Potraviny pre VaRCP SR Krpáčovo - Základné potraviny a trvanlivé výrobky

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Potraviny pre VaRCP SR Krpáčovo - Základné potraviny a trvanlivé výrobky
Kód zákazky: 2 Spr 83/25/6600
Kód oznámenia: 17004 - WYT
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 15890000-3
Predpokladaná hodnota: 20 500,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 18.11.2025 09:00
Vyhlásenie: 27.10.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Partizánska cesta
97562 Banská Bystrica
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Partizánska cesta Banská Bystrica 97562 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je pravidelný odber a dodávka rôznych druhov potravín vyšpecifikovaných v Prílohe č. 2.1 – Opis predmetu zákazky a v Prílohe č. 2.2 Zoznam a špecifikácia požadovaných tovarov tejto výzvy, na dobu určitú a to od 01. 12. 2025 do 30. 11. 2026, na základe čiastkových priebežných objednávok. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodaného tovaru do skladu na mieste dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresnené pri pravidelných objednávkach. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v Prílohe č. 2.2 Zoznam a špecifikácia požadovaných tovarov tejto výzvy aj s predpokladaným množstvom odobratého tovaru počas celého trvania zmluvy.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1372939
1. Základné údaje
  • Organizácia: Krajská prokuratúra v Banskej Bystrici (ID: 100432)
  • Zákazka: Potraviny pre VaRCP SR Krpáčovo - Základné potraviny a trvanlivé výrobky (ID: 545512)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 88b45528-2ce1-4ea5-b907-62b516fbfbd0
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Krajská prokuratúra v Banskej Bystrici
  • IČO: 00166456
  • DIČ: 2021095714
  • Názov organizačného útvaru: Oddelenie vnútornej správy
  • Internetová adresa (URL): https://www.genpro.gov.sk/index/
  • Adresa
  • Ulica: Partizánska cesta
  • Číslo: 1
  • Mesto: Banská Bystrica
  • PSČ: 97562
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Krajská prokuratúra v Banskej Bystrici
  • E-mail: podatelna.kpbb@genpro.gov.sk
  • Telefónne číslo: +4214828361111
  • Kontaktný fax: +421482836880
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Krajská prokuratúra v Banskej Bystrici)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/683
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 2 Spr 83/25/6600
  • Názov: Potraviny pre VaRCP SR Krpáčovo - Základné potraviny a trvanlivé výrobky
  • Opis: Predmetom zákazky je pravidelný odber a dodávka rôznych druhov potravín vyšpecifikovaných v Prílohe č. 2.1 – Opis predmetu zákazky a v Prílohe č. 2.2 Zoznam a špecifikácia požadovaných tovarov tejto výzvy, na dobu určitú a to od 01. 12. 2025 do 30. 11. 2026, na základe čiastkových priebežných objednávok. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodaného tovaru do skladu na mieste dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresnené pri pravidelných objednávkach. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v Prílohe č. 2.2 Zoznam a špecifikácia požadovaných tovarov tejto výzvy aj s predpokladaným množstvom odobratého tovaru počas celého trvania zmluvy.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 20 500
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 20 500
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Rôzne potravinové výrobky a sušený tovar
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 15330000, 15612000, 15870000, 15411000, 03211000, 15332200, 60000000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Vzdelávacie a rehabilitačné centrum prokuratúry SR
  • Ulica: Krpáčovo 702
  • Mesto: Horná Lehota
  • PSČ: 97681
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: V prípade, že subjekt ešte nie je zaregistrovaný v privátnej zóne na portáli www.uvo.gov.sk, pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v IS EPVO a pre elektronické predkladanie ponúk prostredníctvom IS EPVO, je potrebné vykonať registráciu subjektu v privátnej zóne. Uchádzačom môže byť hospodársky subjekt, t.j. fyzická osoba, právnická osoba alebo skupina takýchto osôb, ktorá je oprávnená poskytnúť predmet zákazky. Právnická osoba, ktorej zakladateľom alebo spoločníkom je politická strana alebo politické hnutie, sa verejného obstarávania nesmie zúčastniť. Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ktorý je súčasne aj členom skupiny dodávateľov. Ponuka musí byť predložená uchádzačom elektronicky prostredníctvom funkcionality IS EPVO a musí obsahovať doklady, dokumenty a vyhlásenia podľa týchto súťažných podkladov a výzvy na predkladanie ponúk a to vo formátoch podľa týchto súťažných podkladov. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala nasledovné doklady a dokumenty: - Identifikačné údaje uchádzača, (v prípade skupiny dodávateľov za každého člena osobitne) – obchodné meno/názov skupiny dodávateľov ( ak je to relevantné), sídlo alebo miesto podnikania, meno a priezvisko štatutárneho zástupcu/ zástupcov uchádzača, IČO, právna forma, názov štátu podľa právneho poriadku, ktorého bol uchádzač založený, údaje o zápise do Obchodného registra kontaktná osoba pre účasť vo verejnej súťaži, telefónne číslo a email kontaktnej osoby - uchádzač vyplní formulár, ktorí tvorí prílohu č. 1 tejto výzvy – Identifikácia uchádzača - Zoznam a špecifikácia požadovaného tovaru - Komplexne, s odbornou starostlivosťou vyplnený a ocenený dokument tvoriaci prílohu č. 2.2 – Zoznam a špecifikácia požadovaných tovarov v zákazke Potraviny pre VaRCP SR Krpáčovo - Základné potraviny a trvanlivé výrobky, ktorý predstavuje štruktúru cenovej ponuky pre zákazku. Verejný obstarávateľ poskytuje tento dokument v editovateľnej podobe ako hárok Microsoft Excel – subor.xlsx. Verejný obstarávateľ zároveň požaduje, že vyplnené musia byť všetky požadované riadky. - Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek - komplexne, s odbornou starostlivosťou vyplnený dokument, tvoriaci prílohu č. 2.3 – Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek v zákazke Potraviny pre VaRCP SR Krpáčovo – Základné potraviny a trvanlivé výrobky a to v prípade, ak sa uchádzač rozhodne predložiť ponuku aj s inými označeniami tovarov t.j. ak uchádzač uplatňuje v zákazke ekvivalentné výrobky. V predkladanom, predmetnom zozname je uchádzač povinný uviesť označenie tovaru, ktorého sa ekvivalentné riešenie týka, pôvodné označenie položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, nové označenie: navrhovaný ekvivalent, obchodný názov typové označenie, zloženie tovaru a popis parametrov ponúkaného ekvivalentu a to v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ vedel pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný ekvivalentný tovar je alebo nie je ekvivalentom k tomuto tovaru, ktorý bol požadovaný vo Výzve na predloženie cenovej ponuky. - Doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní - na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač nemusí predložiť doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce a poskytovať služby, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky, alebo náhľad do záznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní , ktorý vedie úrad pre verejné obstarávanie pokiaľ si verejný obstarávateľ vie túto skutočnosť overiť sám vo verejne dostupnom príslušnom registri v ktorom je uchádzač zapísaný - na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač nemusí predložiť čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní , verejný obstarávateľ si túto skutočnosť vie overiť sám na webovej stráne Úradu pre verejné obstarávanie.. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená. - Návrh uchádzača na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk – vyplnený a podpísaný dokument, ktorý tvorí prílohu č. 3 tejto výzvy, uchádzač naskenuje a vloží do systému IS EPVO. -Čestné vyhlásenie uchádzača – vyplnený a podpísaný podľa vzoru , ktorý tvorí prílohu č. 4 tejto výzvy, uchádzač naskenuje a vloží do systému IS EPVO. Oprávnená osoba/ oprávnené osoby preukazujú svoje oprávnenie konať v mene uchádzača originálom plnej moci, resp. úradne overenou kópiou plnej moci.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Celá výzva na predloženie cenovej ponuky vrátane všetkých príloh je zverejnená na profile verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia všetkých skutočností uvedených v ponukách uchádzačov, bez predchádzajúceho súhlasu uchádzačov. Proces tohto verejného obstarávania, ktorý osobitne neupravujú tieto súťažné podklady, sa riadi príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, prípadne inými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Všetky ostatné informácie, úkony a lehoty sa nachádzajú v zákone o verejnom obstarávaní. Všetky ostatné informácie , úkony a lehoty sa nachádzajú v zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Verejný obstarávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe vystavených faktúr úspešným uchádzačom, ktoré úspešný uchádzač vyhotoví po dodaní tovaru. Splatnosť faktúr je 30 dní od jeho doručenia verejnému obstarávateľovi. Elektronická aukcia sa pri tomto verejnom obstarávaní nepoužije Ak víťazný uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu alebo nie sú splnené povinnosti podľa § 56 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ môže uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý sa umiestnil na nasledujúcom mieste v poradí.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Potraviny pre VaRCP SR Krpáčovo - Základné potraviny a trvanlivé výrobky
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2 Spr 83/25/6600
  • Názov : Potraviny pre VaRCP SR Krpáčovo - Základné potraviny a trvanlivé výrobky
  • Opis: Predmetom zákazky je pravidelný odber a dodávka rôznych druhov potravín vyšpecifikovaných v Prílohe č. 2.1 – Opis predmetu zákazky a v Prílohe č. 2.2 Zoznam a špecifikácia požadovaných tovarov tejto výzvy, na dobu určitú a to od 01. 12. 2025 do 30. 11. 2026, na základe čiastkových priebežných objednávok. Súčasťou predmetu zákazky sú aj súvisiace služby spojené s dopravou na miesto dodania, naložením a vyložením dodaného tovaru do skladu na mieste dodania. Množstvá jednotlivých druhov tovaru budú spresnené pri pravidelných objednávkach. Druhová skladba jednotlivých položiek predmetu zákazky je podrobne uvedená v Prílohe č. 2.2 Zoznam a špecifikácia požadovaných tovarov tejto výzvy aj s predpokladaným množstvom odobratého tovaru počas celého trvania zmluvy.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 20 500
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Rôzne potravinové výrobky a sušený tovar
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 15330000, 15612000, 15870000, 15411000, 03211000, 15332200, 60000000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Vzdelávacie a rehabilitačné centrum prokuratúry SR
  • Ulica: Krpáčovo 702
  • Mesto: Horná Lehota
  • PSČ: 97681
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 01.12.2025
  • Dátum ukončenia: 30.11.2026
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ uzavrie rámcovú dohodu na základe výsledku tejto zákazky s jedným úspešným uchádzačom. Rámcová dohoda bude uzatvorená na dobu určitú a to v termíne od 01. 12. 2025 do 30. 11. 2026, bez povinnosti odobratia predpokladaného množstva tovaru. Počas trvania Rámcovej dohody bude dodávka tovarov zabezpečená na účet a riziko uchádzača, až do okamihu prevzatia tovaru obstarávateľom od dopravcu a potvrdením dodacieho listu. Distribúcia tovaru bude vykonávaná minimálne 2x týždenne po zadaní čiastkovej objednávky obstarávateľom.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní - na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač nemusí predložiť doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce a poskytovať služby, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky, alebo náhľad do záznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní , ktorý vedie úrad pre verejné obstarávanie pokiaľ si verejný obstarávateľ vie túto skutočnosť overiť sám vo verejne dostupnom príslušnom registri v ktorom je uchádzač zapísaný - na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač nemusí predložiť čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní , verejný obstarávateľ si túto skutočnosť vie overiť sám na webovej stráne Úradu pre verejné obstarávanie.. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Predložené ponuky budú vyhodnocované na základe jediného kritéria - Cena celkom za predmet zákazky, t. j. najnižšia cena celkom za predmet zákazky uvedená v EUR bez DPH. Cena celkom za predmet zákazy musí zahŕňať všetky požiadavky verejného obstarávateľa podľa tejto výzvy viažuce sa k plneniu predmetu zákazky. Ak uchádzač nie je platca DPH, uvedenú skutočnosť uvedie v ponuke. Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorému bolo priradené prvé miesto v poradí na základe vyhodnotenia ponúk podľa zvoleného kritéria – Cena celkom za predmet zákazky bez DPH, ktorý predložil ponuku s navrhovanou najnižšou cenou celkom za predmet zákazky, čím sa umiestnil na prvom mieste v zostavenom poradí a ktorý splnil podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky v celom rozsahu.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena bez DPH za predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Krajská prokuratúra v Banskej Bystrici)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Krajská prokuratúra v Banskej Bystrici)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 18.11.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 18.11.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:10
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky a vykoná sa len v Zóne komisie. Otváranie a vyhodnotenie ponúk je neverejné a uskutoční sa dňa 18. 11. 2025 o 09.10 hod. Všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk bude najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa otvárania ponúk zaslaná zápisnica z otvárania ponúk. Komisia bude pri vyhodnotení ponúk postupovať v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení ponúk postupuje reverzným postupom podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní t.j. vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritériá na vyhodnotenie ponúk. Zrejmé matematické chyby zistené pri vyhodnocovaní ponúk budú opravené, takáto oprava sa nepovažuje za zmenu ponuky. O vykonanej oprave bude uchádzač bezodkladne upovedomený a bude požiadaný o predloženie podpísanej opravenej relevantnej prílohy zmluvy a/alebo zmluvy bez príloh.
  • Miesto otvárania ponúk: Zóna komisie, na profile Krajskej prokuratúry v Banskej Bystrici
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/Ziadost/Ziadost.aspx?ZakazkaId=545512&Typ=4&Zona=O
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/545512
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Krajská prokuratúra v Banskej Bystrici)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Krajská prokuratúra v Banskej Bystrici)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)