Informácie
Názov zákazky:
Migrácia e mailového servera HCL Domino do Microsoft 365
Kód zákazky:
18/2025
Kód oznámenia:
17523 - MSS
Postup:
Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh:
Služby
Predpokladaná hodnota:
36 085,00 €
Termíny
Predkladanie ponúk:
18.11.2025 10:00
Vyhlásenie:
5.11.2025
Verejný obstarávateľ
Adresa:
Švermova
97404 Banská Bystrica
NUTS:
SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania:
Švermova Banská Bystrica 97404 Slovensko ÚPV SR
Zdroj:
Popis
Predmetom zákazky je analýza, návrh, implementácia a odovzdanie riešenia pre migráciu emailového prostredia organizácie na platformu Microsoft 365, vrátane potrebných konfigurácií, bezpečnostného hardeningu, migrácie dát a zaškolenia administrátorov. Technická špecifikácia zákazky: Rozsah plnenia Dodávateľ je povinný zabezpečiť najmä: 1. Analýza a návrh riešenia o Analýza existujúceho on-premise prostredia (Active Directory, HCL Domino, sieťová a bezpečnostná infraštruktúra). o Vypracovanie návrhu riešenia vrátane architektúry, harmonogramu a migračnej stratégie. o Definícia požiadaviek pre bezpečné a stabilné prechody na M365. 2. Zriadenie a hardening M365 tenantu o Vytvorenie tenantu indprop.gov.sk. o Základný hardening v súlade s odporúčaniami Microsoft Security Baseline a best practices. o Zachovanie a použitie existujúcej emailovej domény @indprop.gov.sk a @upv.sk. 3. On-premise Active Directory a synchronizácia o Kontrola a oprava zistených nedostatkov v AD (napr. konzistencia, replikácia, objektové chyby). o Inštalácia, konfigurácia a hardening nástroja Azure AD Connect. o Synchronizácia objektov medzi AD a Azure AD. 4. Exchange Online o Inštalácia, konfigurácia a hardening Exchange Online. o Nastavenie SMTP mail-flow. o Implementácia SSO pre Outlook klientov v prostredí LAN. o Konfigurácia Azure MFA, Conditional Access, ActiveSync a Outlook on the web pre klientov z verejnej siete internet. 5. HCL Domino o Zachovanie pôvodného HCL Domino riešenia pre potreby archívu a vybraných používateľov. 6. Antispam a antivírus o Vypnutie existujúceho Cisco Secure Email Gateway. o Implementácia Exchange Online Protection. o Nastavenie anti-malware policy, anti-spam inbound/outbound policies ,spam filter action, Outbound spam policy, Whitelist/Denylist o Nastavenie SPF/DKIM/DMARC o Nastavenie karanténne politiky a end-user spam notifications o Nastavenie Message Trace a report a alerty na nezvyčajné aktivity 7. Migrácia používateľských mailboxov o Migrácia emailových skupín, používateľských emailov a mail-in databáz (adresár prijaté, adresár odoslané, podadresáre) pomocou IMAP. o Nastavenie kvót a ACL na meilboxy o Počet migrovaných mailboxov: 120. o Počet migrovaných mail-in boxov: 60. o Veľkosť migrovaných dát: 400 GB. o Migrácia používateľských kontaktov a kalendárov nie je predmetom zákazky. 8. Pilotná prevádzka o Zavedenie pilotnej prevádzky. o Otestovanie emailovej komunikácie, antispamového a antivírusového systému. o Návrh a realizácia opráv na základe zistení z pilotnej prevádzky. 9. Produkčná prevádzka o Zavedenie produkčnej prevádzky. o Návrh a realizácia opráv na základe zistení z produkčnej prevádzky. 10. Dokumentácia a školenie o Vypracovanie technickej a prevádzkovej dokumentácie (architektúra, konfigurácia, bezpečnostné nastavenia). o Zaškolenie administrátorov v rozsahu min. 8 hodín pre max. 3 osôb. 11. Podporné činnosti o Konfigurácia potrebných sieťových a bezpečnostných prvkov (firewall, proxy, IDS/IPS). o Dodávateľ zabezpečí konfiguráciu, objednávateľ poskytne licencie a hardvér. Požiadavky na výstupy o Funkčné riešenie v produkčnej prevádzke. o Úspešná migrácia 120 používateľských a 60 mail-in schránok. o Kompletná prevádzková a bezpečnostná dokumentácia. o Zaškolení administrátori. o Odovzdávací protokol po ukončení pilotnej prevádzky a produkčnej prevádzky. Opis prostredia: o Vmware virtual infrastructure, verzia 8, on premise o Centrálny emailový server HCL DOMINO verzia 14, Windows Server 2019, on premise v LAN. o Sekundárny emailový server HCL DOMINO verzia 14.5, Almalinux verzia 9.6, on premise v DMZ. o Doménové kontroléry Windows Server 2019, on premise o Antispamové riešenie Cisco Secure Email Gateway Virtual C100V, verzia 16.0.2-112, on premise o Centrálny email forwarder Postfix, Almalinux verzia 9.6, on premise v DMZ. o Centrálny firewall Cisco Firepower Threat Defence 7.6.2, on premise o Používateľské prostredie Citrix Virtual Apps and Desktops, verzia 7 2402 LTSR CU2, publikované desktopy, on premise, Citrix Profile Manager pre roaming profilov. Uchádzač musí disponovať odborníkom, ktorý je držiteľom certifikácie pre oblasť Microsoft. Preukazuje sa predložením platného certifikátu Microsoft 365 Certified: Enterprise Administrator Expert alebo, Microsoft Certified: Azure Solutions Architect Expert alebo, Microsoft Certified Solutions Expert Core Infrastructure. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať schopnosť navrhnúť, implementovať, konfigurovať a poskytovať podporné služby pre operačné systémy Microsoft. Uchádzač musí disponovať odborníkom, ktorý je držiteľom certifikácie pre oblasť HCL Domino. Preukazuje sa predložením platného certifikátu HCL DOMINO Enterprise Administrator Expert, alebo minimálne 2 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti HCL Domino. Túto podmienku účasti uchádzač preukáže životopisom alebo ekvivalentným dokladom. Verejný obstarávateľ požaduje preukázať schopnosť spravovať, konfigurovať a poskytovať podporné služby pre operačné systémy HCL Domino. Osobitné požiadavky na plnenie: a) Požaduje sa poskytnutie plnenia jednorazovo na základe kúpnej zmluvy/ písomnej objednávky. b) Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. c) Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny bude faktúra vystavená dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise preberacieho protokolu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. d) Splatnosť faktúry: do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Obsah ponuky: 1. Jednotková cena predmetu obstarávania v € bez DPH a vrátane DPH, celková cena v € bez DPH a vrátane DPH. 2. Čestné prehlásenie že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní 3. Doklad o oprávnení poskytovať službu, kópia výpisu z obchodného registra, a i.