskytnutie služby v rozsahu realizácie Etapy 1 až Etapy 6
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky uchádzačov budú hodnotené na základe najlepšieho pomeru ceny a kvality, pričom cena bude jedným z hodnotených kritérií a kvalita bude druhým z hodnotených kritérií: • Kritériom K2 je uznaná kvalita osôb určených na plnenie zmluvy Kritérium K2 sa skladá z 2 podkritérií: K2 = Ks + Kv, pričom: Ks predstavuje “Uznanú kvalitu predchádzajúcich skúseností osôb určených na plnenie zmluvy” (maximálny možný počet bodov 90) Kv predstavuje “Vlastnosti a schopnosti Projektového manažéra” (maximálny možný počet bodov 10) Pravidlá uplatnenia podkritéria Ks: Uznaná kvalita predchádzajúcich skúsenosti osôb určených na plnenie zmluvy Predmetom tohto kvalitatívneho hodnotenia budú skúseností týchto osôb /kľúčových odborníkov určených na plnenie zmluvy (uchádzač v ponuke určí len 1 osobu na danú pozíciu): 1. Projektový manažér - tím líder – 5 hodnotených skúseností; 2. Hlavný inžinier projektu – 5 hodnotených skúseností; 3. Zástupca hlavného inžiniera projektu – 5 hodnotených skúseností; 4. Expert na strojnú časť a chemicko – technologické anaeróbne procesy – 3 hodnotené skúseností; 5. Expert na technológie triedenia odpadu – 3 hodnotené skúseností; (spolu označení ako „Kvalitatívne hodnotení kľúčoví odborníci“) Uchádzač za každého Kvalitatívne hodnoteného kľúčového odborníka v Základnej ponuke predloží: 1. Projektový manažér - tím líder– referenčné listy k najviac piatim (5) skúsenostiam na hodnotenie; 2. Hlavný inžinier projektu – referenčné listy k najviac piatim (5) skúsenostiam na hodnotenie; 3. Zástupca hlavného inžiniera projektu - referenčné listy k najviac piatim (5) skúsenostiam na hodnotenie; 4. Expert na strojnú časť a chemicko-technologické anaeróbne procesy - referenčné listy k najviac trom (3) skúsenostiam na hodnotenie; 5. Expert na technológie triedenia odpadu - referenčné listy k najviac trom (3) skúsenostiam na hodnotenie, v ktorých podrobne popíše danú skúsenosť /projekt daného kľúčového odborníka, na ktorej sa osobne podieľal. Pre posudzovanie danej skúsenosti sa vyžaduje, aby daný kľúčový odborník uspokojivo splnil zadanú úlohu, za ktorú bol zodpovedný (uspokojivé splnenie zadanej úlohy potvrdí odberateľ, ktorý vykonanú úlohu preberal). Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch, ako aj tabuľka prideľovania bodov za posudzované skúseností (Kontrolný list hodnotenia ponuky) je osobitnou prílohou Súťažných podkladov.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom K2 je uznaná kvalita osôb určených na plnenie zmluvy.
  • Komplikované kritérium na vyhodnotenie ponúk: Hodnotenie kritéria K1: Uchádzačom budú body za splnenie kritéria K1 pridelené podľa vzorca (tzv. parabolický vzorec) uvedeného v prílohe súťažných podkladov. Pravidlá uplatnenia podkritériá Kv: Vlastnosti a schopnosti Projektového manažéra V rámci podkritéria „Vlastnosti a schopnosti Projektového manažéra“ bude na základe priameho rozhovoru medzi menovaniu subkomisiou a Projektovým manažérom hodnotené, či má základné predpoklady a individuálne vlastnosti a schopnosti uvedené v kontrolnom liste tohto podkritériá. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch, ako aj tabuľka prideľovania bodov za posudzované skúseností (Kontrolný list hodnotenia ponuky) je osobitnou prílohou Súťažných podkladov.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Spol. OLO, a.s. umožňuje účasť na výberovom konaní skupine dodávateľov v zmysle § 37 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Používaním pojmu „uchádzač“ v súťažných podkladov sa myslí/zahŕňa aj pojem skupina dodávateľov. V prípade, ak sa výberového konania zúčastní skupina dodávateľov, resp. ak skupina dodávateľov predloží žiadosť o účasť, uvedie to vo svojej žiadosti na samostatnom liste, ktorý bude podpísaný oprávnenými zástupcami všetkých členov skupiny. V tomto liste zároveň určia (splnomocnia) spomedzi seba jedného člena skupiny, s ktorým bude obstarávateľ komunikovať a ktorý bude zastupovať všetkých členov skupiny v celom procese tohto výberového konania. Tento splnomocnený člen skupiny sa zaregistruje v systéme Josephine a predloží žiadosť o účasť za všetkých členov skupiny. Obstarávateľ bude komunikovať prostredníctvom systému Josephine len s určeným členom, a nie so všetkými členmi skupiny. V prípade, že táto skupina dodávateľov bude úspešným uchádzačom, spol. OLO, a.s. bude pred uzavretím zmluvy od tohto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby všetci členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili medzi sebou právny vzťah podľa slovenského právneho poriadku, napr. podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení – zmluva o združení, resp. obdobný právny vzťah podľa relevantných ustanovení súkromného práva. Jednotliví členovia skupiny budú zaviazaní spoločne a nerozdielne. Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia (resp. inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) musí byť jasné a zrejmé, ktorý člen skupiny dodávateľov je oprávnený za skupinu dodávateľov konať, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. Originál alebo úradne overenú kópiu tejto zmluvy, resp. dokumentácie preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov, musí úspešný uchádzač poskytnúť spol. OLO, a.s. najneskôr k momentu uzatvárania zmluvy.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehoty
  • Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (dátum): 16.09.2025
  • Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (čas): 13:00
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka základnej ponuky sa nevyžaduje. Spol. OLO, a.s. si vyhradzuje právo s podaním konečnej ponuky žiadať zloženie aj zábezpeky konečnej ponuky v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní. Podmienky, výška zábezpeky a viazanosť ponuky budú uvedené vo výzve na predkladanie konečnej ponuky.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/69769/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/539554
  • Označenie dokumentu/zákazky: Základné súťažné podklady: dostupné tu: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/69769/summary
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Josephine: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/69769/summary
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)