1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Zariadenia počítačovej tomografie vrátane príslušenstva a súvisiacich úkonov
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 1
- Názov : Zariadenia počítačovej tomografie vrátane príslušenstva a súvisiacich úkonov
- Opis: Na základe tohto verejného obstarávania plánuje verejný obstarávateľ uzatvoriť s úspešným uchádzačom rámcovú zmluvu, ktorej predmetom bude: a) Dodanie zariadení počítačovej tomografie podľa technickej špecifikácie, ktorá je prílohou súťažných podkladov za podmienok stanovených v návrhu rámcovej zmluvy, ktorá je prílohou súťažných podkladov a uchádzačom ocenených v množine 1 podľa dokumentu Návrh na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, ktorý je prílohou súťažných podkladov; b) Dodanie príslušenstva k zariadeniam počítačovej tomografie podľa technickej špecifikácie, ktorá je prílohou súťažných podkladov za podmienok stanovených v návrhu rámcovej zmluvy, ktorá je prílohou súťažných podkladov a uchádzačom ocenených v množine 2 podľa dokumentu Návrh na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, ktorý je prílohou súťažných podkladov; c) Dodanie špecializovaného softvéru, ktorý je rozšírením základného softvéru zariadení počítačovej tomografie podľa technickej špecifikácie, ktorá je prílohou súťažných podkladov za podmienok stanovených v návrhu rámcovej zmluvy, ktorá je prílohou súťažných podkladov a uchádzačom ocenených v množine 3 podľa dokumentu Návrh na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, ktorý je prílohou súťažných podkladov; d) Poskytnutie služieb záručného a pozáručného servisu zariadení počítačovej tomografie a ich príslušenstva, v rozsahu zadefinovanom návrhom rámcovej zmluvy, ktorá je prílohou súťažných podkladov, v trvaní danom návrhom na plnenie kritérií predloženým uchádzačom v rámci jeho ponuky a definovaným v množine 4 dokumentu Návrh na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, ktorý je prílohou súťažných podkladov. Služby pozáručného servisu majú charakter zmluvnej opcie. Verejný obstarávateľ v rámci zmluvnej opcie požaduje ocenenie pozáručného servisu pre všetky nakupované zariadenia počítačovej tomografie. Verejný obstarávateľ v rámci zmluvnej opcie požaduje ocenenie pozáručného servisu pre časť príslušenstva oceňovaného v množine č. 4 prílohy č. 3 súťažných podkladov a to pre popisné stanice, softvér k popisnej stanici, CT fluoroskopiu, laserový alebo navigačný systému. Návrh na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, ktorý je prílohou súťažných podkladov (služby pozáručného servisu sú predmetom zmluvnej opcie v zmysle návrhu rámcovej zmluvy a ich dĺžka závisí od ponúknutej záručnej doby v zmysle popisu uvedeného v časti Kritériá na vyhodnotenie ponúk týchto súťažných podkladov) je koncipovaný tak, že automaticky prepočíta počet mesiacov pozáručného servisu, ktorý vstupuje do ponuky uchádzača (čím viac mesiacov bude trvať záručná doba, tým menej mesiacov bude trvať pozáručný servis); e) Dodanie náhradných dielov s osobitným režimom počas trvania služieb pozáručného servisu zariadení počítačovej tomografie, ktoré sú zadefinované v množine 6 dokumentu „Návrh na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk“ v počte danom návrhom na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk predloženom uchádzačom v rámci jeho ponuky (počet náhradných dielov počas doby trvania pozáručného servisu bude priamo určený dĺžkou záruky ponúknutou uchádzačom a to spôsobom uvedeným v časti Kritériá na vyhodnotenie ponúk týchto súťažných podkladov); f) Zabezpečenie všetkých úkonov nevyhnutných k inštalácii zariadení do priestorov podrobne popísaných v návrhu rámcovej zmluvy vrátane všetkých jej príloh, ktoré sú súčasťou množiny 5 dokumentu Návrh na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, vrátane dodania technologických projektov týchto úkonov podľa návrhu rámcovej zmluvy. g) Zabezpečenie služieb transportu zariadení počítačovej tomografie po ukončení ich skúšobnej prevádzky z priestorov definovaných návrhom rámcovej zmluvy vrátane všetkých jej príloh do nových priestorov definovaných rovnako v rámcovej zmluve. Všetky ďalšie relevantné informácie uvádza verejný obstarávateľ v obsahu súťažných podkladov vrátane všetkých ich príloh.
- Druh zákazky: Tovary
-
Doplňujúci druh zákazky
-
Doplňujúci druh zákazky
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Doplňujúci druh zákazky
- Doplňujúci druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Tomografické prístroje
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Skener počítačového tomografu (CT)
-
Informácie o spoločensky zodpovednom verejnom obstarávaní
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
-
Ciele spoločensky zodpovedného verejného obstarávania
- Spoločensky zodpovedné verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o kritériách prístupnosti
- Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím nie sú zahrnuté, keďže zákazka nie je určená na použitie fyzickými osobami
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Námestie Ludvika Svobodu
- Číslo: 3865/1
- Mesto: Banská Bystrica
- PSČ: 975 17
- Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Uvedené v súťažných podkladoch vrátane príloh.
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 4
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Rok
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Všetky ďalšie informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v bode 6 súťažných podkladov s názvom "elektronická aukcia".
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Mechanizmus na podporu obnovy a odolnosti (vrátane Nástroja technickej podpory) (2021 – 2027))
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Plán obnovy a odolnosti SR
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
-
Spôsob zverejnenia podmienok účasti
- Forma zverejnenia podmienok účasti: Súťažné podklady
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk v rámci predmetu zákazky je celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH v zmysle § 44 ods. 3 písm. c), uvedená v ponuke uchádzača (vo forme prílohy č. 3 súťažných podkladov – Návrh na plnenie kritérií), vyjadrená a vypočítaná podľa bodu 19 súťažných podkladov (ďalej len „cena“). Výpočet výslednej hodnoty kritéria sa bude riadiť spôsobom stanoveným v bodoch 27.3 až 27.6 súťažných podkladov.
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 100
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu.: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade úspešnosti ponuky skupiny dodávateľov členovia sú povinní vytvoriť takú právnu formu, aby všetci členovia skupiny predávajúcich ručili spoločne a nerozdielne. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehoty
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 27.01.2026
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 27.01.2026
- Čas otvárania ponúk: 13:00
- Opis otvárania ponúk: Nakoľko v rámci tejto verejnej súťaže verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu, v zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude otváranie ponúk neverejné, komisia zriadená verejným obstarávateľom údaje z otvárania ponúk nezverejní a verejný obstarávateľ nebude uchádzačom zasielať zápisnicu z otvárania ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky na mieste (systém JOSEPHINE) a v čase uvedenom v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/72735/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/535336
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady - zariadenia počítačovej tomografie
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)