1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Poistenie majetku a poistenie zodpovednosti za škodu
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Poistenie majetku a poistenie zodpovednosti za škodu
- Opis: Predmetom zákazky je poskytnutie služieb – poistenie majetku Mesta Prešov a organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti, konkrétne poistenie majetku proti živelným rizikám, odcudzeniu a vandalizmu, poistenie strojov, strojových zariadení a elektroniky, poistenie skla a poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený - v časti B.2 Súťažných podkladov - v Prílohe č. 5 Súťažných podkladov, ktorú tvorí Rámcová dohoda o poistení majetku a poistení zodpovednosti za škodu (ďalej len „Rámcová dohoda“), vrátane jej príloh, - ako aj v ďalších Prílohách súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 914 337.13
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Poisťovacie služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v Európskom hospodárskom priestore
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena. Uchádzač musí cenu zákazky predložiť v mene Euro (€). Pod cenou sa rozumie celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH (DPH 0 %), ktorá je výsledkom vyplnenia Návrhu uchádzača na plnenie kritérií (Príloha č. 2 a Príloha č. 2A súťažných podkladov) v zmysle špecifikácie predmetu zákazky uvedenej v časti B.2 Opis predmetu zákazky a v prílohách týchto súťažných podkladov a v zmysle pravidiel uvedených v časti A.4 Spôsob určenia ceny. Uchádzačom navrhovaná cena za predmet zákazky musí byť uvedená v EUR, matematicky zaokrúhlená na dve desatinné miesta.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 05.01.2026
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 0
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 05.01.2026
- Čas otvárania ponúk: 09:05
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk je verejné. Verejný obstarávateľ prostredníctvom funkcionality systému IS EVO umožní účasť na otváraní ponúk prostredníctvom online sprístupnenia ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie.
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční online v prostredí informačného systému IS EVO
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/548373
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma/ IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)