Revitalizácia areálu Základnej školy Vsevoloda Čechoviča v meste Veľký Krtíš – stavebné práce

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Revitalizácia areálu Základnej školy Vsevoloda Čechoviča v meste Veľký Krtíš – stavebné práce
Kód zákazky: VO01
Kód oznámenia: 11037 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45214200-2
Predpokladaná hodnota: 1 028 903,63 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 31.7.2025 09:00
Vyhlásenie: 8.7.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Veľký Krtíš
Adresa: J. A. Komenského
99001 Veľký Krtíš
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: J. A. Komenského Veľký Krtíš 99001 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je rekonštrukcia objektu základnej školy, exteriérovej učebne, telocvične a vonkajších športovísk. Podrobné informácie sú uvedené v Prílohe č. 1 Súťažných podkladov „Opis predmetu zákazky“.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1358400
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Veľký Krtíš (ID: 45543)
  • Zákazka: Revitalizácia areálu Základnej školy Vsevoloda Čechoviča v meste Veľký Krtíš – stavebné práce (ID: 537785)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 060a3534-0121-4c77-8c49-5b7a079b4c3a
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Veľký Krtíš
  • IČO: 00319651
  • DIČ: 2021243290
  • Adresa
  • Ulica: J. A. Komenského
  • Číslo: 3
  • Mesto: Veľký Krtíš
  • PSČ: 99001
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: silvia.smihulova@mikulas.sk
  • Telefónne číslo: 0445565232
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Veľký Krtíš)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5294
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: VO01
  • Názov: Revitalizácia areálu Základnej školy Vsevoloda Čechoviča v meste Veľký Krtíš – stavebné práce
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia objektu základnej školy, exteriérovej učebne, telocvične a vonkajších športovísk. Podrobné informácie sú uvedené v Prílohe č. 1 Súťažných podkladov „Opis predmetu zákazky“.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 028 903.63
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov škôl
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45310000, 45212221, 45212222
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: J. A. Komenského 760
  • Ulica: J. A. Komenského
  • Mesto: Veľký Krtíš
  • PSČ: 990 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Osobné postavenie podľa § 32 ZVO Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 ZVO, § 152 ods. 1 (zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov) ZVO alebo podľa § 152 ods. 3 ZVO a predložením čestného vyhlásenia podľa § 32 ods. 7 ZVO alebo vyhlásenia podľa § 32 ods. 5 ZVO, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ako súčasť ponuky alebo v žiadosti o účasť. Vzor čestného vyhlásenia tvorí prílohu č. 9 týchto Súťažných podkladov. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti tykajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklého pobytu mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. Uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže dokladmi podľa § 32 ods. 2 , alebo 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní ak je uplatniteľné, resp. zápisom v Zozname hosp. subjektov v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní ak nie je uvedené inak. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 ZVO. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 ZVO, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Revitalizácia areálu Základnej školy Vsevoloda Čechoviča v meste Veľký Krtíš – stavebné práce
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: VO01
  • Názov : Revitalizácia areálu Základnej školy Vsevoloda Čechoviča v meste Veľký Krtíš – stavebné práce
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia objektu základnej školy, exteriérovej učebne, telocvične a vonkajších športovísk. Podrobné informácie sú uvedené v Prílohe č. 1 Súťažných podkladov „Opis predmetu zákazky“.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 028 903.63
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov škôl
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45310000, 45212221, 45212222
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: J. A. Komenského 760
  • Ulica: J. A. Komenského
  • Mesto: Veľký Krtíš
  • PSČ: 990 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Podmienky elektronickej aukcie
  • Použitie elektronickej aukcie : áno
  • Opis elektronickej aukcie: Verejný obstarávateľ v zmysle § 54 ods. 6 ZVO je povinný pred začatím elektronickej aukcie vyhodnotiť aj splnenie podmienok účasti a posúdiť neexistenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ZVO a ak je to potrebné, postupuje podľa § 39 ods. 6 ZVO. Na základe uvedeného, verejný´ obstarávateľ informuje uchádzačov, že v zmysle príslušného ustanovenia ZVO pred začatím elektronickej aukcie vyhodnotí splnenie podmienok účasti a posúdi neexistenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ZVO u uchádzačov k uvedenému predmetu zákazky. Zo strany uchádzačov je potrebné predložiť všetky požadované doklady a dokumenty k splneniu podmienok účasti uchádzača.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie podľa § 32 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 ZVO, § 152 ods. 1 (zápis do Zoznamu hospodárskych subjektov) ZVO alebo podľa § 152 ods. 3 ZVO a predložením čestného vyhlásenia podľa § 32 ods. 7 ZVO alebo vyhlásenia podľa § 32 ods. 5 ZVO, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ako súčasť ponuky alebo v žiadosti o účasť. Vzor čestného vyhlásenia tvorí prílohu č. 9 týchto Súťažných podkladov. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti tykajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklého pobytu mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. Uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže dokladmi podľa § 32 ods. 2 , alebo 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní ak je uplatniteľné, resp. zápisom v Zozname hosp. subjektov v súlade s § 152 zákona o verejnom obstarávaní ak nie je uvedené inak. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6 ZVO. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 ZVO, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác, zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna úroveň štandardov: Zoznam a potvrdenia o realizácii zákazky – t.j. referencie sa musí týkať realizácie stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky a (výstavba, resp. rekonštrukcia budov občianskeho vybavenia). Uchádzač preukáže, že za uvedené obdobie 5 rokov spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania zrealizoval aspoň dve zákazky rovnakého alebo obdobného charakteru v objeme min. 1.000.000 EUR bez DPH súhrnne. Zoznam stavebných prác a referencie musia preukázať, že realizácia predmetnej zákazky obsahovala vyššie uvedené požiadavky. V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov), musí byť z dokladu zrejmé, v akom rozsahu ju realizoval uchádzač.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky predložením a) certifikátom Systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001, b) certifikátom Systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP) ISO 45001, ktorými uchádzač potvrdí splnenie noriem zabezpečenia kvality podľa § 35 ZVO, vydaného nezávislou inštitúciou. Uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z právne závažných aktov Európskej únie alebo medzinárodných noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality, a ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. Verejný obstarávateľ pri formulovaní podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZVO v spojení s § 35 ZVO prihliada na získané praktické skúsenosti, ako aj požiadavky obvykle uplatňované v rámci relevantného trhu; v prípade požiadaviek na splnenie noriem zabezpečenia kvality má verejný obstarávateľ zároveň na zreteli, aby stanovenými podmienkami neodôvodnene a neprimerane neobmedzoval v účasti uchádzačov a teda neznemožnil uskutočnenie riadnej a čestnej hospodárskej súťaže v rámci použitého postupu zadávania zákazky. Podmienka účasti je primeraná predmetu zákazky a poskytne relevantné informácie o odbornej spôsobilosti uchádzača a kapacitách, ktorými daný uchádzač disponuje a o jeho schopnosti plniť predmet zákazky počas trvania zmluvy. • ISO 9001 - Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie zo strany uchádzača, že má vybudovaný a udržiavaný systém manažérstva kvality pre oblasť pozemných stavieb vydaný akreditovaným certifikačným orgánom, zaoberá sa kvalitou a stabilitou svojich procesov, ich riadením a neustálym zlepšovaním, aby bol schopný uspokojovať potreby zákazníkov. • ISO 45001 - Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie zo strany uchádzača, že má vo svojej organizácii zavedený systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci pre oblasť pozemných stavieb vydaný akreditovaným certifikačným orgánom.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (kľúčoví experti): Z uchádzačom predložených dokladov musia byť minimálne zrejmé: • údaje o vzdelaní a odbornej praxi kľúčových expertov, čo uchádzač u týchto kľúčových expertov preukáže predložením profesijných životopisov, alebo ekvivalentnými dokladmi. Z každého predloženého profesijného životopisu príslušného kľúčového experta alebo ekvivalentného dokladu musia vyplývať nasledovné údaje/skutočnosti: • meno a priezvisko príslušného kľúčového experta, • história zamestnania/odbornej praxe príslušného kľúčového experta vo vzťahu k predmetu zákazky (zamestnávateľ/odberateľ, trvanie pracovného pomeru/trvanie odbornej praxe / rok a mesiac od – do, pozícia, ktorú príslušný kľúčový expert zastával), • podpis príslušného kľúčového experta. Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledovných minimálnych požiadaviek na nasledujúcich kľúčových expertov: Kľúčový expert - Stavbyvedúci s odbornou spôsobilosťou pre výkon stavebných činností pre oblasť pozemných stavieb Uchádzač preukáže minimálne 5 ročnú aktívnu prax stavbyvedúceho pri realizácii pozemných stavieb a skúsenosť stavbyvedúceho pri výstavbe alebo rekonštrukcii budov občianskej vybavenosti v minimálnom objeme 1.000.000 EUR bez DPH. Uchádzač predloží nasledovné doklady: • doklad o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho na vybrané činnosti podľa § 45 ods. 1 písm. b) a § 45 ods. 4, 5 a § 46a zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov (stavbyvedúci Pozemné stavby), v spojení so zákonom č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad, preukazujúci predmetné skutočnosti, vydávaný v inom štáte, • preukazuje sa životopisom, obsahom ktorého je zoznam referenčných stavieb, alebo ekvivalentným dokladom.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO v súvislosti s § 36 ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač uvedie opatrenia environmentálneho manažérstva na systém environmentálneho manažérstva kvality, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác v nadväznosti na § 36 ZVO. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže, že uplatňuje environmentálne opatrenia, resp. má zavedený systém riadenia zohľadňujúci ochranu životného prostredia, čo použije pri plnení zmluvy, pričom predloží doklad: Certifikát EMAS v oblasti stavebníctva – v kategórii pozemné stavby v oblasti predmetu zákazky, vydaný akreditovaným certifikačným orgánom alebo iný ekvivalentný dôkaz rovnocenný opatreniam environmentálneho manažérstva. Upozornenie: Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: 20.1. Podľa stanovených pravidiel uplatnenia kritéria budú ponuky hodnotené za celý predmet zákazky. Poradie ponúk bude určené automatickým vyhodnocovaním ponúk elektronickou aukciou vzostupne od najnižšej po najvyššiu ponúkanú cenu. Na prvom mieste sa umiestni ponuka uchádzača, ktorý v elektronickej aukcii ponúkne najnižšiu celkovú cenu za celý predmet zákazky uvedenou v EUR s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 31.07.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 31.07.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:00
  • Opis otvárania ponúk: V danej zákazke dôjde k on-line sprístupneniu ponúk verejnému obstarávateľovi. Na základe tejto skutočnosti verejný obstarávateľ nastavil „Štruktúru ponuky“ a záujemcovia sú povinní pred odoslaním ponuky cez IS EVO vyplniť aj „Štruktúru ponuky“ („štruktúrované kritériá“), kde tiež uvedú svoj návrh na plnenie kritérií, ktorý sa dá vyjadriť číslom (Najnižšia cena celkom za celý predmet zákazky v EUR s DPH). Z dôvodu uplatnenia elektronickej aukcie sa uchádzačom nezasiela zápisnica z otvárania ponúk, a to v súlade s § 54 ods. 3 ZVO.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk je neverejné a vykoná sa v čase uvedenom v Súťažných podkladov. Z dôvodu uplatnenia elektronickej aukcie systém IS EVO automaticky nevytvorí zápisnicu z otvárania ponúk a neodošle ju všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka je stanovená vo výške: 30.000,00 EUR
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/537785
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/537785
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO