1. Základné údaje 
 
  2. Organizácie 
 
  3. Kupujúci a poskytovateľ služieb 
 
  4. Postup 
 
  5. Časti 
 
 
 -  
  
    5.1 Informácie o časti 
  
  
 -  
  
    5.1.1 Časť 
  
  
 - Názov: Tlač, obálkovanie a podanie hromadných zásielok a zber a podanie dennej pošty
  
 -  
  
    Účel 
  
  
 -  
  
    Opis časti 
  
  
 - Referenčné číslo: 536139
  
 - Názov : Tlač, obálkovanie a podanie hromadných zásielok a zber a podanie dennej pošty
  
 - Opis: Predmetom zákazky je: (i) tlač, obálkovanie a podanie hromadných zásielok, ktoré pozostáva z prevzatia vstupných dát vo forme elektronických dokumentov, tlače dokumentov zo vstupných dát, vkladania vytlačených dokumentov do obálok - obálkovania a z distribúcie a doručenia vytlačených dokumentov zákazníkom obstarávateľa prostredníctvom registrovaného poštového podniku; a (ii) zber a podanie dennej pošty spracovanej obstarávateľom, ktoré pozostáva z: (ii.i) denného preberania dennej pošty spracovanej obstarávateľom z pracoviska obstarávateľa Prešovská 48, 826 46 Bratislava a z distribúcie a doručenia zásielok dennej pošty adresátom prostredníctvom registrovaného poštového podniku; a (ii.ii) preberania internej pošty obstarávateľa a jej doručovania medzi pracoviskami obstarávateľa Prešovská 48, 826 46 Bratislava - Kontaktné centrum OC Central, Metodova 6, 821 08 Bratislava - Kontaktné centrum OC Plus, Holubyho 28, 902 01 Pezinok - Kontaktné centrum Senica, Hurbanova 2827/2A, 905 01 Senica - Prešovská 48, 826 46 Bratislava dvakrát v priebehu pracovného týždňa; všetko za podmienok bližšie špecifikovaných v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
  
 - Druh zákazky: Služby
  
 -  
  
    Rozsah obstarávania 
  
  
 - Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  
 -  
  
    Predpokladaná hodnota 
  
  
 - Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 464 000
  
 - Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  
 -  
  
    Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky 
  
  
 - Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  
 - Hlavný CPV kód: Tlačiarenské a doručovateľské služby
  
 -  
  
    Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky 
  
  
 -  
  
    Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky 
  
  
 - Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  
 - Doplňujúci CPV kód: 79800000, 79824000, 79920000, 64100000, 64120000, 64121100
  
 -  
  
    Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní 
  
  
 -  
  
    Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania 
  
  
 -  
  
    Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania 
  
  
 - Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
  
 -  
  
    Informácie o mieste plnenia 
  
  
 -  
  
    Informácie o mieste plnenia 
  
  
 - Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek
  
 - Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Vstupné dáta pre tlač hromadných zásielok budú úspešnému uchádzačovi sprístupňované v zabezpečenej šifrovanej forme v jednotlivých prenosových dávkach prostredníctvom šifrovanej komunikácie SFTP v oboch smeroch. Tlač dokumentov zo vstupných dát, vkladanie vytlačených dokumentov do obálok - obálkovanie a podanie zásielok na distribúciu bude prebiehať v priestoroch úspešného uchádzača, resp. v priestoroch registrovaného poštového podniku. Zber dennej pošty spracovanej obstarávateľom bude úspešný uchádzač zabezpečovať z pracoviska obstarávateľa Prešovská 48, 826 46 Bratislava. Preberanie internej pošty obstarávateľa a jej doručovanie bude úspešný uchádzač zabezpečovať medzi pracoviskami obstarávateľa Prešovská 48, 826 46 Bratislava - Kontaktné centrum OC Central, Metodova 6, 821 08 Bratislava - Kontaktné centrum OC Plus, Holubyho 28, 902 01 Pezinok - Kontaktné centrum Senica, Hurbanova 2827/2A, 905 01 Senica - Prešovská 48, 826 46 Bratislava. Listové zásielky požaduje obstarávateľ doručovať prednostne s krajinou určenia Slovenská republika, výnimočne s krajinou určenia Česká republika a ostatné krajiny v Európe.
  
 -  
  
    Predpokladané trvanie 
  
  
 -  
  
    Dĺžka trvania 
  
  
 - Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
  
 - Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  
 -  
  
    Obnovenie zmluvy 
  
  
 - Maximálny počet obnovení: 0
  
 -  
  
    Využitie prostriedkov z fondov EÚ 
  
  
 - Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  
 -  
  
    Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme 
  
  
 -  
  
    Aplikácia rámcovej dohody 
  
  
 - Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  
 -  
  
    Dynamický systém obstarávania 
  
  
 - Dynamický nákupný systém: Žiadny
  
 -  
  
    Informácie o rámcovej dohode 
  
  
 - Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  
 - Kategórie: Kategórie kupujúcich
  
 -  
  
    Ostatné informácie 
  
  
 - Doplňujúce informácie: Dĺžka trvania – iné (BT-538-Lot): počas dvadsaťštyri (24) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody, alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Rámcová dohoda nadobudne účinnosť v zmysle § 47a ods. 1 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv vedenom Úradom vlády Slovenskej republiky. Poskytovanie predmetu zákazky v časti tlače, obálkovania a podania hromadných zásielok bude pozostávať z testovacej prevádzky a produktívnej prevádzky. Testovacia prevádzka bude v trvaní maximálne dva (2) mesiace odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. Bližšie informácie k testovacej prevádzke sú uvedené v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v Kapitole B.3 Obchodné podmienky poskytovania predmetu zákazky súťažných podkladov. Čiastkové termíny poskytovania predmetu zákazky sú uvedené v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a v Kapitole B.3 Obchodné podmienky poskytovania predmetu zákazky súťažných podkladov.
  
 -  
  
    Súťažné podmienky 
  
  
 -  
  
    Spôsob zverejnenia podmienok účasti 
  
  
 -  
  
    Spôsob zverejnenia podmienok účasti 
  
  
 - Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
  
 -  
  
    Kritériá na vyhodnotenie ponúk 
  
  
 -  
  
    Zoznam kritérií 
  
  
 -  
  
    Zoznam kritérií 
  
  
 - Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  
 - Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena, t. j. najnižšia celková cena za poskytovanie predmetu zákazky podľa predpokladaného čerpania, vypočítaná a vyjadrená v EUR bez DPH, zaokrúhlená na štyri (4) desatinné miesta.
  
 -  
  
    Parametre kritéria 
  
  
 -  
  
    Váhové hodnotiace kritérium 
  
  
 - Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
  
 - Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
  
 - Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za poskytovanie predmetu zákazky podľa predpokladaného čerpania, vypočítaná a vyjadrená v EUR bez DPH, zaokrúhlená na štyri (4) desatinné miesta.
  
 -  
  
    Ďalšie požiadavky 
  
  
 - Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
  
 - Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov, obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov, z dôvodu zabezpečenia garancie dodržania zmluvných podmienok uvedených v rámcovej dohode a jej riadneho plnenia, pred podpisom rámcovej dohody uzatvorila a predložila obstarávateľovi zmluvu, predmetom ktorej bude vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov a v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti členov skupiny dodávateľov, výslovné splnomocnenie jedného z členov skupiny dodávateľov komunikovať s obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov, ktorý člen skupiny dodávateľov sa bude akou časťou podieľať na plnení predmetu zákazky, určenie bankového účtu, na ktorý budú poukazované akékoľvek peňažné platby zo strany obstarávateľa v prospech skupiny dodávateľov ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  
 -  
  
    Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní 
  
  
 -  
  
    Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní 
  
  
 - Vyhradená účasť: Žiadne
  
 -  
  
    Informácie o variantoch 
  
  
 - Varianty: Nie sú povolené
  
 -  
  
    Požiadavky na plnenie zmluvy 
  
  
 -  
  
    Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk 
  
  
 - Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  
 -  
  
    Podmienky plnenia 
  
  
 - Osobitné podmienky plnenia: Zmluva si vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
  
 - Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky poskytovania predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch, predovšetkým v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a Kapitole B.3 Obchodné podmienky poskytovania predmetu zákazky súťažných podkladov.
  
 -  
  
    eFakturácia 
  
  
 - Elektronická fakturácia: Povinná
  
 -  
  
    Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov 
  
  
 - Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  
 -  
  
    eKatalóg 
  
  
 - Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  
 -  
  
    Postup po procese udeľovania 
  
  
 - Elektronické objednávanie: áno
  
 - Elektronická platba: áno
  
 -  
  
    Finančné podmienky 
  
  
 - Podmienky financovania: Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov obstarávateľa vyčlenených na tento účel. Platobné podmienky sú uvedené v Kapitole B.3 Obchodné podmienky poskytovania predmetu zákazky súťažných podkladov.
  
 -  
  
    Organizácia prijímajúca ponuky 
  
  
 - ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
  
 -  
  
    Organizácia spracúvajúca ponuky 
  
  
 - ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
  
 -  
  
    Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť 
  
  
 -  
  
    Lehoty 
  
  
 - Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 06.10.2025
  
 - Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  
 -  
  
    Viazanosť ponuky 
  
  
 -  
  
    Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná 
  
  
 - Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 120
  
 - Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  
 -  
  
    Jazyk predkladania ponúk 
  
  
 -  
  
    Jazyk predkladania ponúk 
  
  
 - Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
  
 -  
  
    Jazyk predkladania ponúk 
  
  
 - Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
  
 -  
  
    Informácie o otváraní ponúk 
  
  
 - Dátum otvárania ponúk: 06.10.2025
  
 - Čas otvárania ponúk: 10:05
  
 - Opis otvárania ponúk: Otváraním ponúk predložených elektronickou formou / elektronickým spôsobom prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE sa rozumie ich sprístupnenie. Obstarávateľ on-line sprístupní ponuky prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE, a to všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. V rámci on-line sprístupnenia ponúk prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE budú všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, zverejnené údaje podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa otvárania ponúk zašle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, zápisnicu z otvárania ponúk, ktorá bude obsahovať údaje zverejnené podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
  
 - Miesto otvárania ponúk: Otváraním ponúk predložených elektronickou formou / elektronickým spôsobom prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE sa rozumie ich sprístupnenie. Obstarávateľ on-line sprístupní ponuky prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE, a to všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
  
 -  
  
    Zábezpeka 
  
  
 - Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  
 - Opis zábezpeky: Obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške 40.000 EUR (slovom: štyridsaťtisíc eur). Spôsob zloženia zábezpeky: - zložením finančných prostriedkov uchádzačom na bankový účet obstarávateľa, alebo - poskytnutím bankovej záruky za uchádzača, alebo - poistením záruky. Podrobnosti o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
  
 -  
  
    Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť 
  
  
 - Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  
 - Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/68384/summary
  
 -  
  
    Informácie o súťažných podkladoch 
  
  
 -  
  
    Informácie o súťažných podkladoch 
  
  
 -  
  
    Súťažné podklady v úradných jazykoch 
  
  
 -  
  
    Súťažné podklady v úradnom jazyku 
  
  
 -  
  
    Súťažné podklady v úradnom jazyku 
  
  
 - Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  
 - Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  
 - Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536139
  
 - Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  
 -  
  
    Komunikačný kanál ad hoc 
  
  
 - Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE 2.3
  
 -  
  
    Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie 
  
  
 - ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
  
 -  
  
    Organizácia poskytujúca dokumenty 
  
  
 - ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
  
 -  
  
    Preskúmanie 
  
  
 -  
  
    Lehoty na preskúmanie 
  
  
 - Opis lehôt na preskúmanie: Postupom a v lehotách podľa zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
  
 -  
  
    Organizácia pre preskúmanie 
  
  
 - ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  
 -  
  
    Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní 
  
  
 - ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)