1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Power server
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 06/2025/VP
- Názov : Power server
- Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie Power serverov. Cieľom verejného obstarávania je rozšírenie výpočtového výkonu pre prevádzkovaný databázový systém na platforme Informix pod operačným systémom AIX a aplikačné servery pod operačným systémom AIX. Všetky obstarávané položky musia byť z tohto dôvodu 100 % kompatibilné so servermi IBM Power Systems Servers (predtým pSeries) a IBM AIX operačným systémom, ktorými verejný obstarávateľ disponuje. Verejný obstarávateľ v súčasnosti prevádzkuje infraštruktúru postavenú na serveroch IBM Power System S924, IBM Power System S824 a IBM Power System S822. Obstarávané servery budú použité na rozšírenie a obmenu už existujúceho prostredia verejného obstarávateľa. Kvôli zachovaniu homogénnosti (s ohľadom na funkčnosť a integráciu do existujúceho prostredia) a vzájomnej zameniteľnosti serverov v rámci prevádzkovaného prostredia požadujeme rovnaký typ serverov. Referenčné produkty pri jednotlivých požadovaných produktoch sú uvedené kvôli overenej kompatibilite s požadovaným využitím. Verejný obstarávateľ nie je povinný prevziať predmet zmluvy v prípade nekompatibility ponúknutého riešenia s jeho homogénnym prostredím. Všetky dodané komponenty musia byť originálne produkty spoločnosti IBM, dodané cez autorizovaný distribučný kanál a musia byť určené pre použitie v Slovenskej republike. Verejný obstarávateľ akceptuje ekvivalent tovaru, len ak pôjde o rovnocennú náhradu požadovaného tovaru, resp. ak pôjde o novšie typy tovarov a plne kompatibilné s požadovaným využitím. V prípade predloženia ponuky s ekvivalentným riešením, je ekvivalent tovaru možné dodať len po konzultácii a so súhlasom verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ posúdi návrh ekvivalentného plnenia a oznámi dodávateľovi, či návrh akceptuje.
- Druh zákazky: Tovary
-
Doplňujúci druh zákazky
-
Doplňujúci druh zákazky
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 3 772 080.71
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Softvérové balíky a informačné systémy
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom dodania tovaru je Dátové centrum nachádzajúce sa v Bratislave.
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Oznámenie
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Zoznam dodávok služieb (§34 ods. 1 písm. a) ZVO)
- Opis podmienky účasti: - podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb rovnakého alebo podobné charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Za dodávku tovaru rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje dodávka hardware – serverov, za poskytované služby sa považujú služby inštalácie hardware serverov, poskytovanie záručného servisu hardware – serverov, pozáručného servisu hardware – serverov a služieb podpory a údržby hardware – serverov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb, ktorých finančný objem bol spolu za predchádzajúce tri roky v minimálnej výške 1 500 000,00 eur bez DPH.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technické vybavenie, študijné a výskumné zariadenia (§ 34 ods. 1 písm. d) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenia kvality, v nadväznosti na § 35 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač k splneniu podmienky účasti predloží platný certifikát systému riadenia kvality v súlade s požiadavkami ISO 9001, minimálne na služby v oblasti dodávky a servisu počítačových systémov a infraštruktúry. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené záujemcom o zabezpečení systému riadenia kvality, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Uchádzač k splneniu podmienky účasti predloží platný certifikát systému riadenia služieb informačných technológií v súlade s požiadavkami ISO 20001. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému riadenia služieb informačných technológií, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie riadenia služieb informačných technológií podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Uchádzač k splneniu podmienky účasti predloží platný certifikát systému manažérstva informačnej bezpečnosti v súlade s požiadavkami ISO 27001. Verejný obstarávateľ uzná aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov, resp. prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom o zabezpečení systému manažérstva informačnej bezpečnosti, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie informačnej bezpečnosti podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej kvalifikácii (§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO)
- Opis podmienky účasti: - podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej prax alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač na splnenie podmienky účasti predloží zoznam osôb, doplnený dokladmi preukazujúcimi ich kvalifikáciu a odbornosť vo vzťahu k zadávanému predmetu zákazky v zmysle nižšie uvedeného. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač preukázal, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii špecialistov, ktorí garantujú jeho odbornosť tým, že spĺňajú požiadavky na poskytnutie služieb. Uchádzač preukáže odbornú kvalifikáciu špecialistov, ktorí budú zodpovední za plnenie predmetu, predložením nasledovných certifikátov alebo potvrdení vydaných priamo výrobcom alebo inou osobou oprávnenou vydať takýto certifikát a profesijnými životopismi týchto špecialistov. Každý špecialista v životopise uvedie: • svoje meno a priezvisko, • doterajší zamestnávatelia/objednávatelia vrátane ich IČO • aktuálny zamestnávateľ – IČO, druh pracovného pomeru, • špecializácia, súčasnú pozíciu k lehote na predkladanie ponúk u aktuálneho zamestnávateľa, odbornú prax (ak je relevantné), a to opisom/zoznamom odbornej praxe vrátane mesiacov a rokov pôsobenia na danej pozícií, • stručným opisom pracovnej náplne na danej pozícií vo vzťahu k predmetu zákazky, miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, • zoznam riadne získaných platných certifikátov, • prípadne ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi, • podpis špecialistu Špecialista č.1 (najmenej 1 špecialista) pre oblasť inštalácie, konfigurovania a záručného/pozáručného servisu IBM Power serverov, ktorý spĺňa a preukáže nasledovné minimálne požiadavky: 1. minimálne 5-ročnú odbornú prax v oblasti inštalácie, konfigurovania a záručného/pozáručného servisu IBM Power serverov; túto podmienku účasti záujemca preukáže profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom; 2. minimálne 3 (tri) praktické skúsenosti s realizáciou projektov/zmlúv v oblasti inštalácie, konfigurovania a záručného/pozáručného servisu IBM Power serverov v pozícii technického špecialistu pre IBM Power servery; túto podmienku účasti záujemca preukáže profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom; 3. platný certifikát „IBM Certified Technical Expert – Power Systems “ alebo ekvivalentný certifikát, alebo potvrdenie spoločnosti IBM, preukazujúce odborné znalosti špecialistu v oblasti inštalácie, konfigurovania a záručného/pozáručného servisu Power serverov IBM, ktoré sú predmetom zákazky; túto podmienku účasti záujemca preukáže prostredníctvom kópie platného certifikátu alebo potvrdením spoločnosti IBM Špecialista č.2 (najmenej 1 špecialista) pre oblasť inštalácie, implemantácie a adminstrácie IBM AIX prostredí, ktorý spĺňa a preukáže nasledovné minimálne požiadavky: 1. minimálne 5-ročnú odbornú prax v oblasti inštalácie, implemantácie a adminstrácie IBM AIX prostredí; túto podmienku účasti záujemca preukáže profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom; 2. minimálne 3 (tri) praktické skúsenosti s realizáciou projektov/zmlúv v oblasti inštalácie, implemantácie a adminstrácie IBM AIX prostredí v pozícii systémového špecialistu pre IBM AIX; túto podmienku účasti záujemca preukáže profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom; 3. platný certifikát o odbornej a technickej spôsobilosti IT špecialistu zahŕňajúcej inštaláciu, implementáciu a administráciu riešení IBM AIX alebo ekvivalent na úrovni IBM Certified System Administrator alebo IBM Certified Systems Expert – Technical Support for AIX alebo ekvivalentný certifikát, alebo potvrdenie spoločnosti IBM potvrdzujúce vyššie uvedené požiadavky; túto podmienku účasti záujemca preukáže prostredníctvom kópie platného certifikátu alebo potvrdením spoločnosti IBM Špecialista č.3 (najmenej 1 špecialista) pre oblasť projektového riadenia ktorý spĺňa a preukáže nasledovné minimálne požiadavky: 1. minimálne 5-ročnú odbornú prax v oblasti projektového riadenia IT projektov; túto podmienku účasti záujemca preukáže profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom; 2. minimálne 3 (tri) praktické skúsenosti s realizáciou projektov/zmlúv v pozícii projektového manažéra v oblasti IT, s aplikovaním metodiky riadenia IPMA (International Project Management Association) alebo PRINCE2 (Projects In Controlled Environments 2 nd version) alebo ekvivalentnej,; túto podmienku účasti záujemca preukáže profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom; 3. platný certifikát projektového manažmentu IPMA minimálne úrovne „B“ alebo PRINCE 2 úrovne „Practitioner“ alebo ekvivalent daného certifikátu; túto podmienku účasti záujemca preukáže prostredníctvom kópie platného certifikátu. Uchádzač môže preukázať splnenie viacerých vyššie uvedených požiadaviek prostredníctvom jedného certifikovaného špecialistu, t. j. jeden certifikovaný špecialista môže mať viac získaných a platných certifikátov. V prípade predloženia ekvivalentných certifikátov špecialistov verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača alebo záujemcu o vysvetlenie alebo požiada obchodné zastúpenia spoločností IBM na Slovensku o zaslanie ich stanoviska, ak z predložených ekvivalentných certifikátov špecialistov alebo potvrdení nemožno posúdiť splnenie podmienky účasti. Predložením požadovaných certifikátov si verejný obstarávateľ potrebuje overiť, že uchádzač má k dispozícií kvalifikovaný personál, ktorý bude odborne garantovať inštaláciu, konfigurovanie a servisné zabezpečenie predmetu zákazky, čo do rozsahu, tak aj kvality a taktiež poskytovanie služieb uvedených v časti Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v EUR bez DPH
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 21.10.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 21.10.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:30
- Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Otváranie ponúk je verejné.
- Miesto otvárania ponúk: Všeobecná zdravotná poisťovňa a.s., Panónska cesta 2, Bratislava. Miestom on-line sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Výška a spôsob zábezpeky je uvedený v súťažných podkladoch
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/70645/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/542702
- Označenie dokumentu/zákazky: 06/2025/VP
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Systém JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)