Rozšírenie cintorína II. na Kamennej ceste v Trnave

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rozšírenie cintorína II. na Kamennej ceste v Trnave
Kód zákazky: OVO/45780-101828/2025
Kód oznámenia: 15074 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71200000-0
Predpokladaná hodnota: 101 809,64 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 3.10.2025 10:00
Vyhlásenie: 19.9.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Trnava
Adresa: Ulica Hlavná
91771 Trnava
NUTS: SK021 - Trnavský kraj
Miesto dodania: Ulica Hlavná Trnava 91771 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky sú projektové práce súvisiace s rozšírením cintorína na Kamennej ceste v Trnave a to v súlade s požadovanou technickou špecifikáciou a obchodnými podmienkami plnenia stanovenými objednávateľom.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Trnava

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1367881
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Trnava (ID: 8776)
  • Zákazka: Rozšírenie cintorína II. na Kamennej ceste v Trnave (ID: 542836)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: b24427aa-e67a-498e-9b70-0775c60775ff
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Trnava
  • IČO: 00313114
  • DIČ: 2021175728
  • Adresa
  • Ulica: Ulica Hlavná
  • Číslo: 1
  • Mesto: Trnava
  • PSČ: 91771
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: lucia.burzalova@trnava.sk
  • Telefónne číslo: 421333236268
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Trnava)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4767
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: OVO/45780-101828/2025
  • Názov: Rozšírenie cintorína II. na Kamennej ceste v Trnave
  • Opis: Predmetom zákazky sú projektové práce súvisiace s rozšírením cintorína na Kamennej ceste v Trnave a to v súlade s požadovanou technickou špecifikáciou a obchodnými podmienkami plnenia stanovenými objednávateľom.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 101 809.64
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Architektonické a súvisiace služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO. Podrobné vymedzenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO je uvedené v súťažných podkladoch.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EPVO. 2. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 3. Podmienky účasti podľa § 32 a spôsob ich preukazovania sú podrobne uvedené v Súťažných podkladoch. 4. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/ zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovi a skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 5. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 6. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) ZVO. 7. V prípadoch, keď podmienka účasti odbornej kvalifikácie (§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO) odkazuje na konkrétny vnútroštátny predpis upravujúci požadovanú odbornú kvalifikáciu, verejný obstarávateľ pripúšťa predloženie ekvivalentných dokladov. 8. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto Výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. 9. Lehota viazanosti ponúk je upravená v súťažných podkladoch, nakoľko systém nepripúšťa uviesť presný dátum.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rozšírenie cintorína II. na Kamennej ceste v Trnave
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: OVO/45780-101828/2025
  • Názov : Rozšírenie cintorína II. na Kamennej ceste v Trnave
  • Opis: Predmetom zákazky sú projektové práce súvisiace s rozšírením cintorína na Kamennej ceste v Trnave a to v súlade s požadovanou technickou špecifikáciou a obchodnými podmienkami plnenia stanovenými objednávateľom.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Architektonické a súvisiace služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. a) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Požaduje sa preukázanie splnenia podmienok technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO v spojení s § 34 ods. 2 ZVO - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna požadovaná úroveň: Minimálna požiadavka na zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (stanovené ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania) a nadväzujúcich referencií je, aby v zozname poskytnutých služieb bola uvedená minimálne 1 zákazka na poskytnutie služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky(projekt cintorína) Rovnakým alebo podobným predmetom zákazky sa rozumie zákazka na poskytnutie projektových prác na cintoríne. V prípade ak uchádzač predkladá/uvádza zmluvu, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, t.j. poskytnutie služby (zmluvy) začalo pred piatimi rokmi, alebo nebolo skončené do vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako rozhodné obdobie), alebo zmluvu, ktorej realizácia začala pred viac ako piatimi rokmi od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť poskytnutia služby, ktorá bola realizovaná v požadovanom rozhodnom období. V prípade, ak poskytnutie služby realizoval záujemca ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. Zoznam poskytnutých služieb má obsahovať: a) názov a sídlo odberateľa b) názov a stručný opis poskytnutých služieb c) zmluvnú cenu zákazky v eur bez DPH, d) obdobie realizácie od do (mesiac/rok). e) meno a priezvisko kontaktnej osoby objednávateľa f) Číslo telefónu a e-mailový kontakt kontaktnej osoby V zmysle § 34 ods. 3 ZVO uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu a označenie tohto verejného obstarávania, na účely ktorého sa vyžaduje použitie kapacít predmetnej osoby (názov VO, číslo výzvy).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Požaduje sa preukázanie splnenia podmienok technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) - ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Minimálna požadovaná úroveň: a. Osoba v pozícii hlavný projektant predloží autorizačné osvedčenie (kópiu) o odbornej spôsobilosti pre vykonávanie komplexných architektonických a inžinierskych služieb a súvisiaceho technického poradenstva zahŕňajúcich odborné činnosti vo výstavbe vo všetkých kategóriách, alebo pre vykonávanie odborných činností vo výstavbe v kategórii architekt pre pozemné stavby v zmysle § 4 zákona NR SR č. 138/1992 Zb. v znení neskorších zmien a doplnkov, alebo ekvivalentný doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov Európskej únie na účely voľného poskytovania služieb v Slovenskej republike a štátov mimo územia SR; alebo: b. Osoba v pozícii projektant predloží autorizačné osvedčenie (kópiu) o odbornej spôsobilosti pre vykonávanie komplexných architektonických a inžinierskych služieb a súvisiaceho technického poradenstva zahŕňajúcich odborné činnosti vo výstavbe v kategórii inžinier pre pozemné stavby v zmysle § 5 zákona NR SR č. 138/1992 Zb. v znení neskorších zmien a doplnkov, alebo ekvivalentný doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov Európskej únie na účely voľného poskytovania služieb v Slovenskej republike a štátov mimo územia SR; alebo: c. Osoba v pozícii projektant predloží autorizačné osvedčenie (kópiu) o odbornej spôsobilosti pre vykonávanie komplexných architektonických a inžinierskych služieb a súvisiaceho technického poradenstva zahŕňajúcich odborné činnosti vo výstavbe v kategórii inžinier pre inžinierske stavby v zmysle § 5 zákona NR SR č. 138/1992 Zb. v znení neskorších zmien a doplnkov, alebo ekvivalentný doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov Európskej únie na účely voľného poskytovania služieb v Slovenskej republike a štátov mimo územia SR; alebo: d. Osoba v pozícii krajinný architekt predloží autorizačné osvedčenie (kópiu) o odbornej spôsobilosti pre vykonávanie činnosti architekta pre krajinné plánovanie a tvorbu krajiny v zmysle zákona NR SR č. 138/1992 Zb. v znení neskorších zmien a doplnkov alebo ekvivalentný doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov Európskej únie na účely voľného poskytovania služieb v Slovenskej republike a štátov mimo územia SR. Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť zoznam, v ktorom uvedie osobu určenú na plnenie zmluvy v pozícii hlavný projektant s údajmi o odbornej kvalifikácii. Uchádzač zároveň uvedie informáciu, či odborne spôsobilá osoba je vlastnou kapacitou (zamestnancom) uchádzača alebo ide o preukázanie splnenia technickej alebo odbornej spôsobilosti inou osobou v súlade s § 34 ods. 3 ZVO. V zmysle § 34 ods. 3 ZVO uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu a označenie tohto verejného obstarávania, na účely ktorého sa vyžaduje použitie kapacít predmetnej osoby (názov VO, číslo výzvy). Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je celková cena za celý predmet zákazky vrátane DPH, pričom podrobné vymedzenie kritéria, jeho uplatnenie a spôsob určenia jeho ceny sú uvedené v Prílohe č. 2 súťažných podkladov.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 03.10.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 03.10.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:10
  • Miesto otvárania ponúk: IS EVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/542836
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/542836
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO