1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Modernizácia údržbovej základne - Administratívna budova Krasňany
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Modernizácia údržbovej základne - Administratívna budova Krasňany
- Opis: Predmetom zákazky je uskutočnenie stavby „Modernizácia údržbovej základne – Administratívna budova Krasňany“. Podrobný popis stavby z hľadiska funkčných, technických a kvalitatívnych charakteristík obsahuje dokumentácia poskytnutá obstarávateľom. Táto dokumentácia je súčasťou súťažných podkladov a je zverejnená vo forme samostatných dokumentov. Súčasťou zákazky sú aj služby súvisiace s prípravou stavby, vypracovaním a dodaním projektovej dokumentácie, vrátane inžinierskej činnosti projektanta. Doplňujúce služby pozostávajú • v zabezpečení POD (plánu organizácie dopravy), • v zabezpečení publicity projektu, • vypracovanie realizačnej dokumentácie: súbor dokumentov o výrobnej príprave zhotoviteľa stavby, stavebný denník, dokumentácia skutočného vyhotovenia stavby a záverečné stanovisko stavbyvedúceho. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 3 878 824
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o kritériách prístupnosti
- Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím sú zahrnuté
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Račianska
- Mesto: Bratislava - mestská časť Rača
- PSČ: 83154
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Predpokladané trvanie
- Dĺžka trvania – iné: Neobmedzený
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: Žiadne
- Maximálny počet obnovení: 0
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Kohézny fond (CF) (2021/2027)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Program Slovensko
- Viac podrobností o finančných prostriedkoch EÚ: Zákazka bude financovaná alternatívne alebo kumulatívne z prostriedkov Európskej únie, štátneho rozpočtu, finančných prostriedkov pridelených obstarávateľskej organizácii z rozpočtu hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy a / alebo z vlastných zdrojov obstarávateľskej organizácie.
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Oznámenie
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Iné požiadavky na preukázanie finančného a ekonomického postavenia
- Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky - nie staršie ako 3 mesiace odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. Vyjadrenie banky musí obsahovať informáciu o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. V prípade, že uchádzač má vedené účty vo viacerých bankách, predloží informáciu od každej z nich. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie v originálnom vyhotovení podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty alebo ekvivalentný doklad. Výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a obstarávateľ ho neuzná. Uchádzač predloží a preukáže vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet, že: - Uchádzač nebol v nepovolenom debete za predchádzajúce obdobie 36 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu, prípadne ak uchádzač bol v debete, predloží zdôvodnenie, čo bolo príčinou; - Bežný účet uchádzača v banke alebo v pobočke zahraničnej banky nebol predmetom exekúcie a nebol predmetom blokácie za predchádzajúce obdobie 36 mesiacov ku dňu vystavenia vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, resp. za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu; - V prípade splácania úveru, či uchádzač dodržuje splátkový kalendár. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Celkový ročný obrat (§ 33 ods. 1 písm. d) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky. Obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/). Ďalšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Zoznam dodávok služieb (§34 ods. 1 písm. a) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Zoznamom služieb poskytnutých za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako „rozhodné obdobie“) musí uchádzač preukázať, že uskutočnil v rámci jednej alebo viacerých zmlúv/zákaziek projekčné práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky/rámcovej dohody kumulatívne vo výške minimálne 200 000,- eur bez DPH (slovom: dvestotisíc eur). Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností obstarávateľ rozumie pod projekčnými prácami rovnakého alebo obdobného charakteru realizáciu stavieb občianskej vybavenosti t. j. budovy spadajúce pod označenie kódom 12 „Nebytové budovy“ ako aj budovy spadajúce pod označenie 121 „Hotely a podobné budovy“, 122 „Budovy pre administratívu“, 123 „Budovy pre obchod a služby a 124 „Budovy pre dopravu a elektronické komunikácie“ a to v zmysle Vyhlášky štatistického úradu SR č. 323/2010 Z. z., ktorou sa vydáva štatistická klasifikácia stavieb. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Zoznam dodávok stavebných prác (§34 ods. 1 písm. b) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako „rozhodné obdobie“) musí uchádzač preukázať, že uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky s celkovou hodnotou všetkých uskutočnených stavebných prác realizovaných v rozhodnom období najmenej vo výške 2 000 000,00 eur bez DPH (slovom: dva milióny eur). Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností obstarávateľ rozumie pod prácami rovnakého alebo obdobného charakteru realizáciu stavieb občianskej vybavenosti t. j. budovy spadajúce pod označenie kódom 12 „Nebytové budovy“ ako aj budovy spadajúce pod označenie 121 „Hotely a podobné budovy“, 122 „Budovy pre administratívu“, 123 „Budovy pre obchod a služby a 124 „Budovy pre dopravu a elektronické komunikácie“ a to v zmysle Vyhlášky štatistického úradu SR č. 323/2010 Z. z., ktorou sa vydáva štatistická klasifikácia stavieb. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej kvalifikácii (§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Obstarávateľ požaduje predložiť zoznam kľúčových odborníkov navrhovaných na vykonanie diela. Za kľúčových odborníkov sa na účely tohto verejného obstarávania považujú: Predstaviteľ zhotoviteľa – hlavný stavbyvedúci, stavbyvedúci v odbore technické, technologické a energetické vybavenie stavieb a projektant č. 1 a projektant č. 2 elektrotechnik špecialista. Uchádzač musí preukázať odbornú prax a vzdelania kľúčových odborníkov minimálne v nasledujúcom rozsahu. Uchádzač pritom musí preukázať odbornú prax každého kľúčového odborníka v minimálnom rozsahu predchádzajúcich desiatich rokov ku dňu predkladania ponuky vo svojom odbore týkajúcom sa predmetu zákazky (ďalej len "rozhodné obdobie"), ak nie je v príslušnom bode ďalej uvedené inak. Uchádzač je povinný priložiť pracovné životopisy uvádzaných osôb a úradne osvedčené kópie preukazov odbornej spôsobilosti každého kľúčového odborníka, resp. iné doklady, na preukázanie podmienky účasti nasledovne: - Kľúčový odborník č. 1 – Predstaviteľ zhotoviteľa - Hlavný stavbyvedúci: Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa technického smeru a účasť v rozhodnom období minimálne na 1 projekte, ktorého súčasťou bola pozemná alebo inžinierska stavba s technológiou v minimálnom rozsahu 2 000 000,00 eur bez DPH (slovom: dva milióny Eur), pričom tento odborník pôsobil na pozícii predstaviteľa zhotoviteľa alebo hlavného stavbyvedúceho v minimálnej dĺžke 50 % času projektu. Táto osoba musí byť držiteľom osvedčenia pre stavbyvedúceho v kategórii pozemné alebo inžinierske stavby (vydávané do 31. 12. 2004) alebo pozemné alebo inžinierske stavby (vydávané od 01. 01. 2005 do 31. 12. 2008) alebo bez členenia odborných zameraní (vydávané od 01. 01. 2009 pre inžinierov) podľa zákona č. 138/1992 Z. z. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o architektoch“) alebo ekvivalentom oprávnenia preukazujúcim predmetné skutočnosti vydávaným v inom štáte ako je Slovenská republika. - Kľúčový odborník č. 2 – Stavbyvedúci v odbore technické, technologické a energetické vybavenie stavieb Ukončené vzdelanie technického smeru. Táto osoba musí disponovať minimálne 5 ročnou praxou v riadiacej funkcii pri stavebných prácach, ktorých súčasťou bola výstavba alebo obnova pozemných stavieb. Táto osoba musí tiež preukázať účasť na realizácii minimálneho 1 projektu rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky/rámcovej dohody, ktorý bol predmetom realizácie v rozhodnom období. Kľúčový odborník č. 2 musí byť držiteľom osvedčenia pre stavbyvedúceho v kategórii technické, technologické a energetické vybavenie stavieb s rozsahom pre elektrotechnické zariadenia (vydávané do 31. 12. 2004) alebo technické, technologické a energetické vybavenie stavieb (vydávané od 01. 01. 2005 do 31. 12. 2008) technické, technologické a energetické vybavenie stavieb (vydávané od 01. 01. 2009 pre stredoškolákov) alebo bez členenia odborných zameraní (vydávané od 01. 01. 2009 pre inžinierov) podľa zákona o architektoch alebo ekvivalentom oprávnenia preukazujúcim predmetné skutočnosti vydávaným v inom štáte ako je Slovenská republika. Kľúčový odborník č. 2 musí byť zároveň držiteľom osvedčenia o odbornej spôsobilosti v zmysle zákona č. 513/2009 Z. z. o dráhach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva dopravy a výstavby SR č. 205/2010 Z. z. o určených technických zariadeniach a určených činnostiach a činnostiach na určených technických zariadeniach v znení neskorších predpisov v rozsahu pre električkové a trolejbusové dráhy ( mestské dráhy) alebo vyhlášky č. 180/2020 Z. z., ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška Ministerstva dopravy, pôšt a telekomunikácií SR č. 205/2010 Z. z. o určených technických zariadeniach a určených činnostiach a činnostiach na určených technických zariadeniach alebo ekvivalentného osvedčenia preukazujúceho predmetné skutočnosti vydávaným v inom štáte ako je Slovenská republika. Požadovaný minimálny rozsah oprávnenia: Oprávnenia v zmysle Vyhlášky č. 205/2010 Z. z. v znení do 01. 07. 2020: - E2 Elektrické siete dráh a elektrické rozvody dráh do 1000 V AC vrátane a 1500 V DC vrátane, - E11 Zariadenia na ochranu pred účinkami atmosférickej a statickej elektriny a alebo oprávnenia v zmysle Vyhlášky č. 180/2020 Z. z. od 01. 07. 2020): - E2 Elektrické siete dráh a elektrické rozvody dráh do 1000 V AC a 1500 V DC vrátane, - E11 Zariadenia dráh na ochranu pred účinkami atmosférickej a statickej elektriny - Kľúčový odborník č. 3 – Projektant č. 1 Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa. Autorizovaný stavebný inžinier v kategórii: Komplexné architektonické a inžinierske služby a súvisiace technické poradenstvo (s rozsahom pre pozemné stavby) podľa zákona o architektoch alebo ekvivalent v krajine projektanta alebo autorizovaný stavebný inžinier v kategórii: Inžinier pre konštrukcie pozemných stavieb podľa zákona o architektoch alebo ekvivalent v krajine projektanta. Táto osoba musí zároveň disponovať minimálne 5-ročnou praxou na pozícii projektant v oblasti predmetu zákazky, čo preukaze predložením profesijného životopisu, z ktorého bude vyplývať preukázanie praktických 5-ročných skúseností na zákazkách/projektoch rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. V rámci životopisu uvedie zoznam realizovaných zákaziek na pozícii projektant, pričom musel byť aspoň na 1 projekte koľajovej trate na pozícii projektanta. Táto skutočnosť musí jednoznačne vyplývať zo životopisu. (pokračovanie ďalej)
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Údaje o vzdelaní a odbornej kvalifikácii (§ 34 ods. 1 písm. g) ZVO)
- Opis podmienky účasti: (pokračovanie) - Kľúčový odborník č. 4 – Projektant č. 2 elektrotechnik špecialista Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa. Autorizovaný stavebný inžinier v kategórii: Inžinier pre konštrukcie inžinierskych stavieb podľa zákona o architektoch alebo ekvivalent v krajine projektanta alebo autorizovaný stavebný inžinier, v kategórii Inžinier pre technické, technologické a energetické vybavenie stavieb podľa zákona o architektoch alebo ekvivalentom osvedčenia preukazujúcim predmetné skutočnosti vydávaným v inom štáte ako je Slovenská republika. Táto osoba musí byť zároveň držiteľom osvedčenia o odbornej spôsobilosti v zmysle zákona č. 513/2009 Z. z. o dráhach a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky MDPTSR č. 205/2010 Z. z. o určených technických zariadeniach a určených činnostiach a činnostiach na určených technických zariadeniach v znení neskorších predpisov. Minimálny rozsah oprávnenia: - E2 Elektrické siete dráh a elektrické rozvody do 1000V AC vrátane a 1500V DC vrátane, - E11 Zariadenia na ochranu pred účinkami atmosférickej a statickej elektriny a Táto osoba musí zároveň disponovať minimálne 5-ročnou praxou na pozícii projektant v oblasti predmetu zákazky, čo preukaze predložením profesijného životopisu, z ktorého bude vyplývať preukázanie praktických 5-ročných skúseností na zákazkách/projektoch rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. V rámci životopisu uvedie zoznam realizovaných zákaziek na pozícii projektant, pričom musel byť aspoň na 1 projekte koľajovej trate na pozícii projektanta. Táto skutočnosť musí jednoznačne vyplývať zo životopisu. Kľúčoví odborníci zodpovední za výkon činnosti podľa vyššie uvedeného musia byť schopní komunikovať v štátnom jazyku, t.j. v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku resp. musia mať zabezpečeného tlmočníka na preklad do slovenského jazyka alebo českého jazyka. Všetky náklady spojené s tlmočením a prekladaním do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka alebo českého jazyka znáša úspešný uchádzač. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, má možnosť overiť si platnosť zahraničných certifikátov/osvedčení na území Slovenskej republiky na web stránke http://www.sksi.sk (stránka je aj v anglickej mutácii). V prípade predloženia iných ako uvedených osvedčení/certifikátov poskytne uchádzač vysvetlenie preukazujúce ekvivalenciu predložených osvedčení/certifikátov s požadovanými informáciami. Uchádzač je povinný preukázať splnenie požiadaviek na kľúčových odborníkov rôznymi osobami, t. j. jednou osobou nemôže preukázať splnenie minimálnych požiadaviek viacerých kľúčových odborníkov. Požiadavky na odbornú spôsobilosť, vzdelanie a prax za jednotlivých kľúčových odborníkov uchádzač preukáže: a) predložením zoznamu kľúčových odborníkov podľa Prílohy č. 5 týchto súťažných podkladov, b) predložením kópie oprávnenia/osvedčenia s požadovaným odborným zameraním alebo ekvivalentného dokladu, c) predložením zoznamu uskutočnených stavieb kľúčového odborníka, z ktorého bude vyplývať splnenie podmienok týkajúcich sa jeho odbornej praxe, odborných skúseností a trvaní odbornej praxe na určitej pozícií a prax pri realizácii zadefinovaných zákaziek s určenými minimálnymi požiadavkami (praktická skúsenosť), d) predložením životopisu kľúčového odborníka. Zoznam uskutočnených stavieb kľúčového odborníka musí obsahovať minimálne: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - názov stavby/projektu, na ktorom sa príslušný kľúčový odborník podieľal, - identifikačné údaje objednávateľa/odberateľa, - lehota plnenia predmetu plnenia zmluvy/stavby/projektu, t. j. od - do (mesiac, rok), (dátum vydania oznámenia o začatí prác a dátum vydania preberacieho protokolu), - stručný opis predmetu plnenia zmluvy/stavby/projektu tak, aby sa na základe neho dalo overiť splnenie požiadaviek obstarávateľa na preukázanie profesionálnej praktickej skúsenosti kľúčového odborníka - celková zmluvná cena v eur bez DPH - stručný popis činností, ktoré kľúčový expert zabezpečoval a jeho pracovnú pozíciu, ktorú zastával, - doba vykonávania na vyššie uvedenej pozícií na danej/danom stavbe/projekte v tvare od – do (mesiac, rok) - identifikáciu a kontaktné údaje (telefón a mail) osoby, u ktorej si možno overiť príslušné údaje t. j. konečného odberateľa plnenia/projektu alebo zamestnávateľa, pre ktorého kľúčový odborník činnosť v konkrétnej pozícií vykonával. Životopis kľúčového odborníka musí obsahovať minimálne: - meno a priezvisko príslušnej osoby, - najvyššie dosiahnuté vzdelanie príslušnej osoby, - súčasná pracovná pozícia, - opis/zoznam odbornej praxe v príslušnej pozícii za obdobie minimálne zodpovedajúce požadovanej odbornej spôsobilosti: • pracovná pozícia, • opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, • miesto, mesiac a rok plnenia/zamestnania, zamestnávateľ/objednávate • dosiahnutá/získaná odborná kvalifikácia príslušnej osoby zodpovednej za výkon, • prípadne ostatné relevantné informácie vo vzťahu k odbornému vzdelaniu, zručnostiam a praxi osoby, • znalosť a ovládanie slovenského príp. českého jazyka. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Opatrenia environmentálneho manažérstva (§ 34 ods. 1 písm. h) ZVO)
- Opis podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať, že uplatňuje environmentálne opatrenia, resp. má zavedený systém riadenia zohľadňujúci ochranu životného prostredia, čo použije pri plnení zmluvy. Ako dôkaz zhody s dodržiavaním ochrany životného prostredia uchádzač predloží platný Certifikát EMAS, resp. doklad o registrácii v schéme EMAS, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz. Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Uvedenú podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Obstarávateľ vyhodnotí ponuky v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní na základe kritéria – Najnižšia cena. 1 Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za poskytnutie predmetu zákazky vypočítaná a vyjadrená v eurách bez DPH. 2 Cenu uchádzač uvedie do priloženého formulára „Návrh na plnenie kritérií“, ktorý tvorí Prílohu č. 10 týchto súťažných podkladov. 3 Komisia na vyhodnocovanie ponúk bude postupovať tak, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Hodnotenie ponúk bude v zmysle § 53 zákona o verejnom obstarávaní. 4 Úspešný bude ten uchádzač, ktorý ponúkne za predmet zákazky najnižšiu cenu a splní podmienky účasti. Poradie ostatných uchádzačov sa zostaví podľa výšky ponukovej ceny vzostupne (od najnižšej po najvyššiu ponukovú cenu) od 2 po x, kde x je počet uchádzačov, ktorých ponuky sa vyhodnocovali. 5 Ak dvaja alebo viacerí uchádzači predložia ponuku s rovnakou cenou za obstarávaný predmet zákazky, považuje sa za uchádzača s lepším umiestnením ten uchádzač, ktorý bude mať nižšiu cenu bez DPH za stavebnú časť diela: Výmena starých rozvodov a vnútorné stavebné úpravy Ak nebude možné určiť úspešného uchádzača ani s použitím tohto objektu, považuje sa za uchádzača s lepším umiestnením ten uchádzač, ktorý bude mať nižšiu cenu s DPH za stavebnú časť diela: Tepelná ochrana (zateplenie stien a strechy).
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
Podmienky plnenia
- Osobitné podmienky plnenia: Zmluva si vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: Verejný obstarávateľ neurčuje osobitné podmienky plnenia zmluvy.
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Informácie o uplatnení smernice o energetickej efektívnosti
- Uplatňuje sa smernica o energetickej efektívnosti: áno
-
Informácie o predmete obstarávania podľa EED
-
Podrobnosti o predmete podľa EED
-
Podrobnosti o predmete podľa EED
- Dôvod zaradenia podľa EED: Stavebné práce a služby špecifické pre smernicu o energetickej efektívnosti (EED), ktoré nie sú pokryté kritériami zeleného verejného obstarávania
- Predmet obstarávania podľa EED: Budovy
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Finančné podmienky
- Podmienky financovania: Zákazka bude financovaná alternatívne alebo kumulatívne z prostriedkov Európskej únie, štátneho rozpočtu, finančných prostriedkov pridelených obstarávateľskej organizácii z rozpočtu hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy a / alebo z vlastných zdrojov obstarávateľskej organizácie.
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 22.12.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 22.12.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Opis otvárania ponúk: Ponuky predložené prostredníctvom systému EVO sa obstarávateľovi sprístupnia až po uplynutí lehoty na otváranie ponúk. V zmysle § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložia ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie. tzn. že v okamihu otvorenia ponúk systém EVO vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Odoslaná zápisnica spĺňa náležitosti podľa § 52 ods. 2 a 3 zákona o verejnom obstarávaní. Systém EVO odošle uchádzačom notifikácie s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky aj s linkou, na ktorej je prístupná daná zápisnica z otvárania ponúk. Notifikácia bude odoslaná do schránky správ na portáli ÚVO a na e-mail používateľa.
- Miesto otvárania ponúk: Prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 100 000,00 eur (slovom: stotisíc eur). - Spôsoby zloženia zábezpeky: • zložením finančných prostriedkov na bankový účet obstarávateľa, alebo • poskytnutím bankovej záruky za uchádzača, alebo • poistením záruky. - Podmienky zloženia zábezpeky: • zložením finančných prostriedkov na bankový účet obstarávateľa o Finančné prostriedky musia byť zložené v uvedenej čiastke na bankový účet obstarávateľa vedený vo Všeobecnej úverovej banke a.s.: ? IBAN: 0200 0000 0000 4800 9012 ? BIC/SWIFT: SUBASKBX ? Variabilný symbol: IČO uchádzača ? Informácia pre príjemcu platby: Administratívna budovy Krasňany o Finančné prostriedky musia byť pripísané na účet obstarávateľa najneskôr do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. o Doba platnosti zábezpeky vo forme zloženia finančných prostriedkov na účet obstarávateľa musí byť počas celej lehoty viazanosti ponúk. o Obstarávateľ odporúča uchádzačovi, aby doklad o zložení finančných prostriedkov uchádzačom na bankový účet obstarávateľa – výpis z bankového účtu alebo iný doklad, ktorým uchádzač preukáže, že v prospech bankového účtu obstarávateľa boli poukázané finančné prostriedky vo výške zodpovedajúcej výške zábezpeky, bol súčasťou ponuky uchádzača. • poskytnutím bankovej záruky za uchádzača o Banková záruka za uchádzača môže byť poskytnutá bankou so sídlom v Slovenskej republike, pobočkou zahraničnej banky v Slovenskej republike alebo zahraničnou bankou (ďalej len „banka“). o V záručnej listine musí banka písomne vyhlásiť, že neodvolateľne a bez akýchkoľvek námietok uspokojí obstarávateľa do výšky finančných prostriedkov, ktoré obstarávateľ požaduje ako zábezpeku viazanosti ponuky uchádzača, v prípade, ak uchádzač odstúpi od svojej ponuky v lehote viazanosti ponúk alebo neposkytne súčinnosť alebo odmietne uzavrieť zmluvu podľa § 56 ods. 5 až 9 zákona o verejnom obstarávaní, ktorá je výsledkom verejného obstarávania a obstarávateľ písomne banke oznámi svoje nároky z bankovej záruky v lehote platnosti bankovej záruky. o Doba platnosti a účinnosti bankovej záruky musí byť najmenej počas celej lehoty viazanosti ponúk. • poskytnutím poistenia záruky za uchádzača o Poistenie záruky za uchádzača môže byť poskytnuté poisťovňou so sídlom v Slovenskej republike, pobočkou zahraničnej poisťovne v Slovenskej republike alebo zahraničnou poisťovňou (ďalej len „poisťovňa“). o V poistení záruky musí poisťovňa vyhlásiť, že neodvolateľne a bez akýchkoľvek námietok uspokojí obstarávateľa do výšky finančných prostriedkov, ktoré obstarávateľ požaduje ako zábezpeku viazanosti ponuky uchádzača, v prípade, ak uchádzač odstúpi od svojej ponuky v lehote viazanosti ponúk alebo neposkytne súčinnosť alebo odmietne uzavrieť zmluvu podľa § 56 ods. 5 až 9 zákona o verejnom obstarávaní, ktorá je výsledkom verejného obstarávania a obstarávateľ písomne poisťovni oznámi svoje nároky z poistenia záruky v lehote platnosti poistenia záruky. o Doba platnosti a účinnosti poistenia záruky musí byť najmenej počas celej lehoty viazanosti ponúk. Ďalšie podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://isepvo.sk
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/543751
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)