Zlepšenie energetickej efektívnosti budovy fakulty informatiky a informačných technológií STU v Bratislave- Modernizácia osvetlenia

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zlepšenie energetickej efektívnosti budovy fakulty informatiky a informačných technológií STU v Bratislave- Modernizácia osvetlenia
Kód zákazky: PM/202/FIIT
Kód oznámenia: 15081 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45310000-3
Predpokladaná hodnota: 1 206 356,57 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 14.10.2025 10:00
Vyhlásenie: 19.9.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Vazovova
81243 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Vazovova Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81243 Slovensko Fakulta informatiky a informačných technológií STU
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je modernizácia osvetlenia a zlepšenie energetickej efektívnosti vnútorného osvetlenia prostredníctvom náhrady zastaraných svietidiel modernou LED technológiou. Projekt počíta s demontážou existujúceho osvetlenia v rôznych častiach budovy (kancelárie, učebné priestory, chodby) a s inštaláciou nových LED svietidiel s celkovým príkonom 56,2 kW. Osvetľovacia sústava bude zachovaná v rámci existujúcej geometrie. Použité komponenty budú spĺňať podmienky skratovej odolnosti minimálne 10 kA. Súčasťou predmetu je taktiež zabezpečenie elektrických revízií. Podrobný popis predmetu zákazky je uvedené vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1367971
1. Základné údaje
  • Organizácia: Slovenská technická univerzita v Bratislave (ID: 39402)
  • Zákazka: Zlepšenie energetickej efektívnosti budovy fakulty informatiky a informačných technológií STU v Bratislave- Modernizácia osvetlenia (ID: 542877)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: c3c92648-3a8b-4ee3-a516-945842f37727
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Slovenská technická univerzita v Bratislave
  • IČO: 00397687
  • DIČ: 2020845255
  • Adresa
  • Ulica: Vazovova
  • Číslo: 5
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81243
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: tender@p-m.sk
  • Telefónne číslo: +421254653904
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Kontaktné miesto
  • Kontaktné miesto
  • Názov organizácie: PROCESS MANAGEMENT, s.r.o.
  • Internetová adresa (URL): https://www.process-management.sk
  • Adresa kontaktného miesta
  • Ulica: Gaštanová
  • Číslo: 13
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81104
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: tender@p-m.sk
  • Telefónne číslo: +421254653904
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Slovenská technická univerzita v Bratislave)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Vzdelávanie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1030
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: PM/202/FIIT
  • Názov: Zlepšenie energetickej efektívnosti budovy fakulty informatiky a informačných technológií STU v Bratislave- Modernizácia osvetlenia
  • Opis: Predmetom zákazky je modernizácia osvetlenia a zlepšenie energetickej efektívnosti vnútorného osvetlenia prostredníctvom náhrady zastaraných svietidiel modernou LED technológiou. Projekt počíta s demontážou existujúceho osvetlenia v rôznych častiach budovy (kancelárie, učebné priestory, chodby) a s inštaláciou nových LED svietidiel s celkovým príkonom 56,2 kW. Osvetľovacia sústava bude zachovaná v rámci existujúcej geometrie. Použité komponenty budú spĺňať podmienky skratovej odolnosti minimálne 10 kA. Súčasťou predmetu je taktiež zabezpečenie elektrických revízií. Podrobný popis predmetu zákazky je uvedené vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 206 356.57
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Elektroinštalačné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45317300, 32540000, 31500000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Ilkovičova 2
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 84216
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Fakulta informatiky a informačných technológií STU
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač v rámci ponuky predloží aktuálny doklad o oprávnení podnikať (napr. výpis z obchodného registra, výpis zo živnostenského registra, iné než živnostenské oprávnenie vydané podľa osobitných predpisov) a Čestné vyhlásenie podľa Prílohy č. 11 týchto súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ nesmie uzatvoriť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa vyššie uvedené podmienky účasti a ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní (ak konflikt záujmov podľa § 23 zákona o verejnom obstarávaní nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami). Vyhlásenie o neexistencii konfliktu záujmov tvorí Prílohu č. 11 týchto súťažných podkladov. Uchádzač môže túto podmienku účasti preukázať aj zápisom v Zozname hospodárskych subjektov. V tom prípade uvedie registračné číslo zápisu v Zozname hospodárskych subjektov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania ver. 18.0. Správcom elektronickej platformy je Úrad vlády Slovenskej republiky. (ďalej len „IS EPVO“) (link: https://www.isepvo.sk). Postup záujemcu/uchádzača je upravený v príručkách pre záujemcu/uchádzača a vo videonávodoch, ktoré sú zverejnené na stránke portálu IS EPVO v položke menu Príručky (https://www.isepvo.sk/dokumentacia/) a Videonávody (https://www.isepvo.sk/videonavody/). 2. Zákazka bude zadaná bežným postupom pre podlimitné zákazky § 110 a nasl. zákona. Verejný obstarávateľ sa rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. 3. V prípade potreby vysvetlenia informácií uvedených v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie podľa § 108 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Vysvetľovanie, kladenie otázok a poskytovanie odpovedí sa bude realizovať prostredníctvom systému IS EPVO v zmysle inštrukcií k systému. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle § 108 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. 4. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom vykonať obhliadku miesta uskutočnenia predmetu zákazky z dôvodu získania všetkých údajov, ktoré môžu byť potrebné pre prípravu ponuky a podpísanie zmluvy o dielo na predmetnú zákazku. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorý sa chcú zúčastniť obhliadky zaslať žiadosť o obhliadku do 30.09.2025 do 12:00 hod. Podrobnejšie informácie o obhliadke sú uvedené v bode 14 súťažných podkladov. 5. Dĺžka trvania zákazky podľa Zmluvy o dielo znie: a) Odovzdanie staveniska: na písomnú výzvu Objednávateľa do troch pracovných dní b) Termín začiatku realizácie Diela: do 15 pracovných dní od doručenia písomnej výzvy Objednávateľa c) Ukončenie realizácie Diela: do 10 mesiacov od termín začiatku realizácie Diela podľa bodu 5.1 písm. b) Zmluvy o dielo d) Odovzdanie Diela: do 15 pracovných dní od ukončenia realizácie Diela e) Vypratanie staveniska: do 15 pracovných dní od odovzdania Diela
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zlepšenie energetickej efektívnosti budovy fakulty informatiky a informačných technológií STU v Bratislave- Modernizácia osvetlenia
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: PM/202/FIIT
  • Názov : Zlepšenie energetickej efektívnosti budovy fakulty informatiky a informačných technológií STU v Bratislave- Modernizácia osvetlenia
  • Opis: Predmetom zákazky je modernizácia osvetlenia a zlepšenie energetickej efektívnosti vnútorného osvetlenia prostredníctvom náhrady zastaraných svietidiel modernou LED technológiou. Projekt počíta s demontážou existujúceho osvetlenia v rôznych častiach budovy (kancelárie, učebné priestory, chodby) a s inštaláciou nových LED svietidiel s celkovým príkonom 56,2 kW. Osvetľovacia sústava bude zachovaná v rámci existujúcej geometrie. Použité komponenty budú spĺňať podmienky skratovej odolnosti minimálne 10 kA. Súčasťou predmetu je taktiež zabezpečenie elektrických revízií. Podrobný popis predmetu zákazky je uvedené vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 206 356.57
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Elektroinštalačné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45317300, 32540000, 31500000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Verejné obstarávanie je zamerané na zlepšenie energetickej hospodárnosti a obnovy verejných budov a na znižovanie emisií skleníkových plynov.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Ilkovičova 2
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 84216
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Fakulta informatiky a informačných technológií STU
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 10
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) zákona
  • Opis podmienky účasti: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom • bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, • bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznamom stavebných prác musí uchádzač preukázať, že za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania realizoval rovnaké alebo obdobné stavebné práce ako je predmet zákazky, t. j. inštaláciu vnútorného osvetlenia v minimálnom finančnom objeme 800 000 Eur bez DPH kumulatívne. Zoznam uskutočnených stavebných prác má obsahovať min. 2 zmluvy/referencie každá v minimálnom finančnom objeme 300 000 Eur bez DPH. V prípade, ak uchádzač predkladá zmluvu, ktorej realizácia presahuje rozhodné obdobie, t. j. realizácia danej stavby (zmluvy) začala pred viac ako piatimi rokmi, alebo nebola skončená do vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť stavebných prác, ktorá bola realizovaná v rozhodnom období. V prípade, ak stavebné práce realizoval záujemca ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. Zoznam stavebných prác má obsahovať: a) identifikáciu odberateľa/objednávateľa (obchodné meno a adresa), b) názov a stručný opis predmetu zmluvy/zákazky, z ktorého bude možné posúdiť splnenie podmienky účasti, c) zmluvnú cenu za uskutočnenie celej zákazky v EUR bez DPH, d) zmluvný termín a skutočný termín uskutočnenia zákazky (v prípade rozdielu uviesť dôvod), e) potvrdenie o uspokojivom vykonaní stavebných prác odberateľom, f) meno, funkcia a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si bude možné uvedené údaje overiť.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) zákona
  • Opis podmienky účasti: 3.2 podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy. Požiadavky na odbornú spôsobilosť, vzdelanie a prax za kľúčových odborníkov uchádzač preukáže: a) predložením profesijného životopisu, b) predložením Osvedčenia/oprávnenia s požadovaným odborným zameraním alebo ekvivalentného dokladu, ak sa vyžaduje, c) predložením zoznamu projektov uskutočnených kľúčovým odborníkom, ak sa vyžaduje. Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti prostredníctvom nasledovných kľúčových odborníkov: Kľúčový odborník 1 – Elektrotechnik na riadenie činnosti alebo na riadenie prevádzky (1 osoba) - musí mať odbornú spôsobilosť elektrotechnika v zmysle § 23 Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v rozsahu pre technické zariadenia elektrické s napätím do 1000 V vrátane bleskozvodov pre triedy objektov A objekty bez nebezpečenstva výbuchu alebo podľa ekvivalentného právneho predpisu. Kľúčový odborník 2 – Samostatný elektrotechnik (5 osôb) - musí mať odbornú spôsobilosť elektrotechnika v zmysle § 22 Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v rozsahu pre technické zariadenia elektrické s napätím do 1000 V vrátane bleskozvodov pre triedy objektov A objekty bez nebezpečenstva výbuchu alebo podľa ekvivalentného právneho predpisu. Kľúčový odborník 3 – Technik v oblasti montáže programovateľného inteligentného osvetlenia (1 osoba) - musí mať minimálne 5 rokov praxe v požadovanej oblasti, - musí mať kvalifikačný (školiaci) certifikát na montáž programovateľného inteligentného osvetlenia, ktoré mieni uchádzač dodať v rámci predmetu zákazky. Osoby, prostredníctvom ktorých uchádzač preukáže splnenie požiadaviek uvedených v rámci podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona, musia v prípade plnenia zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania, poskytovať služby, ktoré sa týkajú ich odbornej praxe a spôsobilosti. V prípade nahradenia týchto osôb, musí uchádzač za nové osoby preukázať splnenie požiadaviek uvedených v rámci podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. m) bod 2. zákona
  • Opis podmienky účasti: 3.3 podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 2. zákona - certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač pre dodávaný (inštalovaný) tovar – svietidlá, senzory a programovateľné jednotky, ktoré budú predmetom inštalácie predloží certifikáty alebo potvrdenia s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu v nasledovnom rozsahu: • pre svietidlá: povinný certifikát CE s odkazom na príslušné technické normy (najmä EN 60598-1, EN 62471, EN 62722-2-1 alebo ekvivalentný doklad), • pre svietidlá určené na vnútorné osvetlenie pracovísk: okrem certifikátu CE aj certifikát ENEC, vydaný oprávneným orgánom, s jasným odkazom na príslušné technické normy alebo ekvivalentný doklad, • pre senzory a programovateľné riadiace jednotky: povinný certifikát CE s odkazom na príslušné technické normy pre elektromagnetickú kompatibilitu a bezpečnosť alebo ekvivalentný doklad. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE: Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety. Verejný obstarávateľ v jednotnom európskom dokumente umožňuje vyplniť iba globálny údaj. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na eur podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2025 sa použije kurz ECB platný v deň uverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa odseku 1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za uskutočnenie predmetu zákazky v eurách s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.10.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.10.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Otváranie ponúk je neverejné.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač zabezpečil viazanosť svojej ponuky zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške 30 000,00 Eur. Podmienky zloženia a vrátenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/542877
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO