Poskytnutie služieb v oblasti ochrany osobných údajov

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Poskytnutie služieb v oblasti ochrany osobných údajov
Kód zákazky: VOB/337/2025-M_ORVO
Kód oznámenia: 15080 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72220000-3
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 2.10.2025 10:00
Vyhlásenie: 19.9.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Špitálska
81643 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Špitálska Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81643 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb v rozsahu legislatívnej a obsahovej údržby bezpečnostnej dokumentácie podľa Prílohy č. 1 zmluvy (Legislatívna a obsahová údržba Bezpečnostnej dokumentácie) pre informačné systémy objednávateľa, bližšie špecifikované v Prílohe č. 3 zmluvy (Zoznam informačných systémov) a poskytovanie služieb v rozsahu Operatívneho zákazníckeho servisu podľa Prílohy č. 2 zmluvy (Hot-line) k problematike ochrany osobných údajov pre informačné systémy objednávateľa bližšie špecifikované v Prílohe č. 3 zmluvy (Zoznam informačných systémov). Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 6 Výzvy (Zmluva o poskytovaní služieb v oblasti ochrany osobných údajov (ďalej len „Zmluva“).

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1367966
1. Základné údaje
  • Organizácia: Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky (ID: 67754)
  • Zákazka: Poskytnutie služieb v oblasti ochrany osobných údajov (ID: 542871)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: b722ce44-d690-459f-bab1-04b087cef511
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky
  • IČO: 00681156
  • DIČ: 2020796338
  • Adresa
  • Ulica: Špitálska
  • Číslo: 4-6
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81643
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: eva.simakova@employment.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421220462423
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Centrálna obstarávacia organizácia, ktorá zadáva zákazky alebo uzatvára rámcové dohody na stavebné práce, tovar alebo služby určené pre iných kupujúcich: áno
  • Centrálna obstarávacia organizácia, ktorá nadobúda tovary a/alebo služby určené pre iných kupujúcich: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Ministerstvo práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1630
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: VOB/337/2025-M_ORVO
  • Názov: Poskytnutie služieb v oblasti ochrany osobných údajov
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie služieb v rozsahu legislatívnej a obsahovej údržby bezpečnostnej dokumentácie podľa Prílohy č. 1 zmluvy (Legislatívna a obsahová údržba Bezpečnostnej dokumentácie) pre informačné systémy objednávateľa, bližšie špecifikované v Prílohe č. 3 zmluvy (Zoznam informačných systémov) a poskytovanie služieb v rozsahu Operatívneho zákazníckeho servisu podľa Prílohy č. 2 zmluvy (Hot-line) k problematike ochrany osobných údajov pre informačné systémy objednávateľa bližšie špecifikované v Prílohe č. 3 zmluvy (Zoznam informačných systémov). Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 6 Výzvy (Zmluva o poskytovaní služieb v oblasti ochrany osobných údajov (ďalej len „Zmluva“).
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Systémové a technické poradenstvo
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Špitálska 4, 6, 8
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 816 43
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Viď. Výzva na predkladanie ponúk
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Poskytnutie služieb v oblasti ochrany osobných údajov
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: VOB/337/2025-M_ORVO
  • Názov : Poskytnutie služieb v oblasti ochrany osobných údajov
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie služieb v rozsahu legislatívnej a obsahovej údržby bezpečnostnej dokumentácie podľa Prílohy č. 1 zmluvy (Legislatívna a obsahová údržba Bezpečnostnej dokumentácie) pre informačné systémy objednávateľa, bližšie špecifikované v Prílohe č. 3 zmluvy (Zoznam informačných systémov) a poskytovanie služieb v rozsahu Operatívneho zákazníckeho servisu podľa Prílohy č. 2 zmluvy (Hot-line) k problematike ochrany osobných údajov pre informačné systémy objednávateľa bližšie špecifikované v Prílohe č. 3 zmluvy (Zoznam informačných systémov). Podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 6 Výzvy (Zmluva o poskytovaní služieb v oblasti ochrany osobných údajov (ďalej len „Zmluva“). Pokiaľ sa v opise predmetu zákazky použil odkaz na konkrétnu značku, výrobcu, alebo výrobok alebo typ výrobku – tieto boli použité výlučne pre ilustráciu vtedy, ak nebolo možné dostatočne presne a zrozumiteľne opísať predmet zákazky v súlade so ZVO a obvyklou obchodnou praxou prevažujúcou pri dodávke rovnakých alebo obdobných predmetov zákazky. V takýchto prípadoch sa má za to, že je takýto odkaz vždy doplnený slovami "alebo ekvivalentný“ a platí, že uchádzač môže vždy ponúknuť aj ekvivalentné alebo lepšie plnenie v súlade ustanovením § 42 ods. 3 ZVO.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Systémové a technické poradenstvo
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Špitálska 4, 6, 8
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81643
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: 32 ods. 1 písm. e) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí byť oprávnený poskytovať služby, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ na overenie oprávnenia využije informačné systémy verejnej správy (platí len pre uchádzačov so sídlom v SR).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: § 32 ods. 1 písm. f) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač nemôže mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, čo preukáže doložením čestného vyhlásenia, ktoré tvorí Prílohu č. 2 Výzvy. Preukazovanie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a písm. f) ZVO je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. prostredníctvom zápisu do Zoznamu hospodárskych subjektov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. a) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky v súhrnnej hodnote vo výške min. 40 000,00 EUR bez DPH. Zo zoznamu poskytnutých služieb musí vyplývať realizácia min. 1 zákazky (referencie) rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Za predmet rovnaký alebo obdobný ako je predmet zákazky sa považuje zákazka, predmetom ktorej bolo poskytovanie služieb legislatívnej a obsahovej údržby bezpečnostnej dokumentácie a poskytovanie služieb operatívneho zákazníckeho servisu k problematike ochrany osobných údajov. Zoznam musí byť podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo ním splnomocnenou osobou vo formáte PDF. Ak zoznam obsahuje iba referencie z IS ÚVO Evidencia referencií, zoznam nemusí byť podpísaný. Zoznam poskytnutých služieb má obsahovať: a) identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa, b) názov a stručný opis predmetu zákazky, c) hodnotu plnenia v EUR bez DPH, d) lehotu plnenia poskytnutých služieb. Uchádzač môže podľa § 39 ZVO predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom prostredníctvom Jednotného európskeho dokumentu (ďalej len „JED“) alebo predložením čestného vyhlásenia, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti stanovené v tomto verejnom obstarávaní. JED je pre uchádzačov dostupný na webovej adrese Úradu pre verejné obstarávanie https://www.uvo.gov.sk/espd/filter?lang=sk
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 02.10.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 02.10.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Miesto otvárania ponúk: IS EPVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1630
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/542871
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO