Interiérové a exteriérové vybavenie a zariadenie Župného domu v Trenčíne

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Interiérové a exteriérové vybavenie a zariadenie Župného domu v Trenčíne
Kód zákazky: 45955/2025
Kód oznámenia: 15059 - WYT
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 39100000-3
Predpokladaná hodnota: 163 986,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 20.10.2025 09:00
Vyhlásenie: 19.9.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Trenčín
Adresa: Mierové nám.
91101 Trenčín
NUTS: SK022 - Trenčiansky kraj
Miesto dodania: Mierové nám. Trenčín 91101 Slovensko Župný dom v Trenčíne
Zdroj:

Popis

Predmetom obstarávania je interiérové a exteriérové vybavenie a zariadenie Župného domu v Trenčíne podľa projektu „Rekonštrukcia Župného domu v Trenčíne - Projekt interiéru“, pre účely prevádzky programu Trenčín EHMK 2026 s ohľadom na budúce využitie pre obyvateľov a návštevníkov mesta. Bližšie informácie sú uvedené v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 1 Súťažných podkladov. Upozorňujeme záujemcov, že budova Župného domu v Trenčíne bola vyhlásená za národnú kultúrnu pamiatku, z toho dôvodu je rekonštrukcia tohto objektu realizovaná v súlade s ochranou pamiatkových hodnôt a rozhodnutiami Krajského pamiatkového úradu v Trenčíne, ktoré sú uvedené v prílohe Súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1368267
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Trenčín (ID: 94198)
  • Zákazka: Interiérové a exteriérové vybavenie a zariadenie Župného domu v Trenčíne (ID: 539037)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: e49019f8-75af-4f7b-89a6-3c57c416e3ae
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Trenčín
  • IČO: 00312037
  • DIČ: 2021079995
  • Adresa
  • Ulica: Mierové nám.
  • Číslo: 2
  • Mesto: Trenčín
  • PSČ: 91101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: eva.dordaiova@trencin.sk
  • Telefónne číslo: 0326504222
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Trenčín)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4695
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 45955/2025
  • Názov: Interiérové a exteriérové vybavenie a zariadenie Župného domu v Trenčíne
  • Opis: Predmetom obstarávania je interiérové a exteriérové vybavenie a zariadenie Župného domu v Trenčíne podľa projektu „Rekonštrukcia Župného domu v Trenčíne - Projekt interiéru“, pre účely prevádzky programu Trenčín EHMK 2026 s ohľadom na budúce využitie pre obyvateľov a návštevníkov mesta. Bližšie informácie sú uvedené v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 1 Súťažných podkladov. Upozorňujeme záujemcov, že budova Župného domu v Trenčíne bola vyhlásená za národnú kultúrnu pamiatku, z toho dôvodu je rekonštrukcia tohto objektu realizovaná v súlade s ochranou pamiatkových hodnôt a rozhodnutiami Krajského pamiatkového úradu v Trenčíne, ktoré sú uvedené v prílohe Súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 163 986
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Nábytok
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 39112000, 39172000, 39151100, 39141000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Mierové námestie 46
  • Mesto: Trenčín
  • PSČ: 91250
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Župný dom v Trenčíne
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ZVO (týkajúce sa osobného postavenia). V súlade s § 32 ods. 1 ZVO, verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného, orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie vyššie uvedených podmienok účasti podľa § 32 odseku 2 ZVO. Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 odseku 2 ZVO, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa § 32 odseku 2 písm. a) ZVO, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 odseku 1 písm. a) ZVO poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Pre potreby preukázania výpisu z registra trestov pre fyzické osoby je potrebné, aby uchádzač zaslal verejnému obstarávateľovi nasledovné údaje: meno, priezvisko, rodné priezvisko, dátum narodenia, číslo pasu alebo číslo občianskeho preukazu, miesto narodenia, okres narodenia, štátne občianstvo, miesto trvalého pobytu, meno matky, meno otca, rodné meno matky, rodné meno otca. Na základe týchto údajov si vie verejný obstarávateľ zabezpečiť výpis z registra trestov pre fyzické osoby z informačných systémov verejnej správy a uchádzač teda nemusí tieto doklady predkladať. Verejný obstarávateľ má v súčasnosti prístup v súlade so zákonom č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) k údajom z informačných systémov verejnej správy, a to okrem dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. d) ZVO /potvrdenie miestne príslušného súdu, že nie je v likvidácii/ a § 32 ods. 2 písm. f) ZVO, ostatné doklady si verejný obstarávate vie zabezpečiť z informačných systémov sám (platí to, ak majú osoby, pri ktorých sú vyžadované doklady sídlo, miesto podnikania, resp. trvalý pobyt v SR). Úrad vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. V súlade s § 32 ods. 7 ZVO podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa odseku § 32 ods. 1 písm. a) ZVO, ak táto osoba má právo za ňu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti podľa prvej vety preukazuje uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi predložením čestného vyhlásenia alebo vyhlásenia podľa odseku 5, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ako súčasť ponuky alebo v žiadosti o účasť. V čestnom vyhlásení alebo vyhlásení uchádzač alebo záujemca uvedie zoznam osôb podľa prvej vety (vzor čestného vyhlásenia nájdete v prílohe k tejto časti podkladov). Upozornenie: Uchádzač predloží len čestné vyhlásenie alebo vyhlásenie, výpis z Registra trestov verejný obstarávateľ nevyžaduje. Všetky ostatné informácie sú uvedené v časti A.2 Súťažných podkladov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Interiérové a exteriérové vybavenie a zariadenie Župného domu v Trenčíne
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 45955/2025
  • Názov : Interiérové a exteriérové vybavenie a zariadenie Župného domu v Trenčíne
  • Opis: Predmetom obstarávania je interiérové a exteriérové vybavenie a zariadenie Župného domu v Trenčíne podľa projektu „Rekonštrukcia Župného domu v Trenčíne - Projekt interiéru“, pre účely prevádzky programu Trenčín EHMK 2026 s ohľadom na budúce využitie pre obyvateľov a návštevníkov mesta. Bližšie informácie sú uvedené v projektovej dokumentácii, ktorá tvorí prílohu č. 1 Súťažných podkladov. Upozorňujeme záujemcov, že budova Župného domu v Trenčíne bola vyhlásená za národnú kultúrnu pamiatku, z toho dôvodu je rekonštrukcia tohto objektu realizovaná v súlade s ochranou pamiatkových hodnôt a rozhodnutiami Krajského pamiatkového úradu v Trenčíne, ktoré sú uvedené v prílohe Súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 163 986
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Nábytok
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 39112000, 39172000, 39151100, 39141000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: Iné
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: V tomto verejnom obstarávaní sa aplikuje sociálny aspekt, ktorým je podpora spravodlivých dodávateľských vzťahov bližšie uvedený v časti B.1 súťažných podkladov.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Mierové námestie 46
  • Mesto: Trenčín
  • PSČ: 91250
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Župný dom v Trenčíne
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 4
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet tohto verejného obstarávania je financovaný z prostriedkov Európskej únie v rámci Programu Slovensko.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: V zmysle § 33 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné alebo ekonomické postavenie: 1. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, ku dňu vystavenia potvrdenia (podľa § 33 ods. 1 písm. a), nie staršie ako 3 mesiace ku dňu, v ktorom uplynie lehota na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. Z predmetného vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky musí byť zrejmé, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia banky nie je v nepovolenom debete, peňažné prostriedky vedené na jeho účte nie sú predmetom exekúcie a v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár a uvedie aj ďalšie skutočnosti, ak sú relevantné. V prípade, ak sa banka vyjadrí, že uchádzač je v nepovolenom debete, alebo že jeho účet je predmetom exekúcie alebo že uchádzač nedodržuje splátkový kalendár, je potrebné aby uchádzač doložil aj podrobné zdôvodnenie tohto stavu. V prípade, ak z predložených dokladov alebo z predloženého zdôvodnenia uchádzača bude zrejmé, že uchádzač nie je schopný plniť svoje finančné záväzky, bude z tejto zákazky uchádzač vylúčený. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Odporúčaný vzor takéhoto vyhlásenia je uvedený v prílohe č. 5 súťažných podkladov. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a čestné vyhlásenie požaduje verejný obstarávateľ predložiť ako scan originálu rovnopisu alebo ako scan fotokópie originálu. 2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. Všetky ostatné informácie sú uvedené v časti A.2 Súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: V zmysle § 34 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje (odbornú) technickú spôsobilosť: Zoznamom dodávok tovaru (podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (podľa nižšie uvedeného) uskutočnených za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (tzv. rozhodné obdobie), s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ. Verejný obstarávateľ taktiež vyžaduje, aby uchádzač uviedol pre každé dodanie tovaru aj názov odberateľa (tzn. druhej zmluvnej strany), kontaktnú osobu odberateľa a prípadne aj telefón na ňu a aj stručný opis predmetu zmluvy (aby bolo zrejmé, či išlo o dodanie tovaru rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky, pokiaľ to nie je zrejmé už z názvu „referencie"). Verejný obstarávateľ bude uznávať zo zoznamu dodávok tovaru len tie časti dodávok tovaru rovnakého alebo porovnateľného charakteru, ktoré boli uskutočnené v rozhodnom období. Ak by išlo o tovary, ktorých dodávky boli začaté a/alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia, uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto dodávkam tovaru (referenciám) aj presný údaj o tom, aký objem tovaru rovnakého alebo porovnateľného charakteru (v € bez DPH) bol dodaný v rozhodnom období. Tzn., že verejný obstarávateľ nebude uznávať dodávky tovaru, ktoré boli vykonané mimo rozhodného obdobia. Verejný obstarávateľ bude uznávať aj referenciu, ak uchádzač dodal tovar rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky ako člen skupiny dodávateľov, resp. ako subdodávateľ, s tým, že musí byť v referencii riadne vyčíslený podiel hodnoty dodaného tovaru v mene „Euro“, ktoré na neho pripadá v dodaní tovaru. Verejný obstarávateľ určil minimálny štandard (úroveň) na preukázanie splnenia tejto podmienky účasti skutočnosť, aby uchádzač preukázal dodanie tovaru rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky - za tovar rovnakého alebo porovnateľného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú dodávka interiérového a/alebo exteriérového vybavenia a zariadenia v rozhodnom období v kumulatívnom objeme 150.000 € bez DPH, pričom žiadna z predložených referencií nesmie byť nižšia ako 50.000 € bez DPH. V rámci vyššie uvedeného objemu musí uchádzač predložiť minimálne 1 referenciu preukazujúcu výrobu nábytku v minimálnom objeme 50.000 € bez DPH. V prípade, ak budú v zmluvnej cene dodávok tovaru (v referenčnom liste) zarátané aj iné tovary ako požadované, uchádzač je povinný uviesť cenu len za tovary rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky uvedený v tomto bode (aby verejný obstarávateľ mohol vyhodnotiť splnenie požadovanej minimálnej úrovne). V prípade nesplnenia vyššie uvedených podmienok minimálnej úrovne, bude toto považované za nesplnenie podmienok účasti. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO. Všetky ostatné informácie sú uvedené v časti A.2 Súťažných podkladov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena (cena celkom za celý predmet zákazky) - hodnotí sa výška celkovej ceny za uskutočnenie celého predmetu zákazky - t. z. cena podľa výkazov - výmer z projektovej dokumentácie, ktorá tvorí prílohu k súťažným podkladom.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena - cena celkom za celý predmet zákazky v € s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Všetky podmienky sú bližšie uvedené v prílohe č. 3 k súťažným podkladom - Návrh Kúpnej zmluvy.
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 20.10.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 162
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 20.10.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:00
  • Miesto otvárania ponúk: systém IS EVO
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 4.000,- € (slovom: štyritisíc eur). Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: 1. poskytnutia bankovej záruky za uchádzača 2. zloženia finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa 3. poistením záruky na poistnú sumu minimálne vo výške min. 4.000,- € v prospech verejného obstarávateľa V prípade, ak sa zábezpeka realizuje formou bankovej záruky/poistenia záruky má uchádzač možnosť predložiť v ponuke doklad o bankovej záruke/poistení záruky niektorých z týchto troch spôsobov: a) prostredníctvom zaručenej konverzie listinných dokladov o bankovej záruke/poistení záruky a zároveň je potrebné doručiť verejnému obstarávateľovi poštou, osobne, prípadne kuriérom a pod. v lehote na predkladanie ponúk doklad o bankovej záruke/poistení záruky v papierovej (listinnej) podobe aj ako originál (nestačí overená fotokópia!) alebo b) ak banka a poisťovňa vydávajú bankové záruky, resp. poistenie zábezpeky v elektronickej podobe/forme, tak na ich uplatnenie sa nevyžaduje predloženie písomného originálu, je postačujúce v ponuke prostredníctvom systému IS EVO predložiť doklad o bankovej záruke/poistení záruky v elektronickej podobe. V tomto prípade je potrebné spolu s elektronickou bankovou zárukou/poistením zábezpeky vložiť do systému IS EVO aj časovú pečiatku podpisu z banky/poisťovne, ktorá bola zaslaná elektronicky spolu s elektronickou zárukou/poistením uchádzačovi z banky. T.z. aby bolo z predloženého dokladu jednoznačne vidieť, že je doklad skutočne podpísaný elektronickým podpisom, resp. vystavený v elektronickej podobe alebo c) scan originálu dokumentu o listinne vystavenej bankovej záruke/poistení záruky a zároveň je potrebné doručiť verejnému obstarávateľovi poštou, osobne, prípadne kuriérom a pod. v lehote na predkladanie ponúk doklad o bankovej záruke/poistení záruky v papierovej (listinnej) podobe ako originál (nestačí overená fotokópia!). Všetky ďalšie potrebné informácie sú uvedené v časti A.1 Súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/539037
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/539037
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO