1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Systémová a aplikačná podpora, služby rozvoja a modernizácia Jednotného informačného systému v cestnej doprave (JISCD)
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 2025/AP40/34
- Názov : Systémová a aplikačná podpora, služby rozvoja a modernizácia Jednotného informačného systému v cestnej doprave (JISCD)
- Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie komplexných odborných služieb systémovej a aplikačnej podpory prevádzky, služieb rozvoja a modernizácie Jednotného informačného systému v cestnej doprave (JISCD) na obdobie 45 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. V prípade uplatnenia práva Opcie na Tranzitívnu periódu sa trvanie Zmluvy predĺži maximálne o 3 mesiace (t.j. spolu na 48 mesiacov), a to výlučne v prípade, ak sa úspešným uchádzačom nového verejného obstarávania na prevádzku JISCD nestane súčasný Poskytovateľ. Tranzitívna perióda začína plynúť dňom nasledujúcim po uplynutí 45 mesiacov trvania Zmluvy a trvá najviac 3 mesiace, pričom počas tejto doby Poskytovateľ poskytuje Službu odovzdania znalostí. Počas trvania Tranzitívnej periódy poskytuje Poskytovateľ aj Paušálne služby v plnom rozsahu a Nadpaušálne služby v závislosti od požiadaviek Objednávateľa.
- Druh zákazky: Služby
-
Doplňujúci druh zákazky
-
Doplňujúci druh zákazky
- Doplňujúci druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 14 845 716
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 72262000, 72250000, 72212610, 72253200, 72212422, 72263000, 72254000, 72254100, 72260000, 72261000, 72263000
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Námestie slobody
- Číslo: 6
- Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
- PSČ: 81005
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto plnenia: Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky, Námestie slobody 6, 810 05 Bratislava DC Trnavská cesta 25, 831 04 Bratislava DC Kováčska 3, 832 06 Bratislava
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 45
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: 1.Opcia na Tranzitívnu periódu V prípade uplatnenia práva Opcie na Tranzitívnu periódu sa trvanie Zmluvy predĺži o 3 mesiace (t.j. 48 mesiacov), a to výlučne v prípade, ak sa úspešným uchádzačom nového verejného obstarávania na prevádzku JISCD nestane súčasný Poskytovateľ. Tranzitívna perióda začína plynúť dňom nasledujúcim po uplynutí 45 mesiacov trvania Zmluvy a trvá najviac 3 mesiace, pričom počas tejto doby Poskytovateľ poskytuje Službu odovzdania znalostí. Počas trvania Tranzitívnej periódy poskytuje Poskytovateľ aj Paušálne služby v plnom rozsahu a Nadpaušálne služby v závislosti od požiadaviek Objednávateľa. 2.Opcia na personalizované unifikované karty predstavuje právo Objednávateľa požadovať poskytovanie Nadpaušálnych služieb – personalizácie unifikovaných kariet podľa Prílohy č. 2: Špecifikácia obsahu a rozsahu Paušálnych služieb a Nadpaušálnych služieb a Služieb zmien (ďalej len „Príloha č. 2“) tejto Zmluvy, časť B.2, a to po vyčerpaní počtu 12 000 (dvanásťtisíc) kusov kariet podľa základného rozsahu plnenia. Objednávateľ je oprávnený uplatniť opciu na dodanie ďalších 12 000 (dvanásťtisíc) kusov kariet ročne a opakovane, pričom táto opcia môže byť využitá kedykoľvek počas trvania Zmluvy, najviac však do 45 (štyridsaťpäť) mesiacov od jej účinnosti, a v súlade s ďalšími podmienkami stanovenými v tejto Zmluve. Podrobnejšie informácie k opcii sú uvedené v návrhu zmluvy, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
- Opis obnovenia: Podrobný popis opcii a podmienok ich uplatnenia je uvedený v návrhu zmluvy, ktorý je súčasťou súťažných podkladov.
- Maximálny počet obnovení: 1
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky fond regionálneho rozvoja (EFRR) (2021/2027)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: technická pomoc
- Viac podrobností o finančných prostriedkoch EÚ: zdroj financovania : štátny rozpočet a financovanie z prostriedkov EÚ, Program Slovensko príp. Plán obnovy a odolnosti
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Zábezpeka: Na zabezpečenie ponuky sa vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 250.000 eur. Bližšie informácie k zábezpeke sú uvedené v súťažných podkladoch, časť A. Pokyny pre záujemcov o účasť vo verejnom obstarávaní na vypracovanie ponuky. Záručná listina alebo poistná záruka, ktorá je vydaná bankou alebo poisťovňou ako originál v elektronickej podobe, sa predkladá ako súčasť ponuky elektronicky. Záručná listina alebo poistná záruka, ktorá nie je vydaná bankou alebo poisťovňou ako originál v elektronickej podobe, sa predkladá verejnému obstarávateľovi ako listinný originál, prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, osobne alebo ich kombináciou do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Podrobnejšie informácie k PHZ: -predpokladaná hodnota zákazky (ďalej len "PHZ") pozostáva z: Paušálnych služieb, Nadpaušálnych služieb, a Služieb rozvoja (služby zmien) a služieb poskytovaných v rámci opcii PHZ uvedená v tomto oznámení je maximálna. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzatvoriť zmluvu, ak ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu, ak nie je v súlade s princípom hospodárnosti a efektívnosti alebo ak verejný obstarávateľ nebude mať dostatok finančných prostriedkov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo pred písomným vyzvaním na uzavretie zmluvy uskutočniť s úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi rokovania o znížení zmluvnej ceny. k bodu "Viazanosť ponuky" - Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná: Lehota viazanosti ponuky: 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk Uchádzač je svojou ponukou viazaný počas lehoty viazanosti ponúk. Lehota viazanosti ponúk plynie od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk až do uplynutia lehoty viazanosti ponúk stanovenej verejným obstarávateľom. V prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk nebude lehota viazanosti dlhšia ako 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Po uplynutí lehoty podľa tretej vety lehotu viazanosti ponúk nemožno predĺžiť. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti podľa § 28 ods. 2 ZVO: Verejný obstarávateľ sa pred samotným vyhlásením verejnej súťaže zaoberal aj spôsobom obstarania z pohľadu zákonnej možnosti, nie povinnosti, podľa § 28 ods. 1 zákona o VO delenia predmetu zákazky na časti, resp. viaceré verejné obstarávania. Verejný obstarávateľ sa zaoberal ne/možnosťou rozdelenia predmetu zákazky na časti. Podľa preambuly smernice Európskeho parlamentu a Rady 2014/24/EÚ z 26. februára 2014 o verejnom obstarávaní a o zrušení smernice 2004/18/ES (Ú. v. EÚ L 94, 28.3.2014) cit.: „Verejný obstarávateľ by mal byť povinný zvážiť vhodnosť rozdelenia zákaziek na časti, pričom naďalej by mal mať možnosť samostatne rozhodovať na základe akéhokoľvek dôvodu, ktorý považuje za relevantný, a to bez toho, aby podliehal administratívnemu alebo justičnému dohľadu“. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky: Pri zvažovaní ne/rozdelenia zákazky na časti verejný obstarávateľ dostatočne zvážil všetky okolnosti, najmä predmet zákazky (jeho zameranie, objem, možnosti relevantného trhu), požiadavky na technickú časť infraštruktúry a ich vzájomnú interoperabilitu a kompatibilitu (schopnosť poskytovaných služieb vzájomne spolupracovať medzi sebou i existujúcim vybavením a dosiahnuť vzájomnú súčinnosť), vhodnosť rozdelenia zákazky z ekonomického hľadiska (zvýšené náklady na koordináciu komunikácie medzi viacerými poskytovateľmi v rámci zabezpečenia plnenia, zvýšené nároky na počet potrebných zamestnancov a pod). Tieto skutočnosti verejný obstarávateľ detailne analyzoval a dospel k záveru, že rozdelenie predmetu zákazky na viaceré časti predmetu zákazky môže verejnému obstarávateľovi a prijímateľom spôsobovať ťažkosti v podobe: - zvýšených nákladov na zabezpečenie koordinácie viacerých poskytovateľov, logistiku a pod.; - dôvodov technického charakteru, ktoré neumožňujú rozdelenie zákazky na časti. Pri rozdelení zákazky na časti by sa stala samotná realizácia zákazky nadmerne technicky náročnou, čo by sa prejavilo v zvýšenej celkovej cene systémovej a aplikačnej podpory, služieb rozvoja a modernizácie JISCD a potreba koordinácie jednotlivých poskytovateľov jednotlivých častí zákazky by predstavovala vážne riziko ohrozenia riadneho plnenia. Programové moduly/domény, aplikácie a ich funkcionality sa navzájom ovplyvňujú, využívajú spoločné úložiská údajov, správu používateľov, definovanie oprávnení a pod. Pri takto integrovaných systémoch (jeden rozširuje druhý) objednávateľ nevie garantovať dostupnosť funkcionalít informačného systému ako celku (funkčnosť, softvér a aplikácie, technické zariadenia a sieťová infraštruktúra), ak by sa o informačný systém starali rôzni poskytovatelia. Z týchto dôvodov by bolo rozdelenie predmetu zákazky po technickej stránke nelogické, neúčelné, nehospodárne až objektívne nerealizovateľné. Vzhľadom na vyššie uvedené je nerozdelenie predmetu zákazky na časti opodstatnené, odôvodnené a nepredstavuje porušenie princípov verejného obstarávania, ani obmedzujúce hospodársku súťaž. Navyše je možné, aby ponuku predložila aj skupina dodávateľov tvorená viacerými hospodárskymi subjektmi. Verejný obstarávateľ je presvedčený, že aktuálne na trhu pôsobí dostatok hospodárskych subjektov, ktoré dokážu dodať celý predmet zákazky ako celok a na trhu existuje vhodné prostredie na realizáciu hospodárskej súťaže ako celku.
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk v zmysle § 44 ods. 3 písm. c) ZoVO je najnižšia cena za celý predmet zákazky v eur s DPH. Úspešný bude ten uchádzač, ktorý ponúkne za predmet zákazky najnižšiu cenu, pričom jeho ponuka vyhovuje všetkým požiadavkám verejného obstarávateľa uvedeným v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a týchto súťažných podkladoch. Poradie ostatných uchádzačov sa zostaví podľa výšky ponukovej ceny vzostupne (od najnižšej po najvyššiu ponukovú cenu) od 2 po n, kde n je počet uchádzačov, ktorých ponuky sa vyhodnocovali (verejný obstarávateľ stanoví poradie ponúk u všetkých ponúk, ktoré neboli vylúčené). Verejný obstarávateľ vyhodnocuje ponuky na základe najnižšej ceny v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) ZoVO. Návrh na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk uchádzač uvedie do priloženého formuláru č. 1 súťažných podkladov - „Návrh na plnenie kritérií“. Návrh na plnenie kritérií spolu s Rozpisom ceny musí byť priložený k ponuke. Pre vylúčenie pochybností sa: Najnižšou posudzovanou cenou rozumie cena, ktorá je najnižšia z predložených ponúk.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet zákazky v eur s DPH
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 10.11.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 10.11.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:10
- Opis otvárania ponúk: uvedené v súťažných podkladoch:
- Miesto otvárania ponúk: Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky, Námestie slobody č. 6, 810 05 Bratislava Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZoVO.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Na zabezpečenie ponuky sa vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 250.000 eur. Bližšie informácie k zábezpeke sú uvedené v súťažných podkladoch, časť A. Pokyny pre záujemcov o účasť vo verejnom obstarávaní na vypracovanie ponuky. Záručná listina alebo poistná záruka, ktorá je vydaná bankou alebo poisťovňou ako originál v elektronickej podobe, sa predkladá ako súčasť ponuky elektronicky. Záručná listina alebo poistná záruka, ktorá nie je vydaná bankou alebo poisťovňou ako originál v elektronickej podobe, sa predkladá verejnému obstarávateľovi ako listinný originál, prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, osobne alebo ich kombináciou do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/71145/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/544067
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: systém JOSEPHINE
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)